pokiaľ sa vodičovi pokazí odbavovací prístroj na vydávanie cestovných lístkov, tak:
a) vydáva rukou písané cestvné lístky
b) vybodne sa na to a dojazdí spoja bez vyberania vestovného
?
Neviem, ako sa postupuj v realite. Podľa zákona o registračných pokladniach by sa malo postupovať podľa bodu a). Neviem však, či má vodič pri sebe paragóny vhodné ako náhradný daňový doklad a okrem toho by asi tento náhradný spôsob odbavovania niekoľkonásobne predĺžil pobyty na zastávkach a jazdné časy.
Podporte ešte dnes hromadnú pripomienku k návrhu novely zákona o dani z príjmov v ktorej Ministerstvo financií SR navrhuje zrušenie 2 % asignácie právnických osôb, zvýšenie spodnej hranice asignovanej dane z 20 na 250 Sk a zrušenie nezdaňovania príjmov do 300 tis. Sk. plynúcich z činnosti neziskových organizácií.
V mene organizátorov kampaní ďakujeme za Vašu podporu!
--
Norbert Brazda
CHANGENET.SK
Mlynske nivy 41, 821 09 Bratislava
tel/fax: 02-55560026, 0905-729359
SPAJAME LUDI, KTORI MENIA SVET
............................................................
Prinasame pohlad na svet ocami aktivnych obcanov.
Vytvarame nezavisly priestor pre kriticku diskusiu
a reflexiu diania okolo nas. Poskytujeme nekomercne
internetove sluzby pre neziskove organizacie
a samospravy.
Neviete náhodou ako sa má riešiť (resp. v praxi sa rieši) situácia, ak sa v autobuse SAD pokazí odbavovací prístroj na vydávanie cestovných lístkov?
a; vodič vyberá cestovné aj tak a ako doklad o zaplatení dá operatívne rukou napísaný lístok
b; vodič nechá nastupujúcich cestujúcich cestovať zadarmo
c; ihneď sa odstaví vozidlo a cestujúci musia čakať na náhradný autobus
Neviem ake vysoke pokuty za to su. Ja ked budem mat mobil s fotakom, budem to fotit a posielat Policii. Zas druha vec, ze ak si nafotim nejaky Mercedes G a poslem to policii, tak som skoncil.
Teraz som to videl, strašné niečo. Jeho kolegovi spolubývajúcemu volali z výpravne, že neprišiel do roboty, či nevie čo je s ním. Išiel sa pozrieť na ubytovňu a tam ho našiel ležať. ?
Dnes som videl autobus závodnej dopravy Wolksvagenu prevádzkovaný Albusom (vpredu mal aj tabuľku Pezinok, Šenkvice). A tá SAD Dunajská Streda dováža/odváža zamestnancov skôr smerom na juh od Bratislavy?
Poznáte niekto trasy tejto závodnej dopravy (Albus aj SAD Dunajská Streda)?
Dnes som čítal Nový čas a písali tam ,že dnes v tom seriály 112 na markíze bude príspevok aj ako zachraňovali vodiča DPB. Chystal sa do práce ale ešte v ubytovni dostal infarkt či čo. Bohužial neskoro. Ževraj mal na mobile 27 zmeškaných hovorov.
☠
"by sa to riešiť tak, že vodič by si zapísal ev. číslo "prekážky", čas a dátum a nahlásil by to to potom nadriadeným"
- to je potom problematické zisťovať kto bol vodič prekážky. Lebo vodič ne= sa majiteľ auta... Nikto sa neprizná, nikto nedostane pokutu, policajti sa na to vykašlú. ?
samuliak: Ved uvidime:
- Od roka 2007 sa nesmu predavat VP busy
- Do roka 2020 sa uz urcite vsetko VP chceme-nechceme rozpadne
- O 14 rokov teda urcite mame komplet NP vozovy park
S tym LPG to nie je az take realne, ale:
- EU stale zvysuje latku povolenych noriem
- Je tazke spravit naftovy mtor v ramci tych noriem - do uvahy teda pripada hlavne CNG a LPG (+vodik a rozne "biohmoty")
- Navyse sa zasoby ropy kazdu chvilu minu (v roku 2025 to bude s ropou uz dost zle - a este tie ceny...)
- Takze do roku 2035 (hruby odhad) by sa mohlo podarit aj to!
Na tvojom príspevku som sa normálne pobavil. Škoda len, že je to skutočnosť (aj keď predpokladám, že niekedy vodič "prekážky" pokutu naozaj dostane. V akej výške obyčajne ).
Nedalo by sa to riešiť tak, že vodič by si zapísal ev. číslo "prekážky", čas a dátum a nahlásil by to to potom nadriadeným (ak by mal aj svedka)? Či to by už bolo neskoro, keby potom polícia vodiča "naháňala"? Myslím to v prípade, že by to auto odišlo skôr ako by prišli dispečeri a polícia.
A predpokladám, že keď je dispečer na mieste skôr ako vinník, tak spraví fotky digitálnym foťákom (alebo to v takýchto prípadoch robí polícia?). A keď potom nechajú odísť vodiča auta, čo napíšu do zápisnice (ak sa nejaká píše)
V takýchto prípadoch sa má vždy volať dispečing aj polícia?
V sekcii Novinky a zmeny / Správy z oblasti MHD / článok Petržalská električka môže zvýšiť priepustnosť Šafárikovho nám. odborníci zo SME asi použili cifry z oficiálnej stránky http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=76705, kde je to v dokumente Dopravno-inžinierske podklady písané na str. 11. Je tam cifra 11%. Neviem teda, prečo sa autor článku čuduje cifre 10%. ?
nndro