Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #63934:
ono porsche design je to docela jedno pod co sa podpisuju a to je design.

ver tomu, ze nadesignovali aj vacsia shity ako porschetera 🙂 rozumej, vonku huj vnutri fuj 🙂

im ide len a len o design. s tym sa chvalia. ostatne ich nezaujima, teda az na vysku faktury 😉
Reply on: S499.1023 #63935:

Aha, už sa chápeme. 🙂 Sám si napísal že si kazí renomé. ? V podstate som presne to chcel.
Reply on: S499.1023 #63934:

Nebol by som si tak ceľkom istý či vedeli pod čo sa podpisujú. Samozrejme je čínsky discman za 3,50 niečo iné. Skôr to vidím v tom, že Porsche dizajnovalo aj rušen ČD 380 a iné veci zrejme tiež. O tom som však nechcel. Oplatilo sa podľa teba pre Porsche zarobiť si navrhnutím dizanu na niečo konštručkne zastaralé (vysoká podlaha + pevný podvozok v roku 2006 inak ani označiť nemožno, keď ULFy boli už 1996-om)? A média, tak isto ako v prípade ULFu, písali o tramvaji Porsche, nie o %Škodovke (to iba ojedinele a v nadpisoch som to nevidel). My vieme že Porsche s tým vozom nič nemá, len navrhlo ako má vyzerať, ale desiatky ľudí čo do toho nevidia si nebodaj naozaj myslia že to je Porsche a keď sa s tým zvezú a nebodaj v zahraničí sa odvezú ULFom, Cityrunnerom a čo ja viem čím všetkým, tak budú frflať na "Porsche".
Reply on: aquila #63932:
Samozrejme, že 14T sa s ULF-om nedá porovnávať ani v štádiu maximálnej opitosti.
Ale Porsche vedel, čo designuje a nikto ho do toho nenútil, tak nech sa nečuduje, že si kazí renomé.
Reply on: fobust #63929:
Keď požiadam Porsche Design o vytvorenie designu na čínsky discman za 3,50, tak ma môžu odmietnuť. Vedeli presne, pod čo sa podpisujú.
Reply on: fobust #63931:
presne, len design je od porsche ... vsak aj to robil porsche design .. co robia od pier cez hodinky az po lokomotivy, ale len design 🙂

a porovnat to s prazskou porscheterou sa to ani neda. to je nenormalny rozdiel ..

Re #63918 Ámos: no je pravda, ze vo viedni co sa tyka podlahy je to niekedy aj v metre zle. preto _absolutne_ nechapem, preco v novych metrach su cistobiele steny a aj velmi svetle podlahy...

aj ked 69A je taky blby priklad, kedze to ide cez 10ty bezirk a potom to ide do 11steho resp po takych pochybnych castiach ..

ked si vsimnes, tak v 10tom a 11stom su snad posledne bezirky, kde stretnes stare autobusy .. hadaj preco ..
Reply on: fobust #63930:

Pochybujem že Porsche navrhli pevné podvozky so schodom, ešte k tomu aj tými sedačkami. Porsche navrhli vzhľad, nie však konštrukciu. Ceľkový dojem ale kazí práve konštrukcia vozidla.
Reply on: S499.1023 #63923:

Jo a zabudol som: "Prečo by to mala byť urážka pre Porsche, keď to Porsche navrhlo?"
Práve! No keď české médiá masírujú substrátu hlavy že to je Porsche, substrát sa v tom zvezie, všimne si nedostatky, tak si pomyslí, že Porsche je šmejd.
Reply on: S499.1023 #63923:

Bereš to móc doslovne a vzťahuješ to len na vozidlo. Napodobneninu som nemyslel teraz iba Porschetru, ale aj to čo som o ňom čítal v novinách (link je na tiež na novinový list), teda na internetových stránkach českých denníkov. A pokiaľ viem, tak boli aj značne kritické (tie české), najmä čo sa interiéru týka - usporiadanie nad podvozkami. A cpať dizajn Porsche na niečo technologicky tak zastaralé mi naozaj pripadá ako urážka. Však povedz sám, načo má mať vozidlo pevné podvozky a ešte nad nimi aj vysokú podlahu? A k tomu s tým interiérom, ktorý to má. Ak to považuješ za moderné, tak prosím. ?
Prosím pomôžete mi? Chcem sa spýtať ,že dnes som našiel v tajnom vrecku v penaženke polhodinový lístok. Asi je platný je to ten najnovší ale nieje tam zozadu napísané to ,že po nástupe treba lístok cvaknúť. Teda je ešte platný alebo je už neplatný?? Ďakujem.
Reply on: S499.1023 #63920:
Neurazim, a uvedomujem si svoje ciastocne sotousstvo v tomto smere, ale nemam pocit, ze by tie vozy boli az take smejdy. Rada 730 nebola prilis konstrukcne vydarena, mala poddimenzovany ram s nedostatocnym osetrenim, ale co do spolahlivosti to boli IMHO dobre vozy, a prave v tomto si nie som isty, ci sa im dnesne elektronicke vozy vyrovnaju.
Ze vyraba civilizovane vozy, nespochybnujem (hoci napr. Citelisy myslim nevyraba, len montuje, a neviem kolko % vlastnych dielov je v ostatnych typoch vozov z ich produkcie), ale vidim ako velku skodu, ze po odkupeni Irisbusom stratila svoju identitu, a najma ze boli z vyrobneho programu stiahnute tak vydarene vozy (to snad nespochybnis) ako LC757 HD12, ci C937 GT11...
Reply on: Ámos #63917:
Takže keď raz na jar išiel ožratý grcajúci občan v nočnom spoji, tak treba vyničiť nočné spoje? To skutočne nie je uvažovanie hodné inteligenta.
Reply on: Ámos #63909:
To rozprávaš z vlastnej skúsenosti?
Reply on: eripmav #63905:
Samozrejme, že pri hodinovom intervale NESTÍHAJÚ spraviť kolečko.
Reply on: fobust #63913:
Prečo by to mala byť urážka pre Porsche, keď to Porsche navrhlo? A prečo by to mala byť napodobenina, keď je to úplne iné vozidlo. Tvoja nesc hopnosť vidieť inak ako čiernobielo a vytvárať radikálne názory po piatich sekundách spôsobuje moju neschopnosť komuinikovať s Tebou o niečom normálnom.
Reply on: Ámos #63906:
Potrebujeme. Aj na západe to pochopili, že taxík nie je ekvivalent, bez ohľadu na cenu. Pretože ľudia sa ti na taxíky vykašlú, ľudia pôjdu ožratí vlastnými autami.
Reply on: Ámos #63919:
ale nocne elektricky a trolejbusy tu naftu akosi nepapaju a prehodit aspon cast vykonov v noci do elektrickej trakcie by nemuselo byt na skodu...
Reply on: Beus #63903:
Hádam sa neurazíš, keď poviem, že toto je typický šotonázor. Karosa už skutočne nie je to, čo bývala. Karosa už nevyrába šmejdy, ktoré sú po troch rokoch bez laku, po šiestich majú zlomený rám a po desiatich sa môžu vyhodiť. Nejaké ojedinelo preživšie B731 v tom nemajú žiadnu vypovedajúcu hodnotu, to si môžeš porovnať so stovkami Mercedesov O 303, lietajúcimi po Balkáne.
Karosa dnes vyrába civilizované autobusy nižšej strednej triedy.
Reply on: galiyosha #63914:
A moj nazor na ND poznas a je nemenny, ale jednoducho ten DP stym nic nespravi ak to mesto nezaplati.
A ono neplati denne vykony a nie to este nocne.
Ja by som si tiez vedel predstavit lepsiu siet ND s lepsimi intervalmi no bohuzial vodici musia dostavat plat a autobusy papaju naftu. Financie nepustia...
Jednoducho je to boj s veternymi mlynmi. A skutocne by som radsej videl L93 a 94 v sedle s 10 min. intervalom ako nocak raz za pol hodinu.

A pozri sa na to aj zo strany tvrdo pracujucich taxikarov, co musia nieco jest a musia pracovat ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.