Reply on: eripmav #63995:
Je to samozrejme ÚPLNE normálne, že sa kupujú Solarisy a Citelisy bez klimatizácie. Jazdia tak po celej Európe. Už ma fakt nebaví neustále čítať radobyodborné posudky detí, že autobusy sú jednoznačne stavané na klimatizáciu, lebo majú malé vyklápacie okná. Vetranie interiéru týchto vozidiel je primárne zabezpečované bezprievanovým tlakovým systémom v stropných kanáloch, len treba vodičov naučiť to zapínať.
Valec
A len tak na okraj, asi pred dvoma mesiacmi som sa viezol nočákom, posilovou 507, bolo nás asi tam asi 50, všetci boli slušní, vodič poradil jednému dedkovi ako sa dostane z tohto spoja na Nám. hraničiarov a ten sa mu pri vystupovaní ešte aj pekne poďakoval. No človek by ani neveril, že sa vezie bratislavským nočákom.
Re #63974 2006: Striedača a časť vodičov by bolo možné vystriedať na linke, ktorá má krátku trasu (503, 504, 516). Striedač tiež nemusí robiť služobáky pred a po nočnej zmene.
Re #64002 luky133: A čo si nevidel pred nedávnom mapku v Novom čase? Duobusová L32 bude jazdiť z Dlhých dielov priamo na Molecou a autobusová L33 bude robiť kolečko Molecova - Janotova - Molecova. ?
Re #64024 hoppusmark: Však bežný cestujúci by si rýchlo zvykli, že ktoré odchody robí 15m bus a snažili by sa mu vyhnúť. Obzvlášť na linkách 93/94/95 keď tlačiť sa do plného busu je úplná blbosť keďže za pár (doslova pár) minút ide ďalší.
Mimochodom, vie mi niekto vysvetliť, prečo večerná L92, ktorá potom prechádza na nočák ide na stanicu z Petržalky naprázdno, keď súbežne (+/- 5 minút) s ňou ide na stanicu posledný spoj L93? To sa nedalo spojiť?