Tak, teraz už viem od teba, čo som potreboval a čo som očakával. Prečo nazývaš výhybky "kremnicami", prečo nerozlišuješ nové a staré armartúry, opravy od rekonštrukcií, prečo do toho motáš magistrát atď.?
Muisím ti oznámiť, že veľké rekonštrukcie, vykonávané firmou ELZA sú v poriadku a technicky na úrovni doby v rámci možností projektu schváleného RPTZ DPB, moje poznatky sa týkali drobných rekonštrukcií vykonávaných priamo DPB.
Okrem toho si mi potvrdil, že nekriticky preberáš akúkoľvek klebetu, ktorá sa ti hodí do tvojho demagogického zásobníka.
K petržalskej trati - električka NIE JE ťažká doprava, prepojenie ľahkého železničného systému typu električky so železničným tunelom je vysoko nezmyselné a nevhodné, zabratie Starého Mosta naopak maximálne vhodné a to ďalšie ani nebudem komentovať, len konštatujem - si omnoho horší ako tí, čo tu kritizuješ. Si zaťatý demagóg.
Práve. Keď niekto celoplošne zvaľuje zodpovednosť za celkový stav, je možno nevhodné kontrovať od prvého do posledného, do čo sa v doprave investovalo, avšak bolo tam jasne uvedené nič. Tak keď nič tak všetko. Dá sa to pochopiť.
Čo sa týka výhybiek, tak informácie o ich nevhodnom umiestňovaní a konštrukcií križovatiek mám od Teba. ?
A na električkovú trať do Petržalky mám svoj vycibrený imho názor, ktorý mi tak skoro nikto nezmení, pretože viem, že napikovať s ťažkou dopravou priamo do centra je u mňa ďalšie utretie údu a nestrategický krok, ktorý sa urbanisticky vypomstí.
Nehovoriac o pravdepodobnej neprepojenosti s Eurotunelom, zabratí starého mosta, následnou ťažko priechodzou stavbou západného prepojenia a riešenia len po Štúrovu (bez konkrétneho výhľadu ako ďalej).
Práve že som to predpokladal. Môžeš mi napísať, v čom konkréten sú domrvené tieto veci? Alebo len tak "plkáš", čiže robíš práve to, čo na iných ktitizuješ?
A len tak mimochodom, čo má s výmenou trolejbusových výhybiek magistrát? To ako si myslíš, že sú to mestské stavby?
Mohol by si mi, prosím, nejako vysvetliť význam tejto vety: aj keď sú väčšinou pekne domrcasené od kremníc po petržalský trajekt? Čo sú to kremnice a čo je to petržalský trajekt?
Pracoval som na SK v dosť veľkej firme s cca. sto autami. Všetci sme daň zo služobných áut aj benzín za súkromné cesty platili, nikto nám nič nevracal. Ja za to nemôžem, že práve ty robíš v zločinnej firme.
ňeverím ! To čo je za zhýralosť.
Tam dochádza k nepreukázateľnému porušeniu zákona. Tak voco go ?
To je tvoja vec, že im ten účet dávaš - veď ho môžeš dať komukoľvek inému.
Len sa mi zdá, že to je momotina... Každý kto trošku do účtovníctva vidí ti potvrdí, že to smrdí.
Pretože... pokiaľ si ho firma dáva do nákladov, z toho vyplýva, že peniaze musí niekomu aj fyzicky vydať (zaplatiť, preplatiť), že ?
Takže tu netlač bulíky do hlavy - pretože tých 1000,- Sk niekto musí obdržať - a myslím, že si to ty (alebo sa nechávaš okrádať a tvoj šéf alebo účtovníčka si ich cpe do vrecka).
Z lenivosti nečítať predchádzajúce príspevky k téme (je to jednoduché - stačí kliknúť na číslo, ktoré nasleduje po Re ?).
Tvoja otázka:
1. Do genetiky občas trochu fušujem, robil som projekty DNA vakcín, či génovej terapie. Pojem vadná, či chybná DNA neexistuje.
2. dajme tomu, že viem, čo si tým myslel: Nie, nemyslím si to.
Veta za otázkou: Skús mi načrtnúť, kde a ako by si zaobstaral kvalitných ľudí do nižších pozícií.
Ad 1.: koľko mimobratislavských je v podniku ?
Ad 2.: majú nedostatočné zamestnanecké výhody ? Ktoré je možné pridať za súčasnej ekonomickej situácie ?
Ad 3.: Aká je imigračná politika štátu ?
Ad 4.: Aký je trend v nezamestnanosti ?
Ad 5.: Aká je nazamestnanosť v BA ?
Ad 6.: Aké sú platové podmienky v podniku a možnosti ich zlepšenia ?
Ad 7.: Čo iné sa dá urobiť pre postupné zvýšenie atraktivity podniku ako zamestnávateľa ?
Ak si myslíš, že by niekto iný dokázal viac, mal by si jednoznačne vedieť, kde sú možnosti a ako to dosiahnuť.
Pokiaľ to nevieš, tak len tliachaš. Nechcem ťa podceňovať a som zvedavý, čo z Teba (alebo od ľudí zdieľajúcich tvoj názor) výjde.
Môj názor je, že záležitosti sú z krátkodobého hľadiska obtiažne riešiteľné.
3. - tretia veta: a čo dokázali starostovia všetkých MČ (s dopravnými referátmi), čo dokázal VÚC, čo dokázali firmy a spoločnosti pôsobiace v BA ? A čo dosiahneš výmenou - systém pokus - omyl ?
A tvrdiť, že primátor ukázal, že nič nedokáže - a čo sú nové dopravné stavby a projekty ??? (aj keď sú väčšinou pekne domrcasené od kremníc po petržalský trajekt, ale sú - a to nie je nič !!!)
Stvrty bol taky narvaty, ze Vrakose, ktora na nom bola vypadli zadne dvere - a to len na Mlynskych Nivoch
Na SAV stal 3 minuty lebo sa cestujuci jednoducho stale blokovali dvere.
Patronka - vodic zakazal nastupovat
Zacina to byt napinave...
zrejme nechapes: benzin na sukromnu cestu zaplatim JA, ale firma si ZAUCTUJE ako ze ho platila firma, a tym si odrata tu sumu zo zakladu dane (19%) - teda ak zaplatim napr. 1000Sk, dam to firme - ktora to akoze (ano, porusenie zakona...) zaplatila - a teda zaplati dan o 190Sk menej. Takto ale porusuje danovi zakon kazdy, kto vyuziva firemne auto a benzin na sukromne ucely a neda si to do danoveho priznania!!! ja nemienim byt hlupak, ktory jediny zo Slovenska plati dan zo sluzobneho auta...
Tak aby si to pochopil:
napr. 1. Môžeš cestovať autom (= mať auto), ale nenávidieť MHD, podporovať IAD.
2. Môžeš cestovať autom, a uznávať MHD, nenávidieť IAD.
3. Môžeš cestovať MHD a uznávať MHD, nenávidieť IAD.
4. Môžeš cestovať MHD a zároveň ju nenávidieť, podporovať IAD.
Všetky štyri možnosti sú ekvivalentné a apriori rovnako pochopiteľné.
?
To aká firma má takýto výpočet? To, že si to firma dá do nákladov, neznamená, že tie náklady nemá. Akrát z toho nezaplatí daň. Však ty si úplne mimo.
Samozrejme nepočítaš s tým, že pri tvojom spravodlivom platení (presťahuj sa do Žiliny!!!) nebude stáť lístok na MHD 22,- ale 50,- SKK. Za 50,- SKK samozrejme nebude nikto jazdiť, takže lístok zdražie na 100,- SKK atď.
Chlapče, to o čom blúzniš? Kde sa platia diaľnice milionárom? Čo normálni ľudia ich nepoužívajú? Začni niečo PORIADNE robiť, zbavíš sa komplexu z úspešnejších!
Nie, nie je, je to zvrátená momotina!!! Tvoje myšlienky sú dokonale ambivalentné - na jednej strane chceš DEBILNÝMI násilnými metódami vyháňať ľudí z áut, na druhej strane chceš z ich jazdenia autami financovať MHD, na tretej strane ich chceš vyhnať z MHD. Ja som celkom určite priaznivec MHD, aj ju prakticky využívam, ale tvoje navrhované opatrenia by som v živote nepodpísal - to je akurát tak cesta k tomu, aby si znechutil ľudí.
Počúvaj ma, trinásťročný Samko Muránsky, verejná doprava NIE JE o tom, či niekto má alebo nemá na auto. Trebárs z nás, čo tu nejako dlhodobejšie diskutujeme, máme auto hádam všetci, ale to neznamená, že sme za zrušenie MHD.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eripmav