Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: samuliak #68039:
zrejme to bude tym, ze dovidim aj dalej ako na svoj nos... mam auto - a aj ho pouzivam - lebo som pohodlny, ako vacsina a lebo aj tak vacsina to auto pouziva. Ale IAD mi vadi - lebo nici zivotne prostredie, je neefektivna, je dotovana z mojich dani (ktore aj preto nemam problem neplatit podla zakona, tak ako vacsina ludi - dane platia len hlupaci na slovensku - kazdy s prijmom>1mil rocne si zalozi firmu, auto da na nu, dokonca dom kde byva nebude dom, ale sidlo firmy - proste este som nepocul aby na slovensku danovi urad niekho stihal za nepriznanie uzivania firemneho auta na osobne ucely, ci podvody s benzninom za firemne v nakladoch sa sukromne ucely, ci za to, ze byva vo "firemnom sidle" - kazda vila na slavine je sidlo nejakej firmy - rozumej, ze ta firma si odpisuje stavbu alebo najomne z dani - naozaj je mi z toho na vracanie, ze na slovensku platia dane len hlupaci, a z tych dani, ktora je vacsina od strednej a nizsej vrstvy sa potom este platia cesty a dialnice tym milionarom a ich firmam..., a kto ma prijem >10mil rocne, tak ten sa uz vobec neobtazuje odpisovat dane, lebo tomu sa uz oplati zalozit firmu na Cypre a ma po problemoch...)
Reply on: samuliak #68039:
pokial chces rypat, tak chod niekde inde... nadrzanych deciek tu uz bolo dost... neviem kto je tu zakomplexovany ked v jednom fore pises ze robis v STV, v druhom pises ze nerobis v STV, a potom ta objavim na strankach tercie osemrocneho gympla.. navyse si nevies priznat blog... takze na rypanie ozaj nemas pravo...

clovek by mal IAD vyuzivat s rozumom... teda nie ze kvoli 200 m sadnem do auta... ja som sa nedavno presvedcil ze rano by som za elektricku nedal nic... treba cestovat tym, co je rychlejsie...
Reply on: eripmav #68038:
Super, mas auto ale nemas rad IAD.. ja ta nepochopim...
Reply on: samuliak #68036:
komplexy tu ma zrejme niekto iny, ze samuliak...
neviem ako ty, ale ja uz auto mam, a dokonca som nanho ani nemusel setrit, lebo mi ho dala firma - a ano, ti co si myslia ze za to auto ako bohatsi platim nejake dane - je na omyle - prave naopak, firma si auto odratava z nakladov, benzin a opravy idu samozrejme takisto do nakladov firmy... A na rozdiel od kratkozrakych obmedzencov VIDIM, ZE TO NIE JE DOBRE, KED SA MI VIAC OPLATI IST DO AJ NA DLHSIE VZDIALENOSTI AUTOM VIAC AKO MHD - pri cene listka 18Sk je to aj na 5-6 km benzin, ked si odratam z ceny benzinu to, ze vratene dane za to mi firma preplati aj na sukromne ucely - cim sa pre mna cena benzinu znizuje o 19%... je to naozaj smutne, ked cesta 5 km sa oplati aj cisto cenovo autom, neratajuc pohodlie a usetreny cas, a dosledok toho vidno v zapchach, ktore su len prejavom absolutnej absencie trhu v poskytovani sluzieb pouzitia cestnej siete, tak ako boli rady na maso, alebo na banany, ktore som este zazil a pamatam sa ze naozaj merali aj 100 metrov... - typicky prejav, ked nie je trh - caka sa, tvoria sa zapchy, lebo nie je regulovana ponuka a dopyt a netvoria sa nove zdroje na zaklade zvyseneho dopytu...
Reply on: S499.1023 #68035:
Ale predsa diferencovat dopravne podla obsadenosti vozidla a poctu cestujucich je spravne - je predsa logicke, ze ked sa vo vozidlle (je jedno akom) vezie 10 ludi, je ina cena na jedneho ako ked sa vezie 100 ludi! A do Lamaca zrejme elektricka nechodi a ani nepojde asi aj preto, ze by sa tam neoplatila vzhladom na mnozstvo ludi, takze tu nejde o ziadne sankcionovanie "za to ze tam nechodi elektricka", ale jednoducho o to, ze Lamac je tak maly, ze tam elektricka nepojde, a jednoducho ked tam zije tak malo ludi, naklady na ich dopravne sluzby su vyssie na jedneho prepraveneho, ako ked na malom uzemi zije vela ludi - a je tam efektivne postavit elektricku... Samozrejme teraz netvrdim ze sa ma hned menit tarifa na nejaku super zlozitu, len sa branim pred oznacenim ze produkujem "slabomyselne momotiny". Je to zrejme technicky nerealizovatelne robit nejake specialne tarify pre druh a priemernu obsadenost linky... len som ale mimochodom reagoval na to, ze v pripade spoplatnenia uzlov v meste, ako by sa to rozratavalo do cestovneho - no to tiez nejde nejak rozumne diferencovane zaratat do cestovneho. Ale to ze to rozumne nie je mozne neznamena ze ludia iduci v plnom spoji nedoplacaju na ludi iducich v spoji prazdnom!
Reply on: S499.1023 #68035:
Lebo Eripmav je zakomplexovany z toho ze za to ze cele dni kuka do blba si nenasetri na auto..
Reply on: eripmav #68029:
To je, s prepáčením, slabomyseľná momotina. Prečo by mali obyvatelia Lamača byť sankcionovaní za to, že k nim jazdí len spaľovacia trakcia a ešte sa aj jazdí cez Patrónku?
Reply on: eripmav #68029:
To je, s prepáčením, slabomyseľná monotho
Reply on: hoppusmark #68032:
ono je v tom ale velky kus filozofie... pretoze pri tomto vyroku (ked sa tym vsetci budu riadit) moze dojst k situacii ze v spicke budu preplnene elektricky, kopec ludi na zastavkach a prazdne cesty... a v sedle budu dopravne zapchy... 😃
Reply on: Ike #68031:
Treba jednoducho využiť to, čo je na danej trase rýchlejšie.. ?
Reply on: eripmav #68029:
myslim si ze uspech by nastal, keby kazdy co ma auto, zvazil, kedy je vhodne ist MHD a kedy nie 🙂
ja napr auto nemam, neskor bude, a uz teraz viem ako budem co vyuzivat... 🙂 ked pojdem v rannej spicke dam prednost MHD a z elektricky sa budem skodoradostne usmievat na vodicov v kolonach aut...
ked mimo spicky tak sa z auta budem skodoradostne usmievat na cestujucich cakajucich na zastavkach v sedle... 🙂
a myslim ze je to zlata stredna cesta 🙂
Reply on: eripmav #68023:
Jaj, tak to je potom iné. Prepáč. ?
Reply on: Ike #68027:
pokial niekto vymysli inteligentnu tarifu MHD, ktora by zohladnovala aj druh vozidla (elektricke/naftove), druh komunikacie... tak to bude len plus. Uz dnes sa smejem na tom, ze expresne linky su vlastne lacnejsie ako neexpresne - lebo mame casovu tarifu ☺
Reply on: Ike #68027:
ved spoplatnit by sa podla mna malo viacero uzlov (a nie len v Bratislave) - samozrejme je to na dlhe uvahy a studie - spoplatnenych by mali byt desiatky bodov: napriklad vsetky mosty cez dunaj, velke krizovatky ako Patronka, Botanicka, krizovatka Sancova-Prazska-Stefanikova, Racianske myto, Trnavske myto, Mlynske Nivy-Prievozska, Bajkalska-Pristavna...
Vysledok: ceny listkov by sa zvisli mozno o par korun (10 minutovym prejde najviac jednu spoplatnovaciu branu (takze by stal miesto 14korun, 15-16 korun), 30 minutovym mozno 2-3 (takze z 18 na 20-22korun), hodinovym viac...) a cesta autom by sa predrazila o par desiatok korun...
Reply on: eripmav #68025:
no dobre...ale co potom cestujuci, co cestuje napr z rusoviec do petrzalky... bolo by fer, keby aj on platil v cene listka za patronku?
K tomu dnešnému článku o zastávke Trhovisko. Ak sa hráme na preferovanie MHD pred IAD, tak treba postupovať rázne. Ak nejaký úradníček schválil parkovisko pre 6 áut pred potrebami MHD, tak je tu snáď vyššia inštancia, ktorá môže jeho rozhodnutie snáď zrušiť. Páni, na toto tu treba dať anketu, resp. spísať petíciu Transpetrol vs. MHD.
Reply on: Ike #68024:
ved poplatok by platilo DPB, resp. SAD, teda kazdy kto prejde autobusom, tak ako kazdy kto prejde autom a zaratali by si to do cestovneho.
Reply on: eripmav #68014:
ako by si to chcel vymahat od ludi z MHD?
Reply on: Emo #68021:
ved hovorim o spoplatneni samotnej patronky ❓ samozrejme ze by ma ani nenapadla taka hlupost ze spoplatnit tunel a patronku nechat zadarmo ?
Reply on: Ike #67952:
"Londyn je iny pripad, je tu velke mnozstvo aut, necistot a ine riesenie neexistuje... U nas nic take daleko nehrozi"

Nie že by sa mi páčil ten nápad, aby si ľudia platili jazdu po meste autom, ale aj u nás je veľa aút - inak by tu predsa tie zápchy neboli.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.