Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #66562:
No hej, co uz...mozno by bolo dobre kupit este dake klbove troliky, ale bojim sa toho, ze aj ked budu kupovat, prioritne pojdu na DD... ?
Reply on: 81-71 #66561:
Teraz cez prázdniny na tých linkách nie je špička, takže to s tými autobusmi nie je momentálne aktuálne. To len cez školský rok. A vtedy už duobusy budú na DD.
Reply on: Andy #66558:
A co tak tam dat zatial tie duobusy?Teda uz som ich tam videl jazdit na danej linke ale ani s nimi to nestaci?
Reply on: Max #66559:
No ešte som od zmeny hlásenia nešiel ani jedným z tých novohlásiacich vozov zo stanice.
Reply on: Andy #66557:
Dobré ráno! Ty si doteraz bol kde? v Žiline? ?
Reply on: SZKV #66545:
Na 202 sú na jedno ranné kolo dva autobusy, pretože je nedostatok trolejbusov a ako celkom vhodná náhrada vychádza využitie dvoch autobusov, ktoré na Čiližskej končia rannú špičku na linke 75. Inak by sa nedal spraviť v najostrejšej špičke 6-minútový interval 201 a 202.
V tom novom hlásení zastávok (napr. v 6702) je Kooperativa nahratá aj s doplňujúcim textom, niečo takéto - "Vítame vás v Bratislave, nachádzate sa na území mestskej časti Staré Mesto, pre turistické informácie volajte 16888 alebo navštívte stránku www.bratislava.sk." To isté aj v angličtine. Je to nápad dobrý, akurát hlási to nielen pri pohnutí z hlavnej stanice, ale aj pri zastavení na Kooperative, a to už pôsobí dosť divne. 🙂
Reply on: fobust #66555:

Samozrejme že by to bolo menej prahľadné. Nechcem extremizovať, ale nevidím dôvod, prečo by linka 33 mala byť 214.
Reply on: AAA #66553:

A to by bolo zlé? Vo viedni majú aj písomné označenie niektorých liniek. Choď im tam vnútuť akýsi svoj systém.
V dnesnej Pravde sa vo vacsom zaoberaju MHD (mam pocit).
Clanok o Mostovej: http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Cbratislavao&c=bratislavao_1_4
K tomu glosa: http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Cbratislavao&c=bratislavao_1_6
A ohladom presmerovania vlakov z Hlavnej stanice: http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Cbratislavao&c=bratislavao_1_8

Co sa tyka Hlavnej stanice. Myslim ze sa mohli trochu skoordinovat ZSR a DPB. Lebo ak pride niekto cezpolny a pozrie si na Vinohradov a pozre si ze dalej moze ist linkou 3 tak sa musi previezt cez cele mesto. A este poznamka. Uvedene vlaky cez Vychodne iba prechadzaju, nieje to ich konecna.
Reply on: fobust #66549:
Nechápem prečo porovnávaš ty a ostatní tebe pdobní prečíslovanie 1 (slovom jednej) linky do trolejbusového radu s prečíslovaním všetkých nezrušených autobusových liniek do oblastného číslovania. Inak keby v DPB odjakživa boli stúpencami vašej logiky, tak by sme doteraz mali toto: (električkové linky A, B, 5, 6, 11), trolejbusové (H, 12), auotbusové (B, L, 21, 121)., ,,Náramne" prehľadné, ale vy by ste boli štastní, že nedochádza k zbytočnému prečíslovávaniu. To že by sa v tom nikto nevyznal by vás netrápilo. Predsa cestujúci, pre vás substrát, by si nemusel zvykať na nové čísla a to, že sú 2 linky B by si nikdy nevšimol, predsa substrát chodí iba svojou linkou a nad zvyškom siete nemá čo rozmýšľať.
Reply on: KLF #66551:

Práveže ono nejakú logiku má, ale substrát kašle na logiku, on si proste pamätá, že linka 32 ho odvezie do Vajnor. A NIČ iné vedieť nemusí! Doma mám mapu prahy z roku 197x. Dodnes jazdí linka 153 tak isto, ako je v tej mape. Teraz neviem či je to 153, už si presne nepamätám, ale keď som išiel za bratom do Prahy, tak som si kukal túto starú mapu Prahy a žasol som nad tým, koľko z tých liniek ešte stále existuje a jazdí po tých trasách bez výrazných zmien vyše 30 rokov! Nechápem, naozaj nechápem prečo to musí byť v Bratislave inak.
Reply on: fobust #66549:
No presne tak ! navyse to "oblastne" cislovanie, ktore nema ziadnu logiku, to bolot iez velmi "prospesne" pre cestujuceho ! Bezny cestujuci, co potrebuje cestovat a nevozi sa MHD a nezapisuje si ciselka autobusov je zvyknuty na nejake cisla liniek, tak by sa mal DP snazit ich ako tak zachovavat, pre komfort cestujuceho.
Reply on: S499.1023 #66546:
Co sa deje, ze zrazu co prispevok, to suhlas s ludmi ? To si nezvykol... zvykol si len pindat na ludi v kazdom prispevku. Zeby moja kritika padla na urodnu podu ? ?
Reply on: Sommelier #66548:

Ty magor, cestujúci sa orientuje v tom, čo pozná, čo sa roky rokúce nemení a nie v nejakom šotoušskom "systéme". Jedno zbytočné prečíslovanie tu už bolo. Prišlo spolu s prestupnou tarifou. Odkiaľ berieš tvrdenie, že cestujúciom to prospelo, lebo to bolo "systémové"? Komu to čo prinieslo???
Reply on: galiyosha #66543:

Proste, jednoducho, ideálne.
Skoro som sa chytil za brucho, ale zároveň som nevedel, či je vhodné sa smiať. To je totálna krávovina !
Podľa teba a tým pádom myslím aj súdruha loca, je cestujúci vo chvíli príchodu na zastávku substrát. Nemohúce teľatá, dementi, ktoré je potrebné navádzať svetelnými, zvukovými a dymovými signálmi k tomu aby vôbec nastúpili. To je váš sprostý, zakomplexovaný pohľad. Dívate sa na nich rovnako, ako na oceľové tyče, či výplod Volkswagenu z DNV - nemohúce, nerozmýšľajúce, mŕtve a okrem toho aj debilné stádo. Dokonca si dovolím tvrdiť, že by ste boli najradšej, keby mali charakter niečoho, čo môžte prehadzovať vydlami. Je mi z Vás zle. Najmä keď máte byť tí, ktorí do tej dopravy majú čo najviac hovoriť.
Nemá , ale vôbec nemá zmysel pokračovať v tejto diskusii (dúfal som v opak, keď som s ňou začínal), ale vy máte v hlave vtlčené od rovnako zakomplexovaných vizionárov svoju prachsprostú pravdu o tom, že cestujúci sa neorientuje.
Vy sa preorientujte a prosím Vás, normálnym ľuďom, ktorí cestujú MHD do toho nekecajte.
Vďaka a príjemný deň.
Vcera na zastavke elektriciek Novy most smer KV stalo asi zo 15-20 ludi a cakali a cakali a cakali, ze im snad aj nieco pojde. Co na tom ze na oznacniku bol napis Zastavka zrusena. Vo vitrine v pristresku oznam o vyluke , kolajnice uz mali lisku ... ? P.S. Vcera som sa odviezol aj Solarisom . No celkom sa da , interier tiez , no tym reprakom Blaupunkt nedavam dlhu zivotnost v pomeroch DPB ? ?
Reply on: galiyosha #66543:
Opäť jeden príspevok, s ktorým možno bezo zvyšku súhlasiť. Kde to môžem podpísať ? ? Som rád, že predsa len sú ešte ľudia, ktorí nestratili zdravý rozum.
Reply on: Martin Fundárek #66539:
Proč jezdí na 202 autobusy- není ta linka náhodou do posledního metru pod dráty?!
Jinak z Tvého menu se mi líbí všechny varianty s výjimkou 2a, prostě si nemůžu odpomoct, ale já z duše miluju řád, systém a koncepci (a nejen ve veřejné dopravě- při jakémkoliv nekoncepčním řešením "aby se vlk nažral a koza zůstala celá" se mi rpostě ježí chlupy) a tohle je prostě typicky východní ad hoc uvažování! A abych byl upřímný moc se mi nelíbí ani provedení toho trolejbusu na Dlhé Diely- ostrovní linie určená pro 6 NP trolejbusů (nic jiného tam nemůže a naopak potkat NP vozidlo jinde asi nebude moc časté, že?) je něco, co taky zrovna koncepční není! A šotohračka si bohužel žádá šotoorganizaci ?
Reply on: galiyosha #66543:
Hm, dost by mě zajímalo, podle čeho se orientují normální cestující, pokud jedou někam, kde to moc neznají- a takových je v městech velikosti Bratislavy docela dost!
Co já mám zkušenosti z Prahy, tak se takoví lidé odmítají orientovat v nepřehledné změti autobusových linek, takže jezdí co nejvíc metrem (3 trasy se naučí každý), případně tramvají (když žijí v lokalitě, kde jsou na tento dopravní prostředek zvyklí, např. v Řepích). Ale troufám si tvrdit, že pokud by se tramvajové linky očíslovaly v autobusové řadě, lidi by to dost dezorientovalo! Vy máte přehledný tramvajový systém a kde tramvaj není jezdí něco kolem deseti trolejbusových linek- v okamžiku, jak je přestanete odlišovat od autobusů, bude systém působit dost nepřehledně!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.