Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #64233:


REF Etapizacia:

Mal som na mysli etapizaciu (graficku prilohu) k NS,
ktory je popisany v upravenom navrhu UP, ktory je pred schvalenim.

Nemal som na mysli nejake stare plany.

V narhu UP z roku 2000, tato etapizacia je prilozena,
v upravenom navrhu som ju nenasiel.

Pozri:

trasovanie NS v rokoch:

2010
http://www.bratislava.sk/soubory/700000/1035860_MHD-2010.gif

2020
http://www.bratislava.sk/soubory/700000/1035863_MHD-2020.gif

2025
http://www.bratislava.sk/soubory/700000/1035865_MHD-2025.gif

2030
http://www.bratislava.sk/soubory/700000/1035868_MHD-2030.gif

Popis celeho nosneho sytemu mas tu
(je to od strany 177 po str 182), v konecnej faze
to elektricka asi nebude, bude to o level vyssi sytem,
nieco na sposob Tram-Tain, zavisi od dopravnej technologie
(a hlavne od penazi):

http://www.bratislava.sk/MsZ/Aktualne/MsZ-06-07-06/Bod_05/5-Textova_castUPN/Cast%20B_0306/Bstr1_191.doc
Reply on: AAA #64271:
Ale dúfam, že to tak byť nemá.
Reply on: intony.sk #64270:
No DPB predsa musí byť ,,koncepčný" ☠ . Teda tak ako sa a-busovmu ozančovaniu vymyká 92S, tak t-busovmu sa bude 33. ☠ ?
Reply on: luky133 #64266:
Bude mať označenie 33 ? ?
Reply on: C734.00 #64268:
Čo to tie atmosferáky sú? Často to počujem, ale neviem čo to je. 🙂
je tu neaky fanusik atmosferickych Karos? ?
Reply on: C734.00 #64265:
Áno, ale toto je dekel zvnútra hneď pri zadných dverách v priestore pre cestujúcich. Nuž, treba sa vždy pozerať kade človek kráča (našťastie som sa pozeral).
Trolejbusová linka bude 33. A autobusová 32. DPB ešte nevie aké bude mať číslo. Trolejbus na 32 bude jazdiť až keď sa nájdu dalšie peniaze. A potom sa počíta s trolejbusovou traťou ktorá bude zatrolejovaná až k najbližšej trati pri Patrónke. Takto som to aspoň čítal. A to ,že 33 bude trolejbusová linka mi potvrdil aj DPB keď som im posielal e-mail. ?
Reply on: Peon #64264:
to som este nepocul, ze by vodic otvoril ten dekel koli tomu.. dekel motoru zvyknu otvorit z vonka na zadnom cele.
to asi sa len niekto hral.
Dnes okolo 19 h som na L83 išiel vozom #2800 a pri zadných dverách v priestore pre cestujúcich mal otvorený dekel na motor. Bolo vidieť aj cestu pod tým priamo...

Myslím, že je to dosť nebezpečné, bo keby si to niekto nevšimol, tak stúpi na motor či čo to tam je alebo v horšom prípade mu noha zapadne tak medzi, a pod tým je už len cesta...

Chcel som to ísť nahlasiť vodičovi, ale potom mi napadlo, že to asi on otvoril, aby sa motor v tej horúčave chladil... No myslím, že nejaké upozornenie tam nejakým spôsobom mohol dať alebo neotvárať zadné dvere...
Co sa stane ak nezaplatim reviziu?
co vravide na Solarisy?? uz sa jeden pokazil... a v KE uz druhemu vyhorel motor... a este co bude?? V Ba kupili to najhorsie co mohli... V ZA a v BB kupili nove karosy, nasi nemohli?:(
Reply on: eripmav #64244:
No lenže hlavne 31 je pre študentov (spája inernáty Lafranconi/Mlyny s FTVŠ, STU, ... a CMO). Takže tú nechať tak. + fobustov argument
Re #64248 eripmav: Keď už tak 39.
Re #64250 milannco: No tá 33 by sa tak preplňovala, že by to museli posilniť. Inak pripomína linky ako v KE odvšadiaľ cez všetko všade raz za hodinu.
Reply on: Beus #64247:
ale nám je tu všetkým jasné, že ich množstvo nestačí. Preto bude zachovaná Tambusová a plynová výprava 32 (určite) a pravdepodobne aj 33.

Okrem toho je to blbosť aj z toho dôvodu, že pokiaľ mám čakať na Novom Moste, sadnem do električky a stihnem na Molecke 32 alebo 33 pred príchodom toho obojživelníka.

A tak sa stane, že od Nového Mosta pôjdu poloprázdne - všetky miesta na sedenie obsadené a na Molecke sa tam dotlačí zvyšok substrátu z električiek. Efektivita a lá DPB (a to som si myslel, že sa po audite obrátili veci na lepšiu cestu).
Reply on: orax #64258:
No ale ako tu uz Andy spomenul - uz cestuje SADkou menej ludi. Prechadzaju na IAD.
Reply on: KLF #64256:

No napríklad čo som býval jeden rok vo Sv.Juri, tak tam začínala jedna linka, ktorá išla na trase Sv.Jur - BA. A bol na nej kĺbový ikarus, ktorý sa každé ráno úplne zaplnil. Je síce pravdou, že ces Sv.Jur chodí kopa iných liniek zo vzdialenejších obcí (Pezinok,...), no tie keď už prišli na zastávku, tak väščinou boli plné (vtrepali sa do nich nasilu 5-6 ľudia). Teda ono sa určite nájdu linky, kde sa aj kĺbový bus uživý. Ako to riešia teraz, netuším, no ak nahradili spomínaný bus malým Axerom, tak vlkä musia inak nadávať...
Reply on: Peon #64253:
SAD ma dost vela ciernych pasazierov, dokonca aj revizorov, tiez som sa najprv cudoval, ale naozaj. Cierny pasazieri su dvojakeho druhu - prvi zaplati vodicovi (najma ked sa poznaju, co na dedinach nie je zriedka) mensiu sumu, ale ide bez listka - dokonca aj mne osobne sa nieco take stalo na ceste Donovaly - Liptosky Mikulas, vodic povedal, ze nebude ratat cestovne za batohy, ked nebudeme chciet listky - dost svinske... Druhy typ cierneho pasaziera je ked si kupi listok napriklad do lozorna a vystupi az dalej, v perneku, a vodic si to nema sancu vzdy vsimnut...
Reply on: Beus #64254:
A ake klbaky by tam mali behat ? 😉 Na medzimestskych a primestskych linkach som okrem Slovenska nevidel behat klbaky moc. 😉 No... tusim vo Francuzsku som videl, ale tak...
Tie busy (Axer, SOR) podla mna plne postacuju.
Reply on: Beus #64254:
Netreba smútiť, teraz už cestuje SADkou výrazne menej ľudí, než kedysi. Plné spoje sú len občas a aj to hlavne kvôli nerovnomerným grafikonom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.