možno také čo nestoja na väčšom počte zastávok ako 21, 25, 37, 59, 63, 75, 96, 91, 131, 191... mne to pripadá s tým odlišovaním až príliš rozplplané. ?
Teraz sú červenou farbou resp. na transparente inverzne dojazdy napr. na 4, 9, 12, 59... A keď som už pri tých farbách som si všimol, že niektoré električky na linke 1 stále majú výlukové modré nápisy na bielom Dúbravka, ŽST Nové Mesto... niekomu sa nechce meniť.
No to by bolo určite dobré, aj keď nie tak dávno tu bol názor, že L 63 svoj expresný charakter už stratila, osobne si ale myslím, že ho nestratila a vôbec nechápem, prečo nemôžu byť expresné linky znova červené resp. inverzné.
Pokiaľ si myslíš, že to nie je tvoj blog, navrhujem ti čo najskôr navštíviť psychiatra MUDr. Ľubomíra Vraždu, CSc. v pychiatrickej ambulancii v Nemocnici Podunajské Biskupice, lebo schizofréniu treba podchytiť čo najskôr.
Podla mna by nebolo odveci odlisenie liniek normalnych, expresnych a spickovych. Aj tercikmi, aj linkovymi tabulami, aj transparentami (inverzne).
Klasifikacia by bola jednoducha, tie co jazdia v spicke = spickove (22 a pod), tie co jazdia normalne (20,83,93 atd) normalne. A tie co maju zastavky len prestupne uzly, tak expresne (21,63 atd)
Dekinkoo, ako môžeš niečo také napísať... Si myslíš, že 6 "tajtrlíkov" z Transpetrolu bude 20 metrov od vchodu parkovať... Neblázni! Radšej dáme zastávku rovno do /už zrušenej/ "letnej záhradky" malej reštaurácie. Sa čudujem, že si to majiteľ nechal ľúbiť... ?
Inak trocha off topic.. to delenie liniek na expres a normal je pri niektorých na pováženie. Napríklad linka 98 je na mapke vyznačená ako expresná a pritom nestojí len na dvoch zastávach. Keby som to zobral do úvahy tak by aj 78 mohla byť s troma zastávkami expresná, tak isto 67 s dvoma, 53 s jednou alebo 133 s troma.
tych veci bolo niekolko
- delenie liniek na expresne/neexpresne
- velke mnozstvo spickovych liniek
- experimenty (spickove linky stali len naozaj tam kde bolo nutne)
- nakupy vozidiel
Ja si zase všímam, že dovtedy sa kupovali nové vozy (T6, Ikáče, 15TrM) a odvtedy pár Sorov, 15 TrM, reko K2S a reko 14 Tr.
Re #67856 KLF: A najlepšie je to, že to platí len na 2 a 4 a to tiež len v určitom úseku. Predpokladám, že medializácia je blízka nule a to, že 2 aj 4 budú od zastávok, kde akcia končí, obľúbenou "destináciou" našich "milých" revízorov. Takže, aj keď niekto tam to auto nechá a bude počuť v médiách tú správu iba čiastkovú z viny týchto médí, a chytí ho nejaky ten milý revízor, tak sa na MHD vy*ere úplne.
Ja si zase všímam, že dovtedy sa kupovali nové vozy (T6, Ikáče, 15TrM) a odvtedy pár Sorov, 15 TrM, reko K2S a reko 14 Tr.
Re #67856 KLF: A najlepšie je to, že to platí len na 2 a 4 a to tiež len v určitom úseku. Predpokladám, že medializácia je blízka nule a to, že 2 aj 4 budú od zastávok, kde akcia končí, obľúbenou "destináciou" našich "milých" revízorov. Takže, aj keď niekto tam to auto nechá a bude počuť v médiách tú správu iba čiastkovú z viny týchto médí, a chytí ho nejaky ten milý revízor, tak sa na MHD vy*ese úplne.
no predsa blog, no a podľa tém pravdepodobne tvoj, kedže na Slovensku asi nie je veľa Samuliakov, čo sa zaujímajú o bratislavskú MHD a pritom sa v nej prd vyznajú ?
ale ved ja som za preferovanie MHD, len tvrdim ze by nebolo spravne vytvrat BUS pruhy na ukor normalnych, uz vobec nie na kritickych usekoch, lebo najskor zablokujeme cele mesto a potom bude jedno ci si v BUSE, v aute a v ktorom pruhu...
V meste je kopec miest, kde by BUS pruhymohli byt a nie su... napr Dlhe diely, nabrezie, atd... Po presmerovani TIR cez Sitiny, aj na Lamacskej... Pri velkej snahe a zabezpeceni parkovacich miest aj na Sancovej... ale nie na ukor normalnych pruhov... lebo to by bol krok spat...
Na to, že keby sa vybudovali BUS pruhy, tak skolabuje doprava.
Áno, ešte raz opakujem, nemám nič proti cestovaniu autom (moje ročné auto má najazdených 60 kkm). Ale to neznamená, že by sa nemala preferovať MHD.
Andy