Viem ale pre cestujúcich by odpadla námaha označiť si lístok hlavne pre lenivých. A čo ak by mali revizóri PDAčka a keby si klikli info o autobuse ktorý prichádza povedalo by im to koľko ludia tam majú čipové karty a koľo je tam ľudí ale to sa nikdy asi nestane.
Ale čo ma šokovalo najviac to bolo to ,že v Karose po Go a prerobeni na CNG bola normálny diera cez ktorú bolo vidieť na cestu. Tá diera bola pri vodičovi ?
No ja neviem, myslim, ze v BA MHD je tolko inych problemov, ze tot sa mi zda uplne zbytocna vec, rovnako ako daky teplomer...a ked uz sme pri tom, stacilo by jedno cidlo na meranie teploty, ved vo vacsine busov je tak isto teplo ako vonku, ci je leto alebo zima, a zvlast to plati pri IK280 ?
No pravda. Už o tych minútach uvažujem ako mobilný operátory. A keby DPB takýto systém zaviedol tak by také balíky nevymýšlal ale len by dal predplatiteľné minúty možno.
Luky>Budu aj nejake "volne kilometre?" aj nejaky bonus... specialny balik akcia 40+40km plus....? vyhodny balik pre podnikatelov? alebo pre velko odberatelov? cez vianoce bude vozenie zadarmo?
nechapem co tu rozoberame taketo blbosti... tarifa je dobra taka aka je... naco senzori?
Tam by sa mohol urobiť systém ,že minúty by sa odčítavali len v časovom harmonograme času medzi zástavkami povedzme takto: Ideme v Solarisoch a na zástavku som mal prísť už pred 5 minútami. A tak počítač vyšle signál a automaticky zabráni ódčítavaniu minút. Ale to je asi len fantázia to by sa nedalo. A keby áno čipová karta by musela byť MINI počítačom čo v DPB sa nikdy nestane.
A bol by taky paušal spravodlivy?Niektore mesiace su vyslovene také, ze su kazdy druhy den take zapchy ze kym sa clovek volakde dostane, tak aj...neviem ci by to bolo ok. Aj napriklad povedzme ludia z jednej oblasti BA, co chodia do centra a ludia z inej oblasti BA co chodia do centra mozno maju do centra rovnako daleko ale jednej skupine to trva raz tak dlho, pretoze v tej oblasti neni dobre riesena doprava a casto tam byvaju zapchy...bolo by to fér? To je ako s mobilom, tiez sa nestava, ze daky pausal patricnej hodnoty ma jeden drahsie minuty/alebo menej minut ako ten druhy za rovnakych podmienok...
Tie by tam nemuseli byť. Tie som tam dal lebo som tak chcel urobiť pre zaplnenie displeju ale miesto toho by tam mohla byť písaná linka ale predpokladaný príchod na zástavku.
A asi máš pravdu DPB by to hovoril ,že aké je to výhodné...
A nemuselo by sa to meniť hneď na všetkých autobusoch najprv by to dostali už sériovo nové autobusy. A na staré autobusy by to bolo tak ,že na zástavkach kde sú označovače by sa prerobili automati a keby by sa tam dala karta tak by sa na displaji ukázali zvyšné minúty a potom by sa zane dal kúpiť lístok. Príklad: nastupujem do Solarisu. Pri nástupe sa mi automatický karta označí active. Vystupujem po 5 zástavkach krata sy mi deaktivovala. Na automate sa mi zobrazí ,že na linke 32 pôjde TAm Bus bez označovačou alebo ako na čipovú kartu tak priložím kartu a ukáže mi to ,že tam mám ešte 2245 minút. Tak si za to kúpim 30 minútový lístok. A z karty sa mi odráta 30 minút a zostane 2215. A mám lístok. Do zhruba troch rokov sa tento systém zruší a už bude v každom autobuse označovač na čipovú kartu. Alebo by sa nemuseli prerábať automati ale by sa tam prirobila len taká skrynka s touto funkciou. ?
A načo teplomer? ?
Re #63248 Vladimír: Povedal by som, že DPB by okmažite po namontovaní týchto označovačov zrušil električenky a snažil sa nás o*** tým, že aké je to pre nás výhodné, keď budeme mať predplatené minúty.
? ked si tak predstavim ludi bezne v linkach 39, 21, vsetkych petrzalskych... tak neviem co by to "cidlo nad dverami" robilo s kartami ludi, stojacich na schodikoch... Ale ked to zoberieme tak, ze ludia stojaci na schodoch su tam vlastne nelegalne (to nie je priestor urceny na pritomnost cestujucich pocas jazdy, a tym sa dopusta vodic porusovania svojich povinnosti, ale to je o inom..), tak ti by vlastne nemuseli platit...
luky133