No rozhodne som sa nou z Janotovej dostal pod Novy Most rychlejsie ako keby som isiel na Molecovu a odtial elektrickou.. V pondelok pred 7:00 velka zapcha este nebola ?
Ak ste si este nevyskusali novu trasu L51 tak doporucujem.To otacanie k Tehelnej a znova pokracovanie k Trnavskemu mytu a naspat znova k Tehelnej a pokracovanie na Nobelovu musela vymisliet fakt mudra hlava. Tie povodne zastavky su od novych vzdialene max.20m. . Za chvilu budu komunalne volby a v Novom Meste je trochu postarsie obyvatelstvo ,ze by to bol ten dovod?
Taka pripomienka k sekcii Trasy liniek - bolo by fajn vyznacit 133-ku ako expresnu linku pretoze v useku Molecova - Novy Most nestoji vsade... mimochodom, minule som nou isiel a musim povedat ze je to velmi podarena linka
Tak pozerám Ba topografický lexikon: Čremchová, pomenovanie od r. 1945, podľa druhu listnatého stromu čremcha rastúceho pri potokoch a kvitnúceho bohato bielymi kvetmi.
??? Mozno kvoli semaforom - tento smer nebol zapojeny v signalizacii, asi aby fakt neblokoval celu krizovatku, ked tam pravidelne nic nejazdilo. Ale teraz (a myslim si, ze aj vtedy) by to slo spravit na dopyt elektricky.
Myslite ze by malo zmysel postavit na Trnavskom myte odbocku z Ruzinovskej radialy na Vajnorsku? Pretoze v sucastnosti v pripade neprejazdnosti Kriznej alebo tak v podstate mozu premavat eliny len na useku ZST Nove Mesto - Zlate Piesky, takto by nahradna doprava mohla premavat Ruzinov - Trnavske M. - Vajnorska - Zlate Piesky, cim by v tomto pripade obe radialy mohli zostat obsluhovane... myslim ze AZ TAK drahe by to nebolo kedze by to bol dost kratky usek...a mohlo by sa to pouzit aj pri vyjazdoch 9-ky z Jurajovho Dvora ?