Tak opäť k tomu BUS pruhu na Molecovej... Mohli by ste niekto, kto tade chodíte, napísať, po nedávnych zmenách v organizácii dopravy, koľko semafórových cyklov prestojí "duobus" v čakaní na križovatke Molecova/Karloveská?
Podľa informácií, čo písal Milan Vajda na bratislava.sk, ten BUS pruh chceli spraviť, ale potrebovali si overiť, či nie sú niekde rezervované parkovacie miesta, ktoré by sa najprv museli vysporiadať.
Re: #67769 samuliak: IAD nikdy nebude mať "dostatok" kapacity, aj keby niekde boli štyri pruhy v jednom smere, o pár rokov by tam boli zápchy. Preto treba pre MHD robiť vyhradené pruhy, a pre IAD obmedzovať priestor.
preferencia elektriciek nemusi znamenat spomalenie aut - len sa trosku pozri na to kolko x ma vdaka pevnym signalom elektricka volno aj vtedy ked tam nie je a zbytocne tym brzdi auta. taktiez neviem preco ti vadi ze sa autor clanku len dozaduje sfunkcnenia zariadeni ktore tam siemens nainstaloval a zaplatili sme ich zo svojich dani. tebe to akoze nevadi ze su tam indukcne slucky a snimace ktore su ale zbytocne? a este jedna vec. pekne krasne sa rano postav na molecovu a zrataj priemerny pocet ludi sediacich v osobnych autach. dnes som naratal 1.5 cloveka takze kolko ludi potom na ukor kolkych by bolo preferovanych?
Na margo dnesnich dvoch clankov - mozte uz prestat nekonecnymi recami o vasich problemoch s autami? Preferencia elektriciek sa mozno este da ale BUS pruhy sice zrychlia autobusy, ale pri ostatnych prostriedkoch (teda pri autach) vzniknu nekonecne zapchy cim sa predlzi ich jazdna doba, do tychto zapch zapadnu busy na na miestach kde BUS pruh nie je, a ked uz sme pri tej ekologii, cim dlhsie bude auto stat v zapche tym viac vyfukovych plynov uvolni a tym sa ovzdusie viac kazi.. a ak si niekto mysli ze to, ze tym ze necha auta v zapche "zpropaguje" MHD tak sa velmi myli, dosiahne tym akurat tak o 4 nehody denne viac (ktore opat raz spomalia aj MHD).. osobne pouzivam 85% MHD a 5% auto ale aj tak radsej budem cestovat MHD pomaly ako by som mal cestovat rychlo na ukor inych, lebo na rozdiel od niektorych ludi viem ze nie som jediny na svete..
No rozhodne som sa nou z Janotovej dostal pod Novy Most rychlejsie ako keby som isiel na Molecovu a odtial elektrickou.. V pondelok pred 7:00 velka zapcha este nebola ?
Ak ste si este nevyskusali novu trasu L51 tak doporucujem.To otacanie k Tehelnej a znova pokracovanie k Trnavskemu mytu a naspat znova k Tehelnej a pokracovanie na Nobelovu musela vymisliet fakt mudra hlava. Tie povodne zastavky su od novych vzdialene max.20m. . Za chvilu budu komunalne volby a v Novom Meste je trochu postarsie obyvatelstvo ,ze by to bol ten dovod?
Taka pripomienka k sekcii Trasy liniek - bolo by fajn vyznacit 133-ku ako expresnu linku pretoze v useku Molecova - Novy Most nestoji vsade... mimochodom, minule som nou isiel a musim povedat ze je to velmi podarena linka
Tak pozerám Ba topografický lexikon: Čremchová, pomenovanie od r. 1945, podľa druhu listnatého stromu čremcha rastúceho pri potokoch a kvitnúceho bohato bielymi kvetmi.
??? Mozno kvoli semaforom - tento smer nebol zapojeny v signalizacii, asi aby fakt neblokoval celu krizovatku, ked tam pravidelne nic nejazdilo. Ale teraz (a myslim si, ze aj vtedy) by to slo spravit na dopyt elektricky.
Peon