Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #66937:
Ako keby si nepoznal klasický oznam DPB: Z dôvodu výluky sa skracuje /ruší L xx. Po ukončení výluky zostane linka premávať po skrátenej trase / nebude obnovená.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Andy #66933:
To je úplne iná vec. Ak sa nejaké spoje rušia kvôli nevyužívaniu, treba to povedať na rovinu a neskrývať to do dočasných výlukových opatrení.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: AAA #66931:
Ja som to s tou linkou 13 nemyslel vážne!
Reply on: kecho #66934:
Presne tak ? No to vyvýšenie tam má byť práve kvôli tomu, aby spomalilo autá, a aj preto, aby ľudia nemuseli "skákať" do električiek z cesty, ale mali riadnu nástupnú hranu..
Reply on: hoppusmark #66930:

cize na safku je pre eliny zastavka "poloviedenskeho typu"? ? aj tam ta moze hocikedy zrazit auto, len nie je vyvysena ?
Reply on: Martin Fundárek #66929:
Myslíš, že na tú potočnú niekto MHD aj využíval?
Reply on: kecho #66778:

pripadne by mohla 88 v meste ist ...Apollo - Pristavna - Marianum - ASMN - Cintorinska - Spitalska - Karadzicova - Soltesovej - ASMN - Kosicka - Apollo...
alebo ...Apollo - Pristavna - Marianum - ASMN - Rajska (konecna) - 29.8. - ASMN - Kosicka - Apollo...
Reply on: Martin Fundárek #66929:
Inak keby existovala ex 23, resp. 82, tak by tá 13 v podstate nemala absolútne žiadne opodstatnenie. A inak je veľmi smutné, ak sa mení linkovanie kvôli jednému vozu.
Reply on: AAA #66924:
Jesenského: chválili sa ňou v tom zmysle, že to je prvá zastávka "viedenského typu" v BA, pričom to je hlúposť, pretože takou zastavkou prechádzajú autá (ide vlastne o vyvýšenú vozovku, ktorá slúži ako spomaľovač pre autá), a zatiaľ som si nevšimol, že by na Jesenského cez tú zastávku viedla cesta..
Martin Fundárek

Martin Fundárek

K novému linkovému vedeniu električiek: nepáči sa mi na ňom jedno, totiž to, že po Jesenského z Karlovky pôjdu električky len ráno. Viac by sa mi pozdávalo ponechať 4-ku tak, ako je, a 17-ku viesť cez Šafko. Z karloveskej radiály je na Šafko spojenie linkou 12 a v rannej špičke by bola posilnená 17-kou.
Malá hypotéza k obnoveniu linky 13: z politických dôvodov je asi žiadúce, aby Little Big City 7102 premávala z Hl.st. do centra, a to by na 1-ke nemohla... 🙂

A ešte jedno rýpnutie: prečo sa kvôli výluke priecestia pri Šajbách ruší obsluha Potočnej? To tam nemôže 2x za deň ísť vozidlo z 52-ky?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Martin Fundárek #66927:
"ďalej by sa zbytočne vozil luft" tým som myslel Vajnorskú v úseku Zátišie - ZP. Ukončenie jednej linky na NM je úplne v poriadku.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #66846:
Mne sa zachádzanie čohokoľvek na NM nepáči z prostého dôvodu - asi tak polovička ľudí vystupuje pri Polfluse, takže ďalej by sa zbytočne vozil luft.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Peťo1 #66893:
Linku 15 zrušili po vybudovaní definitívnej konečnej v Dúbravke, keď bola do Dúbravky predĺžená linka 5.
Reply on: Peťo1 #66914:

lepsi napad - co takto v ramci setrenia nahodit kolaje tam, kde ich uz raz vytrhali - na sturovej, cestu zuzit na 1 pruh, pred mostom by odbocovali eliny dolava (ako bolo kedysi depo), potom cez pribinovu okolo snd (ved aj teraz chodia okolo divadla, tak aby nebolo hercom luto ? ), a dalej ich bud vytiahnut na apollo a tocili by sa v petrzalke alebo by pod apollom niekde pri rybe mali konecnu - nech maju vodici pravidelne cerstvu tresku ?
Reply on: Max #66879:
Vzhľadom k tomu, že keď som bol malý som miloval trasu Obchodná - Nám. Ľ. Štúra na L 6, resp. opačne na L 7, alebo výlukovú 11 v čase opravy Vajanského nábrežia, bral by som to všetkými desiatimi, no za súčasných okolností, to nepovažujem za to, čo by som zlepšoval prioritne.
Re #66885 miso1234: Hlavne že keď otvárali Mostovú sa zastávkou Jesenského smer Kamené nám. chválili, koľko do nej investovali a aká bude úžasná. Zase sa ukázalo, že DPB nemá koncepciu.
Re #66889 Peťo 1: L 15 v 80. rokoch: Hanulova - Vazovova, neskôr nahradená zlúčením s L 12 do L 12.
Re #66914 Peťo1: No a prečo nie? A z Vlčieho hrdla do Vrakune, no súčasný reálny stav ti to bez asanácí nedovolí.
Vlakova linka 155 ? ? A nemoze ist az na filialku, ked sa uz spravilo osvetlenie na Slovanoch a peron pri trznici? Od predmestia je to aj tak len posun (ziadny poplatok za DC).
Reply on: Andy #66909:

navrhujem eliny oznacovat pismenami ?
Reply on: Peťo1 #66902:

...a v pripade prepojenia zlatych pieskov s racou by mohla potom pokracovat po racianskej cez vazovku na hlavnu stanicu ?
Reply on: Andy #66907:
Lebo je decko a šotouš reorganizačný.
Reply on: Peťo1 #66912:
hmm.. skoda, ze ten usek nie je tak ze auta vedla seba a na kraji cesty elektricka, potom by to islo...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.