Reply on: PvvS #67677:
No nemyslel som zrovna baranidlo. Myslel som JEMNE skusit posunut vozidlo... Samozrejme nie so spriahadlom na T6, ale vacsinou stoja tie auta tesne vedla, cize naraznik by to krasne spravil.No a s tym otocenim si to ako myslel ? Ja som to myslel tak, ze stojis povedzme 10 - 15 minut kvoli autu a prestavku mas 10 minut. Tym padom prides na konecnu a hned aj ides. A prestavku KVOLI TOMU autu nemas. Kvoli nicomu inemu. A ND sa pri takychto udalostiach neorganizuje.
KLF
Ale vysvetlim Ti aka je situacia v BA. Tie "pevne prekazky" v podobe zaparkovanych automobilov sa denne vyskytuju niekolkokrat na roznych miestach. Vedel by som menovat, ale nie je to podstatne. A teraz co sa deje:
Elektricka s ludmi zastavi. Vodic oznami cestujucim (co si zaplatili velke peniaze v porovnani s kvalitou sluzieb ktore im DP za to poskytuje), ze nemoze pokracovat v ceste, lebo tam stoji auto. Zavola dispecing, ktory pride do 10 minut (niekedy sa podari do 7). teraz mozu nastat 2 alternativy:
1) vodic auta pride do 9 minut a s usmevom na tvari odide.
2) dispecer pride skor, nasledne pride vodic auta a s usmevom na tvari odide.
3) pride dispecer, pride policia a do 30 minut pride vodic auta. Policia mu dohovori a vodic nasledne s usmevom na tvari odide.
Vysledny efekt - cestujuci sa zdrzal, vznikla kolona elektriciek, vodici prisli o kus prestavky (niektori o celu).
Takze skusil som Ti nacrtnut kratky obraz o tom, ako to vyzera s tymi "pevnymi prekazkami" na trati.
Este stale si myslis, ze by nebolo jednoduchsie a pre cestujuceho, vodica a celu dopravu elektriciek vyhodnejsie, keby si vodic smel "pevnu prekazku" posunut sam ? ? ?