Ja by som bol za delenie na linky obslužné a expresné, ak by napr. stáli len na určitých zastávkach podľa nejakého pravidla, ak by premávali vyslovene len v špičke atď.. Lenže teraz je málo liniek, ktoré majú rovnakú premávkovú dobu a pravidlá, kde stoja.
Ale to by si tých kategórii musel mať aspoň 9 a nie 2. Linky celotýždňové, celodenné, špičkové, mimošpičkové, pracovnodňové, víkendové, linky "pár krát za deň", linky špičkové+"pár krát za deň", a linky od skorého rána do skorého večera. Možno som nejaké zabudol, ale chápeš čo som chcel povedať..
možno také čo nestoja na väčšom počte zastávok ako 21, 25, 37, 59, 63, 75, 96, 91, 131, 191... mne to pripadá s tým odlišovaním až príliš rozplplané. ?
Teraz sú červenou farbou resp. na transparente inverzne dojazdy napr. na 4, 9, 12, 59... A keď som už pri tých farbách som si všimol, že niektoré električky na linke 1 stále majú výlukové modré nápisy na bielom Dúbravka, ŽST Nové Mesto... niekomu sa nechce meniť.
No to by bolo určite dobré, aj keď nie tak dávno tu bol názor, že L 63 svoj expresný charakter už stratila, osobne si ale myslím, že ho nestratila a vôbec nechápem, prečo nemôžu byť expresné linky znova červené resp. inverzné.
Pokiaľ si myslíš, že to nie je tvoj blog, navrhujem ti čo najskôr navštíviť psychiatra MUDr. Ľubomíra Vraždu, CSc. v pychiatrickej ambulancii v Nemocnici Podunajské Biskupice, lebo schizofréniu treba podchytiť čo najskôr.
Podla mna by nebolo odveci odlisenie liniek normalnych, expresnych a spickovych. Aj tercikmi, aj linkovymi tabulami, aj transparentami (inverzne).
Klasifikacia by bola jednoducha, tie co jazdia v spicke = spickove (22 a pod), tie co jazdia normalne (20,83,93 atd) normalne. A tie co maju zastavky len prestupne uzly, tak expresne (21,63 atd)
Dekinkoo, ako môžeš niečo také napísať... Si myslíš, že 6 "tajtrlíkov" z Transpetrolu bude 20 metrov od vchodu parkovať... Neblázni! Radšej dáme zastávku rovno do /už zrušenej/ "letnej záhradky" malej reštaurácie. Sa čudujem, že si to majiteľ nechal ľúbiť... ?
Inak trocha off topic.. to delenie liniek na expres a normal je pri niektorých na pováženie. Napríklad linka 98 je na mapke vyznačená ako expresná a pritom nestojí len na dvoch zastávach. Keby som to zobral do úvahy tak by aj 78 mohla byť s troma zastávkami expresná, tak isto 67 s dvoma, 53 s jednou alebo 133 s troma.
tych veci bolo niekolko
- delenie liniek na expresne/neexpresne
- velke mnozstvo spickovych liniek
- experimenty (spickove linky stali len naozaj tam kde bolo nutne)
- nakupy vozidiel
Ja si zase všímam, že dovtedy sa kupovali nové vozy (T6, Ikáče, 15TrM) a odvtedy pár Sorov, 15 TrM, reko K2S a reko 14 Tr.
Re #67856 KLF: A najlepšie je to, že to platí len na 2 a 4 a to tiež len v určitom úseku. Predpokladám, že medializácia je blízka nule a to, že 2 aj 4 budú od zastávok, kde akcia končí, obľúbenou "destináciou" našich "milých" revízorov. Takže, aj keď niekto tam to auto nechá a bude počuť v médiách tú správu iba čiastkovú z viny týchto médí, a chytí ho nejaky ten milý revízor, tak sa na MHD vy*ere úplne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
samuliak