Tomu ver, taky Andy je podla mna na mile od reality ked povie, ze vsetko OK, kedze byva v Ružinove kde su elektricky a trolejbusy...ved vsetko je v poho ked prevazna cast Soláčov bude inde a vsetky vraky sa presunu do Petržalky....spolu sme to dokazali....
A kamže chceš ísť? Aby si sa nečudoval, keď zistíš, že za hranicami sú možno väčší tupci ako tu na Slovensku.. Jediný rozdiel je, že sú krajšie oblečení, majú rovnejšie cesty, krajšiu MHD a usmievajú sa trochu viac, hlavne tí starší.. Tupí sú ale rovnako...
zabudol som napisat, ze som sa na Slovensku narodil a to s tym cudzincom som myslel tak, ze tu si ludia viac vazia cudzincov ako svojich takze preto si ma budu vsade vazit rovnako... ani tu nie ani tam nie... Nas stat nas chce vytlacit z tejto krajiny a preto nam robi zle. Ak by prisla moznost nevahal by som a uz nikdy by som tento humus ani neoplul.
Ja som tiez petržalčan. A ked som videl ako to tu ide do riti tk vcera som bol na prvej hodine šoferáku. Kaslem na MHD. Nestoji za nič. Matke museli skoro amputovat nohu pretoze si ju rozbila v hrdzavom Ikaruse typu 280 a skoro dostala tetanus. Kaslem na to! Ak sa bude dat idem prec. Slovensko je na nic. Ludia ti chcu len zle a cudzinec som aj tu aj inde. Nikde nic nemam a dokonca tam mam aspon peniaze.
Ve vozovně Komín nám po skončení Autotecu právě opět stojí vaše nová 25Tr 6702, takže v nejbližších dnech ji čekejte již u vás. Zaslechl jsem něco v tom smyslu, že by snad z Brna k vám jela vlastní silou, nakolik je to pravda, nevím.
"Ja osobne dosť pochybujem o tom,či by malo význam produkovať čisto slovenské autobusy.Slovenský trh je extrémne malý a chudobný..."
- nejde o slovenský trh, aj Solaris by bol v keli keby sa mu nepodarilo presadiť v západnej Európe a zostal by len na poľskom trhu.
Novoplan mohol byť tiež rovnako uspešný keby neboli v SAO taký neschopáci. Stačí sa pozrieť na ich web a ďalší komentár netreba... ? ?
pred 8 rokmi som mal v rukach 106-ky (od kupy cca 3 roky) a neboli s tym problemy. Servis bol cenovo prijatelny (v porovnani s Daewom, ci Nissanom). Aj 406 bola OK.
Re #62578 m@rtin: takze preliezacka? To neni bohvieco, aj SOR sa uz poucil.
No bral by som skor variantu 283 ma vacsiu kapacitu a je ovela dlhsi ako 435. Dalej vacsina Ikarusov 28x sa nachadza v petrzalke, tak skor aj kvoli jednote vozoveho parku. Tie vozy este par rokov vydrzia a ked sa otvori tram, tak sa mozu vyradit. usetria sa potom dalsie presuny vo vozovnach ?
No petržalská vozovňa má najmenej priestorov na údržbu, tak tam tie autobusy asi naschvál dávajú dožiť. Proste asi je to lepšia varianta ako neudržovať tie 435ky a zároveň 280 mať v super stave na Trnávke... Aspoň taký je môj dohad..
Co vravite na vyhlasenie Karola Kajdiho ? Ved je to smiesne!Pri otazke preco sa prave tie najhorsie busy IK280 presuvaju do vozovne Petržalka...na jednej strane je pochopitelne, ze potrebovali vytvorit viac miesta pre nove busy na Trnavke lebo tam je plnicka ale preco prave tie najvacsie šunky presunuli do Petržalky?Nemohli presunut IK435 alebo daco menej blbeho?Podla mna sa zase v tejto veci hra velku rolu bratričkovanie...
Heh... ako sak nic v zlom. Ale mas pocit, ze S499.1023 je nejaky znalec automobilov ? Cakam, ze teraz so ho ludia zacnu pytat na to, ake radio saoplati kupit, kde je najlepsia dovolenka, co varit v nedelu... ;)) S499.1023 vyjadril sov nazor na par automobilovych znaciek, ale su to jeho SUBJEKTIVNE nazory. Ja osobne jazdim na Opli Astra F a nie su s nim ziadne problemy (ma chudak 11 rokov, diesel, kombi), ale nebudem tu pisat zas opacne nazory, aby sem sa s S499.1023 pochytili, ci teda je Opel kvalitna znacka, ci nie. On mal zlu skusenost - ja dobru. Tym by som to uzavrel. Su to oba subjektivne nazory a verim, ze oba su zalozene na pravde. Ale zas pytat sa S499.1023 na to, ake auto by odporucil... ;))) Ja chapem, ze S499.1023 posobi dost vseobecnedokonaloznaly, dokaze dost tvrdo "odpisat" autora prispevku, ale ja osobne ho povazujem za guruho v oblasti MHD (a to v kazdom smere, cital som jeho clanok o trolejovom vedeni v Bratsialve a bol som nadseny) a v oblasti zeleznic. V tomto smere je to - podla mna - fakt vysoko fundovany clovek !!! Ma autoritu, ktora plynie z jeho rozsiahlych vedomosti v danych oblastiach a v interpretacii, ale zas povazovat ho za odbornika pre vsetko... no neviem. Taky ludia v dnesnej dobe zrejme ani neexistuju.
OK, dufam, ze S499.1023 sa teraz nenahneva na mna - ved pisal som to v dobrom, aj ked to mozno vyznelo ako nejaka psychologicka studia jedinca. Pohodka.
SW=Station Wagon, t.j. kombi. CC=Coupe Cabriolet. V súčasnosti sa 206ka celkom oplatí, je to jednoduché auto, problémy má už vychytané a bývajú na ne dobré akciové ceny. Ideálny by bol motor HDi, ale je trochu drahý, spotreba a parametre sú však veľmi dobré, pre časté jazdenie sa asi oplatí.
Na Vario LF3 se mi nelíbí, že je to prolejzačka. Nahoru, dolu... Nízkopodlažní vozidla maj funkci i tu, že umožňují rychlou výměnu cestujících. To ovšem neplatí pro Vario LF3, kde mám co 6 metrů tři schody. Pokud tedy chci otočné podvozky, musím se smířit s tím, že mi NP tramvaj bude sloužit jen účelu pro přepravu kočárků či vozíčkářů a na to bohatě stačí koncepce alá KT8D5N, kde mám 80% sedadel na rovný ploše bez zbytečnejch schodů a madel. Pokud budu chtít k přepravě vozíčkářů i kočárků navíc i rychlou výměnu cestujících, budu muset asi oželet otočný podvozky. Vario LF3 vypadá pěkně, ale z venku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Verusha