Reply on: Sommelier #67961:
presne tak, treba zacat postupne - prevy krok nie je vstup sukromnych investorov, ale spoplatnenie usekov postavenych statom, s tak nastavenou cenou (postupne) aby pokryla naklady. Moze sa zacat napriklad spoplatenim usekov kde sa tvoria zapchy (teda logicky tam kde najviac dopyt prevysuje ponuku) - tym sa zaroven znizia tie zapchy, lebo si to ludia rozmyslia, ci budu platit 20 korun za prejazd patrkonky, alebo pojdu autobusom, a zaroven sa tym ziskaju peniaze na nove dopravne stavby - je to vynikajuce riesenie - znizi zapchy a zaroven vytvori zdroje, ktore by pochadzali z IAD a teda je to spravodlive a nie deformacne dotovanie, ktore znevyhodnuje MHD.
Sommelier
Druhý odstavec... Tak, ešte som za celý svoj život nepočul o spoločnosti, ktorá by v extrémne krátkej dobe vymenila celé vedenie - aj stredno úrovňový management.
Vieš čo by to znamenalo ? Uvedom si následky svojich myšlienok, keď ich prevedieš do reality.
A opäť - asi aj ty disponuješ predstavou, že 200 odborne vzdelaných a skúsených ľudí v oblastiach súvisiacich s dopravou nájdeš skandovať pred Olejkárskou "My Chceme prácu !!!"