Reply on: KLF #67673:
Na tvojom príspevku som sa normálne pobavil. Škoda len, že je to skutočnosť (aj keď predpokladám, že niekedy vodič "prekážky" pokutu naozaj dostane. V akej výške obyčajne ). Nedalo by sa to riešiť tak, že vodič by si zapísal ev. číslo "prekážky", čas a dátum a nahlásil by to to potom nadriadeným (ak by mal aj svedka)? Či to by už bolo neskoro, keby potom polícia vodiča "naháňala"? Myslím to v prípade, že by to auto odišlo skôr ako by prišli dispečeri a polícia.
A predpokladám, že keď je dispečer na mieste skôr ako vinník, tak spraví fotky digitálnym foťákom (alebo to v takýchto prípadoch robí polícia?). A keď potom nechajú odísť vodiča auta, čo napíšu do zápisnice (ak sa nejaká píše)
V takýchto prípadoch sa má vždy volať dispečing aj polícia?
KLF
Ale vysvetlim Ti aka je situacia v BA. Tie "pevne prekazky" v podobe zaparkovanych automobilov sa denne vyskytuju niekolkokrat na roznych miestach. Vedel by som menovat, ale nie je to podstatne. A teraz co sa deje:
Elektricka s ludmi zastavi. Vodic oznami cestujucim (co si zaplatili velke peniaze v porovnani s kvalitou sluzieb ktore im DP za to poskytuje), ze nemoze pokracovat v ceste, lebo tam stoji auto. Zavola dispecing, ktory pride do 10 minut (niekedy sa podari do 7). teraz mozu nastat 2 alternativy:
1) vodic auta pride do 9 minut a s usmevom na tvari odide.
2) dispecer pride skor, nasledne pride vodic auta a s usmevom na tvari odide.
3) pride dispecer, pride policia a do 30 minut pride vodic auta. Policia mu dohovori a vodic nasledne s usmevom na tvari odide.
Vysledny efekt - cestujuci sa zdrzal, vznikla kolona elektriciek, vodici prisli o kus prestavky (niektori o celu).
Takze skusil som Ti nacrtnut kratky obraz o tom, ako to vyzera s tymi "pevnymi prekazkami" na trati.
Este stale si myslis, ze by nebolo jednoduchsie a pre cestujuceho, vodica a celu dopravu elektriciek vyhodnejsie, keby si vodic smel "pevnu prekazku" posunut sam ? ? ?