Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #63279:

takze...
cestujuci teraz
- cestuje na elektricenku alebo na listok, ktory behom 3 s zasunie do strbiny a oznaci sa 🙂
- stary ludia a postihnuti su oslobodeni od platenia cestovneho 🙂
- vsetko sa rychlo vybavi, tarifa je riesena relativne dobre (ked neprestupujes a meska ti bus - tak ti plati listok podla cp)
dpb
- cestovne listky su trosku predrazene - zaraba
- elektricenky maju fixnu hodnotu a teda rovnako plati ten co za 3 mesiace cestuje 3 dni a ten co cestuje 20x za den - zaraba

ani v jednom pripade nevidim nejake podstatne nevyhody

cestujuci potom
- musel by byt o systeme (komplikovanom) nalezite informovany
- mnohi cestujuci doteraz nevedia pochopit zastavky na znamenie a dopytove tlacitka na busoch, myslis si ze by pochopili tvoj kyberneticky system?
- prilozenie karty je rovnaka cinnost ako strcenie listka do strbiny (kus papiera je lacnejsi ako cipova karta)

dpb potom
- senzory moc drahe - stratove
- kradli by sa, rozbijali a bola by podstatne vacsia skoda ako na oznacovacoch - stratove
- nakup pristrojov, ktore by informovali pomaly o velkosti topanky cestujuceho - stratovy
- nakup cipovych kariet oproti listkom - stratovy

neodpovedal si..
- pre koho by tie cipove karty boli, ci pre vsetkycha alebo by nahradili len listky, alebo by to bola alternativa
- ako a kde by sa dobijali
Reply on: Vladimír #63278:
Ako? Ja som to myslel tak ,že za tie zvyšné minúty na čipovej karte sa dá kúpiť lístok ak by nebol označovač v každom autobuse. potom cestovať 30 minútovým lístkom len tých 30 minút....
Reply on: Ike #63274:
Takže cestujúci: DNES Musí si cvikať lístok. Nepohldný systém pre postihnutých a pre starých.
POTOM: Pri nástupe ak by sa vymysleli tie čidlá vo dverách žiadne označovanie poprípadne priloženie karty na čítačku pri nefunkčnej dverovej čítačky.
DPB Dnes Plnenie náplni na označenie lístka. Výmena nefunkčných či násilne pokazených označovačov.
POTOM: Výmena náplne na označenie lístka sa zmenší asi o 50% kvôli tomu ,že sa viac začne používať ČK. Návratnosť investície pri týchto prepravných kapacitách do 7 rokov.
Reply on: luky133 #63255:
Nezmysel, tarifa predsa nemôže závisieť od typu autobusu.
Reply on: Ike #63276:
No hej, ale pokial sa dačo stane a ty si nedodržal aj ostatne veci, tak zrazu si na vine ty ?
Reply on: 81-71 #63275:
jasne 🙂 ale v konecnom dosledku co je tvoja hlavna povinnost? mat platny cestovny listok 🙂
Reply on: Ike #63270:
radšej by som si prečítal tarifu na tvojom mieste, cestujúci má aj ďalšie povinnosti, napr. ak stojíte, držte sa! a pod....
Reply on: luky133 #63273:
ok, a teraz mi s chladnou hlavou povedz... ake vyhody by z toho mal cestujuci a ake DPB a porovnaj so sucasnostou 🙂
Reply on: luky133 #63272:
Ona je lacnejšia ale DPB by to učtovalo asi tak....
Reply on: Ike #63270:
Tie mini PC bolo prirovnanie k čipovej karte s tými funkciami čo narhujem ale to je jedno. Približná Cena čipovej karty bez minút okolo 100Sk Potom by sa platilo už len za minúty dobrý spôsob pre turistov a cestujúcich.
Reply on: Ike #63269:
Dnes už PDAška stojamokolo 8000Sk ale keby existovali teleporty nebol by to zlý nápad. ?
Reply on: luky133 #63268:

1)pozri sa, cestujuci je uz dost lenivy ze ide mhd, takze to cviknutie ho nezabije, v opacnom pripade nema co v prostriedku robit, je to jeho zakladna a jedina povinnost pri preprave..
2)cestujuci sa delia na elektricenkovych a tych, co cestuju 3x do mesiaca, a pochybujem ze by si jedna z oboch skupin kupovala nejake cipove karty s mini PC .... ? ? ?
Reply on: luky133 #63268:
a co ak by sme vsetky autobusy predali a kupili teleporty?
Reply on: Ike #63266:
Viem ale pre cestujúcich by odpadla námaha označiť si lístok hlavne pre lenivých. A čo ak by mali revizóri PDAčka a keby si klikli info o autobuse ktorý prichádza povedalo by im to koľko ludia tam majú čipové karty a koľo je tam ľudí ale to sa nikdy asi nestane.
Reply on: luky133 #63265:
Ale čo ma šokovalo najviac to bolo to ,že v Karose po Go a prerobeni na CNG bola normálny diera cez ktorú bolo vidieť na cestu. Tá diera bola pri vodičovi ?
Reply on: luky133 #63263:
neviem o akej namahe hovoris 🙂 ved revizori by museli byt tak ci tak... 🙂
Reply on: luky133 #63261:
Pravda ? ?
btw. trocha OT, ale vlastne ani nie...

toto som nasiel na DC, pesnicka od Inekafe z albumu Kachny... 😃 tu http://ike.webzdarma.cz/20 - Vodič MHD.mp3
Reply on: Ike #63260:
No asi áno ale ušetrila by sa tým časť námahy ak by to fungovalo automaticky.
Reply on: luky133 #63258:
No ja neviem, myslim, ze v BA MHD je tolko inych problemov, ze tot sa mi zda uplne zbytocna vec, rovnako ako daky teplomer...a ked uz sme pri tom, stacilo by jedno cidlo na meranie teploty, ved vo vacsine busov je tak isto teplo ako vonku, ci je leto alebo zima, a zvlast to plati pri IK280 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.