Reply on: Ike #63287:
Teraz jedan zásielková služba testu čiarový kód z ochranou ktorý sa nedá tak lahko sfalšovať a uý ho vlastne aj používa. A prečo len raz by sa dal využiť jeden čiarový kód. A systém by vedel aké kódy použil a aké boli čiarové kódy vytlačené. NAPR niekto urobi kód 36735476437s474d ale taký systém nepozná takže ho nezaregistruje. ALe bola by tam i päťová vrstva farby ktorá sa používa na kartách na vlek a lanovku...
Ike
takze...
cestujuci teraz
- cestuje na elektricenku alebo na listok, ktory behom 3 s zasunie do strbiny a oznaci sa
- stary ludia a postihnuti su oslobodeni od platenia cestovneho
- vsetko sa rychlo vybavi, tarifa je riesena relativne dobre (ked neprestupujes a meska ti bus - tak ti plati listok podla cp)
dpb
- cestovne listky su trosku predrazene - zaraba
- elektricenky maju fixnu hodnotu a teda rovnako plati ten co za 3 mesiace cestuje 3 dni a ten co cestuje 20x za den - zaraba
ani v jednom pripade nevidim nejake podstatne nevyhody
cestujuci potom
- musel by byt o systeme (komplikovanom) nalezite informovany
- mnohi cestujuci doteraz nevedia pochopit zastavky na znamenie a dopytove tlacitka na busoch, myslis si ze by pochopili tvoj kyberneticky system?
- prilozenie karty je rovnaka cinnost ako strcenie listka do strbiny (kus papiera je lacnejsi ako cipova karta)
dpb potom
- senzory moc drahe - stratove
- kradli by sa, rozbijali a bola by podstatne vacsia skoda ako na oznacovacoch - stratove
- nakup pristrojov, ktore by informovali pomaly o velkosti topanky cestujuceho - stratovy
- nakup cipovych kariet oproti listkom - stratovy
neodpovedal si..
- pre koho by tie cipove karty boli, ci pre vsetkycha alebo by nahradili len listky, alebo by to bola alternativa
- ako a kde by sa dobijali