V podstate áno, ale potom načo tam vlastne tá plšina vôbec je? On nastúpi rýchlejšie bez použitia plošiny ako keby mal prísť vodič, vyklopiť plošinu, vozíčkar nastúpiť, a plošinu dať naspäť.
Dnes rano vodic 79xx na L5 bol maximalne slusak ☺ Ked sme zastali na par minut na Kamennom (asi problem z vozidlami pred nami) , otvoril kabinu a povedal: Prosim nevystupujte , chvilu strpenia, prajem prijemne cakanie. Po minute sa vratil nazad , nastupil a povedal: Dakujem za strpenie, pokracujeme v ceste, prajem pekne cestovanie ? Nasledne na zastavke SNP , nastupovala pani o palicke. Ked ju videl tak je povedal: Len pokojne casu mame dost . Pani sa mu podakovala za ohladuplnost ☺ Celkovo mi pristup vodica zlepsil naladu ? udelujem pochvalu. Kiezby by boli vsetci vodici taky ? ?
Je to samozrejme ÚPLNE normálne, že sa kupujú Solarisy a Citelisy bez klimatizácie. Jazdia tak po celej Európe. Už ma fakt nebaví neustále čítať radobyodborné posudky detí, že autobusy sú jednoznačne stavané na klimatizáciu, lebo majú malé vyklápacie okná. Vetranie interiéru týchto vozidiel je primárne zabezpečované bezprievanovým tlakovým systémom v stropných kanáloch, len treba vodičov naučiť to zapínať.
Re eripmav & solarisy & okna:
Najprv treba vodicov naucit pouzivat ovladanie dvoch stresnych vetrakov, kedze tie su riadene elektricky z palubovky vodica, nie cestujucimi, a NAJMA treba vodicov naucit, kde sa nachadza vypinac stropnych odsavacich ventilatorov, a ze ked je teplo, tak to maju zapnut a nechat zapnute
Az potom, ked sa vodici naucia v plnom rozsahu a spravne pouzivat vybavenie vozidla, mas opravnenie nadavat na vozidlo, dovtedy mozes nadavat jedine na vodica
No to iste. Každý kto zavrhuje nočnú dopravu argumentuje tým, že sa tam vozia len opití mladí ľudia, ktorí v busoch robia bordel. Ale málokto sa zamyslí, že nočnú dopravu využívajú aj cestujúci z vlakov (naposledy sa mi to stalo pred mesiacom, keď Slovenská strela z Prahy meškala 30 minút, zamestnanci rôznych podnikov a pod.
A len tak na okraj, asi pred dvoma mesiacmi som sa viezol nočákom, posilovou 507, bolo nás asi tam asi 50, všetci boli slušní, vodič poradil jednému dedkovi ako sa dostane z tohto spoja na Nám. hraničiarov a ten sa mu pri vystupovaní ešte aj pekne poďakoval. No človek by ani neveril, že sa vezie bratislavským nočákom.
Re #63974 2006: Striedača a časť vodičov by bolo možné vystriedať na linke, ktorá má krátku trasu (503, 504, 516). Striedač tiež nemusí robiť služobáky pred a po nočnej zmene.
Re #64002 luky133: A čo si nevidel pred nedávnom mapku v Novom čase? Duobusová L32 bude jazdiť z Dlhých dielov priamo na Molecou a autobusová L33 bude robiť kolečko Molecova - Janotova - Molecova. ?
Re #64024 hoppusmark: Však bežný cestujúci by si rýchlo zvykli, že ktoré odchody robí 15m bus a snažili by sa mu vyhnúť. Obzvlášť na linkách 93/94/95 keď tlačiť sa do plného busu je úplná blbosť keďže za pár (doslova pár) minút ide ďalší.
Mimochodom, vie mi niekto vysvetliť, prečo večerná L92, ktorá potom prechádza na nočák ide na stanicu z Petržalky naprázdno, keď súbežne (+/- 5 minút) s ňou ide na stanicu posledný spoj L93? To sa nedalo spojiť?
Kedže ako uvádzajú, do Avionu to trvá 15 min., do Senca to odhadujem tak cca na pol hodiny, ale samozrejme ako vždy všetko závisí od dopravnej situácie.
Všimol som si, že je dosť problém, keď na zastávke zastaví nejaký iný autobus za cyklobusom, keď chce závozník vykladať alebo nakladať bicykel (hlavne ak pred cyklobusom je ešte nejaký iný autobus a nie je miesto). Hm, ale to sa asi nedá nejak riešiť (jedine, že by cyklobus všetkých pustil pred seba, čo si v praxi neviem celkom predstaviť). ?
Hoppusmark: Zdielam ten isty nazor... ja sa len smejem na tych smiesnych ludoch ktory si veria ze 22 NP novych autobusov im zmeni cestu do prace a zabezpecia vsetko tak ako 18m autobusy... je to smiesne ale ludia pochopia az za par mesiacov ze 15m Solaris sa kapacitou na stary Ikarus vobec nechyta... ? ?
Treba kupovat 18m postupne... staci ked kvapká nemusi hned prsat... a nieco mi hovori ze dalsie 15m Solarisy uz nebudu... a Ikarusy 435 uz pomali a iste budu po zivotnosti... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
A len tak na okraj, asi pred dvoma mesiacmi som sa viezol nočákom, posilovou 507, bolo nás asi tam asi 50, všetci boli slušní, vodič poradil jednému dedkovi ako sa dostane z tohto spoja na Nám. hraničiarov a ten sa mu pri vystupovaní ešte aj pekne poďakoval. No človek by ani neveril, že sa vezie bratislavským nočákom.
Re #63974 2006: Striedača a časť vodičov by bolo možné vystriedať na linke, ktorá má krátku trasu (503, 504, 516). Striedač tiež nemusí robiť služobáky pred a po nočnej zmene.
Re #64002 luky133: A čo si nevidel pred nedávnom mapku v Novom čase? Duobusová L32 bude jazdiť z Dlhých dielov priamo na Molecou a autobusová L33 bude robiť kolečko Molecova - Janotova - Molecova. ?
Re #64024 hoppusmark: Však bežný cestujúci by si rýchlo zvykli, že ktoré odchody robí 15m bus a snažili by sa mu vyhnúť. Obzvlášť na linkách 93/94/95 keď tlačiť sa do plného busu je úplná blbosť keďže za pár (doslova pár) minút ide ďalší.
Mimochodom, vie mi niekto vysvetliť, prečo večerná L92, ktorá potom prechádza na nočák ide na stanicu z Petržalky naprázdno, keď súbežne (+/- 5 minút) s ňou ide na stanicu posledný spoj L93? To sa nedalo spojiť?