No to by bolo určite dobré, aj keď nie tak dávno tu bol názor, že L 63 svoj expresný charakter už stratila, osobne si ale myslím, že ho nestratila a vôbec nechápem, prečo nemôžu byť expresné linky znova červené resp. inverzné.
Pokiaľ si myslíš, že to nie je tvoj blog, navrhujem ti čo najskôr navštíviť psychiatra MUDr. Ľubomíra Vraždu, CSc. v pychiatrickej ambulancii v Nemocnici Podunajské Biskupice, lebo schizofréniu treba podchytiť čo najskôr.
Podla mna by nebolo odveci odlisenie liniek normalnych, expresnych a spickovych. Aj tercikmi, aj linkovymi tabulami, aj transparentami (inverzne).
Klasifikacia by bola jednoducha, tie co jazdia v spicke = spickove (22 a pod), tie co jazdia normalne (20,83,93 atd) normalne. A tie co maju zastavky len prestupne uzly, tak expresne (21,63 atd)
Dekinkoo, ako môžeš niečo také napísať... Si myslíš, že 6 "tajtrlíkov" z Transpetrolu bude 20 metrov od vchodu parkovať... Neblázni! Radšej dáme zastávku rovno do /už zrušenej/ "letnej záhradky" malej reštaurácie. Sa čudujem, že si to majiteľ nechal ľúbiť... ?
Inak trocha off topic.. to delenie liniek na expres a normal je pri niektorých na pováženie. Napríklad linka 98 je na mapke vyznačená ako expresná a pritom nestojí len na dvoch zastávach. Keby som to zobral do úvahy tak by aj 78 mohla byť s troma zastávkami expresná, tak isto 67 s dvoma, 53 s jednou alebo 133 s troma.
tych veci bolo niekolko
- delenie liniek na expresne/neexpresne
- velke mnozstvo spickovych liniek
- experimenty (spickove linky stali len naozaj tam kde bolo nutne)
- nakupy vozidiel
Ja si zase všímam, že dovtedy sa kupovali nové vozy (T6, Ikáče, 15TrM) a odvtedy pár Sorov, 15 TrM, reko K2S a reko 14 Tr.
Re #67856 KLF: A najlepšie je to, že to platí len na 2 a 4 a to tiež len v určitom úseku. Predpokladám, že medializácia je blízka nule a to, že 2 aj 4 budú od zastávok, kde akcia končí, obľúbenou "destináciou" našich "milých" revízorov. Takže, aj keď niekto tam to auto nechá a bude počuť v médiách tú správu iba čiastkovú z viny týchto médí, a chytí ho nejaky ten milý revízor, tak sa na MHD vy*ere úplne.
Ja si zase všímam, že dovtedy sa kupovali nové vozy (T6, Ikáče, 15TrM) a odvtedy pár Sorov, 15 TrM, reko K2S a reko 14 Tr.
Re #67856 KLF: A najlepšie je to, že to platí len na 2 a 4 a to tiež len v určitom úseku. Predpokladám, že medializácia je blízka nule a to, že 2 aj 4 budú od zastávok, kde akcia končí, obľúbenou "destináciou" našich "milých" revízorov. Takže, aj keď niekto tam to auto nechá a bude počuť v médiách tú správu iba čiastkovú z viny týchto médí, a chytí ho nejaky ten milý revízor, tak sa na MHD vy*ese úplne.
no predsa blog, no a podľa tém pravdepodobne tvoj, kedže na Slovensku asi nie je veľa Samuliakov, čo sa zaujímajú o bratislavskú MHD a pritom sa v nej prd vyznajú ?
ale ved ja som za preferovanie MHD, len tvrdim ze by nebolo spravne vytvrat BUS pruhy na ukor normalnych, uz vobec nie na kritickych usekoch, lebo najskor zablokujeme cele mesto a potom bude jedno ci si v BUSE, v aute a v ktorom pruhu...
V meste je kopec miest, kde by BUS pruhymohli byt a nie su... napr Dlhe diely, nabrezie, atd... Po presmerovani TIR cez Sitiny, aj na Lamacskej... Pri velkej snahe a zabezpeceni parkovacich miest aj na Sancovej... ale nie na ukor normalnych pruhov... lebo to by bol krok spat...
Na to, že keby sa vybudovali BUS pruhy, tak skolabuje doprava.
Áno, ešte raz opakujem, nemám nič proti cestovaniu autom (moje ročné auto má najazdených 60 kkm). Ale to neznamená, že by sa nemala preferovať MHD.
prepac, mohol by si pastnut k comu sa vyjadrujes? lebo neviem na co som ako prisiel
#67865 -> ja nehovorim o cestovani teleportom ale autom... co cini cca 20km a na useku tych 20km mozu byt 4 miesta, kde znami, ktorich veziem pracuju ->to len na margo toho aby som sa nevyvazal v aute sam...
a co sa tyka Zabieho Majera, tam nepoukazujem na to ze MHD tam je zla, ale na to, ze proste su miesta, kde sa bez auta nedostanes... moze to byt hodinovy interval a pod....
Máš síce vo všetkom o Branisku pravdu. Napriek tomu však môžeš určite potvrdiť, že okrem nejakých veľkých uzávierok na odstraňovaní kolaudačných závad nebýva nijako nadmerne často uzavretý. Skutočné priesery začnú. až sa tá strašná robota začne rozpadávať...
Ike
Kedysi bol argument ze aj ludia co navstevuju tuto skolu, aj profesori byvaju v DNV... ale dnes tam chodi 22 a aj 20 sa tam da dostat zozadu...