Reply on: Peon #63324:
inac som velmi zvedavy co spravia zas o rok, ked zas budu pitchovat ti, co im 87 vyhovuje tak ako chodi teraz... ono sa totizto volakedy ked este chodila 97 a ja som nou cestovaval pravidelnejsie rozkladala zataz z medzijarkov priblizne 50:50 smerom do vrakune a na dolne hony, pricom rano chodila 71tka do slovnaftu z dolnych narvata (a 87cka to vraj zdedila)...
Vladimír
Re #63282 luky133: Že tak smelo hovoríš o tých čidlách... Kde také fungujú? Napríklad...
Re #63283 81-71: Veru to nezmysel je, pretože šporovlivá Slovač by sa veľmi rýchlo začala Ikarusov 280 namiesto nových vozov na svojich linkách dožadovať.
Re #63284 Ike: Prečo to komplikuješ? A keď si dnes chceš ráno kúpiť električenku, kde si ju kúpiš? Presne tam, kde by si si kúpil kredit.
Re #63301 S499.1023: Výhodou dvojnásobného označenia by bola možnosť využívať kredit presne na minútu bez strát. Ale inak vo všeobecnosti dobre vieš, že systém check in - check out považujem za nebezpečnú zvrhlosť.
A vôbec, Bratislava má jednu z najinteligentnejších taríf široko-ďaleko. Tak o čom to všetko je?