Reply on: eripmav #67959:
sakra ! Na vstup súkromných investorov do verejných stavieb treba skúsenosti a určitý vývoj. Neporovnávaj diametrálne odlišný systém fungovania ekonomiky ! Jasné, že to bude aj u nás, ale všetko je potrebné zvažovať - a učiť sa to robiť. Inak to budú ďalšie a ďalšie tunely a dopadne to zle. To tak skoro nemôžeš (nielen) od Slovenských pomerov vyžadovať !
Ike
vidis vsetko prilis cierno-bielo...
Ja cestujem autobusom aj autom, podla prilezitosti... do akej skupiny ma zaradis? medzi MHD alebo IAD? udaj 40% a 60% je relativny...
k tvojim bodom (aby si chapal, chcem diskutovat, nie sa hadat)
1. Neviem preco by si kazdy obyvatel mal platit pohyb po svojom meste, taku blbost som v ziadnom meste nevidel. Londyn je iny pripad, je tu velke mnozstvo aut, necistot a ine riesenie neexistuje... U nas nic take daleko nehrozi
2. Hlavne tahy v meste by mali byt dvojprudove, pre osobne auta... BUS pruh na dvojprudovej ceste, ktora byva permanentne zapchata je luxus, vodici by sa pozabijali, zapchy by boli nechcem vediet pokial, az von z mesta.
prepac pristup "nech stoja v kolonach aspon zistia ze mhd je lepsia" mi pride ako naschval tvorenie kolon...
3.a) rozsirenie ciest ti je prd platne na miestach, kde to jednoducho nejde
b)su miesta na ktorych by policajt nemohol stat, a ak by tam stal, zdrziaval by MHD rovnako ako keby to bol univerzalny pruh
4. To si toho vela neprecestoval... To sa porusuje aj inde, a podla mna v extremnom pripade, keby na semafory na Racianskom Myte boli zapchy po Zohor (trosku prehanam, dobre) by som sa nikomu necudoval keby sa pchal do krizovatky... zial soferi su aj hovada
5. v NY nestavaju stavby, lebo NIE JE KDE... za prve, za druhe nie je preco, kedze vsade vedie metro... a porovnavat najvacsie mesto krajiny, kde ma kazdy clovek dve auta a ktora nepodpisala Kjotsky protokol sa mi nezda velmi adekvatne
6.Je na dobrej urovni, ako sa to vezme...
-Keby sa napostavil most apollo, nemohlo by sa uvazovat nad vycistenim Stareho mosta od IAD,
-Keby nebol most Sitiny, kamiony nadalej devastuju ulice Bratislavy, zaroven by to bola hovadska vizitka hlavneho mesta statu EU, ze nema ani poriadny prietah (o obchvate nehovoriac) a Dialnica tam usti medzi domy.
- Dialnica Einsteinova - to iste co Sitiny... Ty si nechodil 4 roky do skoly vedla Einsteinovej ked tam nebola dialnica... Kamiony jazdili pod oknami, steny praskali, nebolo pocut profku... nehovoriac o tom aky nebezpecny bol prechod od zastavky pri Inchebe ku skole... takze tolko ti poviem...
Vraviet ze tieto stavby su zbytocne - to je nevzdelanost...