Mal by som dotaz k bratislavskym T2. (inšpirovaným posledným príspevkom do fotogalerie).
Jazdili v Bratislave T2 tzv. prvej série, ktoré mali sťahovacie okná na klučku (ako T1) a vnútorný okenný rám drevený? (myslim okrem pražského prototypu)
Pokial áno ,kolko ich bolo?
Kedze som bol tyzden mimo SR chcel by som dodat reakciu na zabezpecenie dopravy z koncertu DM.Bola zvladnuta vyborne. Cca. 10 suprav T3 na linke X1 do Dubravky /par z nich bolo X2 hlavna stanica/.L 98 cca 5 vozov a aj L50 tam mi pocet unikol. Co ma trocha mrzi ,ze dispecer stal ,len pri Zatisi a pustal eliny asi v trojminutovych intervaloch.Vdaka totalnej zapche sa vsak dobiehali a od Polusu odchadzali striedavo narvate a poloprazdne.Hodil by sa dispecer aj tam ,ked uz vodic nevedel /nechcel/ vyhodnotit naplnenost voza.Super vyzerali aj stare ikarusy objednane pre odvoz na after party.Oblepene dookola bielymi pasmi DM after party.
K inej teme. Vie sa uz o termine ukoncenia vyluky elin na obchodnej?Vobec to tam nevyzera ,ze bysa tam malo o desat dni jazdit.Od prelinkovania elektriciek sa upustilo alebo sa caka na ukoncenie opravy Obchodnej?
? Ty vrah, ty kanibal-vrah deti ja sa s tebou nerozpravam, tak mi do toho nekecaj. Nebol som este v Berline, to aby si sa cudoval, ale so Somelerom by som tam siel.Ja chlastat nechodim a stebou by som si duplovane nedal, lebo viem co by si narobil pri chlaste somnou ?
Tak to máš pravdu. V tam buse len same rekláám na teba strašia dierkovane skla pomali aby človek nevidel na ulicu. No ja si vždy pomyslím , aspoň mi nepečie slnko cez tie priťahujuce tam busove a ik sklá na 40 c. Klaustrofóbia v BA v horúcich autobusov ? než to dostať, tak to radšej budem sedieť v škode 120. a nebude žiadny dierkovaný neprijemný výhľad ?
Why do advertising trams have one window that is not covered by film?
It is our policy to assist visually impaired passengers, or those who may suffer from claustrophobia, by ensuring one window always remains clear and is not obscured by the perforated film.
Úplne s tebou súhlasím. Filialka môže slúžiť pre turistov ako miesto na prestup električiek pri parkovisku , v podzemi by bolo nastupištie pre vlakové cestovanie a z polovice filialky by vyšlo to nejaké kolajisko na predmestie so zalesneným obkoleseným parkom Fontánou - európy a s lavičkami pri tejto trati. Na predmestie by som odstavoval TGV! ?
OT: Tunel je úplne super, ešte ani nepadla zmienka o prestupnom bode na električkovú radiálu niekde v petržalke a verím, že sa nič také asi realizovat nebude.
Kto povedal, že filiálky má slúžiť len ZSSK a podobným ? To sa tam ako nezmestí pár električkových koľají ? Zmestí.
čo je na decentralizácii nív nedočasné ? To, že by to umožnilo vytvárať prirodzený mestký dopravný okruh a nové centrá s dobrou dostupnostou pracovnej sily ?
bol som, ale len kratko... velmi dobre. Ale je dost prikladov all around the world, kde to dobre funguje... za tie roky a prachy - bodaj by nefungovalo To len u nás sme sa nezobudili z jedného marxisticko - leninovského sna a ideme si postavi skrz mesto dalsie lacne elektrickove neriesenie - v rámci elegancie.
KVKV
Jazdili v Bratislave T2 tzv. prvej série, ktoré mali sťahovacie okná na klučku (ako T1) a vnútorný okenný rám drevený? (myslim okrem pražského prototypu)
Pokial áno ,kolko ich bolo?