Reply on: aquila #63932:
Noo keď sme už pri tej Viedni:Nie len 10. a 11. Bezirk, ale aj 16., 12. a veľa ďalších Bezirkov, kde už ani nespoznáš, že si vo Viedni... Je to teda hlavne kvôli prisťahovalcom z naozaj celého sveta........ ?
Ale nepovedal by som, že tam dávajú najhoršie autobusy!
Pred nejakým mesiacom skončili prevádzku vysokopodlažné kĺbáky, takže všetky kĺbové autobusy sú už nízkopodlažné..
Ide len o sóla, ktoré ešte vysokopodlažné sú, a tie jazdia v tebou spomínaých Bezirkoch napr. na 14A.
Ale na 69A jazdia aj nové MANy z r. 2001-2004(ak sa nemýlim)...
Ale je to fakt humus, beďáci, špina, a neviem či si už išiel v Night Line, tak to je humus aj čo sa "cestujúcich" týka ?
Nové vozne metra (V/v) nemajú už biele steny, mal ich len prototyp, ďalšie vozne už majú tie steny trochu tmavšie, a hlavne sú ľahšie udržovateľné. Sedadlá sú už koženkové(alebo čo to presne je..ešte som sa v tom neviezol), takkže žiadna látka..
A mimochodom, do nových ULFov možno dajú plastové sedadlá, na skúšku sú také namontované vo voze 686, a teda sedieť sa v tom nedá!
fobust
Nebol by som si tak ceľkom istý či vedeli pod čo sa podpisujú. Samozrejme je čínsky discman za 3,50 niečo iné. Skôr to vidím v tom, že Porsche dizajnovalo aj rušen ČD 380 a iné veci zrejme tiež. O tom som však nechcel. Oplatilo sa podľa teba pre Porsche zarobiť si navrhnutím dizanu na niečo konštručkne zastaralé (vysoká podlaha + pevný podvozok v roku 2006 inak ani označiť nemožno, keď ULFy boli už 1996-om)? A média, tak isto ako v prípade ULFu, písali o tramvaji Porsche, nie o %Škodovke (to iba ojedinele a v nadpisoch som to nevidel). My vieme že Porsche s tým vozom nič nemá, len navrhlo ako má vyzerať, ale desiatky ľudí čo do toho nevidia si nebodaj naozaj myslia že to je Porsche a keď sa s tým zvezú a nebodaj v zahraničí sa odvezú ULFom, Cityrunnerom a čo ja viem čím všetkým, tak budú frflať na "Porsche".