Kĺbové električky budú najefektívnejšie využité na L13, lepšie ako dupláky na L1. L1 bude ďalšia linka východ - západ, ktoré by predovšetkým električky mali zabezpečovať. Jediný "hluchý" bod ostane Nový Most, ktorý tak príde o spojenie s Hlavnou stanicou priamou linkou. Bude obedtovaný v prospech Šafka, ktoré dostane obojsmerné spojenie s Hl. St. priamou linkou.
Myslim, ze som to napisal v maili, ale rad to zopakujem: bude to 10.9.2006. Ak sa dobre pozries, fotky z mimobratislavskych miest uverejnujeme vzdy v nedelu (len minula sobota bola vynimka) a najblizsi mozny termin bol 10.9.2006. A mimochodom, tie fotky prisli mailom len raz...
Na Mladej garde veselo robia svetla na konci aj na zaciatku oboch zastavok, pevne dufam ,ze tam daju aj antipreferenciu ? Na zastavke Nam, Biley kriz vyriesili fugu co tam ostala po instalacii novych obrubnikov skutocne skvelo, naplacali tam piesok ?
Istý čas niekto chcel, aby na Mostovej bola jednokoľajka... ja povžujem toto riešenie linkou 17 dobré, napriek tomu, že som veľmi často využíval 4ku na Jesenského. Ráno je dôležité sa tam dostať, no poobede ľudia sa prechádzajú po centre oveľa väčšie vzdialenosti ako Nový most - Jesenského...
ale prosím ťa, tá nepremávka električiek cez Jesenského jedným smerom, akoby sa niekto sťažoval, že linka 39 ide po Krížnej len jedným smerom... ? to neporovnávaj zrušenie každej druhej zastávky! (aj keď vieš, že by som ich zrušil veľa, bo sú nahusto, no nie takto) ? BEŽNE ĽUDIA CHODIA CELÉ DESIATKY METROV ABY SA POZASTAVOVALI AKO TY TERAZ NAD TAKOUTO ZASTÁVKOU
Na 13 sú efektívnejšie využité na stanici ako vozidlá 1. Tá tvoja trasa by bola ešte menej efektívne využitá, vlastne by bola neeftívna. Západným smerom by podľa teba nemalo zo stanice nič ísť? Mal si skoej povedať, aby tam ani jednotka nechodila... ?
áno, bude tam obsluha, ale aká ? to je ako keď si potrebuješ poškrabať pravé ucho, a miesto toho, aby si zdvihol pravú ruku, si ho poškrabeš lavou a to cez celú hlavu ? ?
ja hovorím, ked chce ísť niekto z centra na električku ... ak nebude obsluhovaná Jesenského, tak najbližšie zastávky sú Kamenné námestie alebo nový most ... ak má ísť nepravidelný cestujúci 5 minút pešo na zastávku, tak to si už rovno prejde dalších 5 minút a ušetrí 14 korún...
v zmysle vety "ludia sa prejdú" by sme mohli zrušiť každú druhú zastávku ?
Ale je to zastávka blízko centra, ktorá nebude obsluhovaná ale potom nech ludia využivajú MHD, keď sa majú prejsť 5 minút k zastvávke... tak sa nato môžu rovno vykašlať! ?
bohuzial, ale vzhladom na bujnu vystavbu v oblasti dolnych honov az tesne k ceste v priebehu poslednych 5 rokov je realizacia tejto myslienky uz viac-menej nerealna
Re #66903 samuliak: hovori ti nieco licencia na linky ? aj napriek tomu ze v case zavedenia L14 uz 10 a 13 pravidelne nejazdili, mali platnu licenciu a zo strany DPB bol zaujem si ju podrzat prave z dovodov obcasnej (L10 na vianoce a novy rok) alebo vylukovej (L13 v poslednom obdobi casto) premavky
Všetky diskusie sú tu veľmi zaujímavé, ale s tou električkou do Vlčieho hrdla a Vrakune to nie je zlý nápad. My to však nevyriešime... Pravda však je, že keby mala ísť električka okolo Dostojevského radu, novostavby SND a dalej okolo mosta Apollo, prístavného mosta až do Vlčieho hrdla a Vrakune, musela by byť zrýchlená. Kto sa už len potrebuje dostať do oblasti Pribinova a k mostu Apollo, kde nič nie je? A aj čisto teoreticky keby sa náhodou podarilo dostavať to nešťastné divadlo, myslíte, že by chodili ľudia na operu električkou? ? Medzi Dostojevským radom Vlčím hrdlom by tak spoj nemusel mať žiadnu zastávku. Nikto by nevystupoval na takých miestach, kde nič nie je. Tým by sa vlastne električka stala zrýchlenou. Možnosťou by boli ešte v tomto úseku zastávky na znamenie. Konečne by nejaké vznikli aj na električkovej trase...
Ako keby si nepoznal klasický oznam DPB: Z dôvodu výluky sa skracuje /ruší L xx. Po ukončení výluky zostane linka premávať po skrátenej trase / nebude obnovená.
Martin Fundárek