Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #62598:
Presne tak, ja osobne síce Petržalku považujem za najodpornejšiu MČ v Bratislave, ale nezdá sa mi, že by bola nejako naschvál diskriminovaná. Proste je fakt, že vozovňa sa ide rušiť, a teda sa neinvestuje do obnovy jej dielní, výstavby plničky a podobne, a teda tam dožívajú najhoršie vraky. Ale keby vozovňa odsúdená na zánik bola v Ružinove, tak si myslím, že by mala rovnaký osud. Keby som bol magor, tak začnem protestovať, že sa ide v Petržalke stavať rýchlodráha a nová vozovňa a že tu v Ružinove máme len pomalé a nespoľahlivé trolejbusy a húsenkovú dráhu na Ružinovskej a Miletičovej, žiadnu perspektívu a že prečo idú v Petržalke stavať modernú autobusovú vozovňu a modernú rýchlodráhu..
Reply on: Mike #62598:
A navyše ako som spomenul niekde nižšie; zvyčajne: pre cestujúceho vrak = po motorickej stránke najvýkonnejší voz. ?
Ja neviem, že niektorí to berú tak emotívne. Si podaktorí namýšľate, že tu je nejaká diskriminácia v DPB. Že Peržalka = koniec sveta a potom už iba Madagaskar a Antarktída?
To DPB nepreraďuje tie Ik 280 a IK 283 na 4. koĺonu preto, že je to Petržalka ?, v zmysle že je tam vysoká kriminalita (už nie je), že je tam plno feťákov a neviem koho ešte a že si nezaslúžia dobre cestovať... ?
Keby boli vozovňa Dúbravčice, tak sa tie staré vraky možno preradia tam. Vozovňa Petržalka sa berie ako obyčajná štvrtá(= jedna zo štyroch, nie štvrtá v hierarchickom poradí ?) dopravná prevádzka autobusov (technická tam snáď ani nie je) a proste je tam nedostatok vozidiel, tak sa preradí odinadiaľ. Napríklad na 2. koĺone teraz tie kĺbaky chýbajú a chodia namiesto nich sóla. To by ste chceli? A že prečo dávajú Ik 280 na celodenky a IK 435 na delené služby, tak to je ich problém.
Solarisy pôjdu na 1 a 2.kolónu preto, že je tam plnička Cng. S tou na Prístavnej som aj ja počul, že sa má zrušiť pre vozidlá MHD, možno časom sa zruší úplne. Aj keby nie, tam sa 15metrový autobus veľmi ťažko vymanévruje.
A aj tak dojde k prerozdeleniu výpravy po zaradení solarisov od 3. 7. Zoberte si, že napríklad hypoteticky bude vozovňa Petržalka vypravovať linku 50. Bežný substrát to nebude vnímať, že "v Petržalke", alebo "z Petržalky" jazdia vraky. Bežný substrát bude konštatovať, že "na linke 50" jazdia vraky.

Takže občas sa treba pozerať na niektoré veci čisto pragmaticky. ? ? ?
Reply on: 81-71 #62596:
Však sa presťahujte aj vy sem do Ružinova keď si myslíte, že je to tu lepšie ako na Slovensku a že to tu nie je realita...
Reply on: dankosmile #62594:
Tomu ver, taky Andy je podla mna na mile od reality ked povie, ze vsetko OK, kedze byva v Ružinove kde su elektricky a trolejbusy...ved vsetko je v poho ked prevazna cast Soláčov bude inde a vsetky vraky sa presunu do Petržalky....spolu sme to dokazali....
Reply on: dankosmile #62592:
A kamže chceš ísť? Aby si sa nečudoval, keď zistíš, že za hranicami sú možno väčší tupci ako tu na Slovensku.. 🙂 Jediný rozdiel je, že sú krajšie oblečení, majú rovnejšie cesty, krajšiu MHD a usmievajú sa trochu viac, hlavne tí starší.. Tupí sú ale rovnako...
Akurat som kukol z okna a co vidim!? 3 Ikarusy 280 a dlhu Karosu ?. My sme jak v Rumunsku. Nenavidim svoju rodnu zem. Nikdy mi nič nedala sakra!
Reply on: dankosmile #62592:
zabudol som napisat, ze som sa na Slovensku narodil a to s tym cudzincom som myslel tak, ze tu si ludia viac vazia cudzincov ako svojich takze preto si ma budu vsade vazit rovnako... ani tu nie ani tam nie... Nas stat nas chce vytlacit z tejto krajiny a preto nam robi zle. Ak by prisla moznost nevahal by som a uz nikdy by som tento humus ani neoplul.
Reply on: 81-71 #62584:
Ja som tiez petržalčan. A ked som videl ako to tu ide do riti tk vcera som bol na prvej hodine šoferáku. Kaslem na MHD. Nestoji za nič. Matke museli skoro amputovat nohu pretoze si ju rozbila v hrdzavom Ikaruse typu 280 a skoro dostala tetanus. Kaslem na to! Ak sa bude dat idem prec. Slovensko je na nic. Ludia ti chcu len zle a cudzinec som aj tu aj inde. Nikde nic nemam a dokonca tam mam aspon peniaze.
Ve vozovně Komín nám po skončení Autotecu právě opět stojí vaše nová 25Tr 6702, takže v nejbližších dnech ji čekejte již u vás. Zaslechl jsem něco v tom smyslu, že by snad z Brna k vám jela vlastní silou, nakolik je to pravda, nevím.
Reply on: citelis #61658:
"Ja osobne dosť pochybujem o tom,či by malo význam produkovať čisto slovenské autobusy.Slovenský trh je extrémne malý a chudobný..."
- nejde o slovenský trh, aj Solaris by bol v keli keby sa mu nepodarilo presadiť v západnej Európe a zostal by len na poľskom trhu.
Novoplan mohol byť tiež rovnako uspešný keby neboli v SAO taký neschopáci. Stačí sa pozrieť na ich web a ďalší komentár netreba... ? ?
Reply on: m@rtin #62588:
IMHO to vyzera dost archaicky a ako vozidlo na dalsich 20 rokov by som to videl velmi nerad...
Tak na světě je i plzeňská K3R-NT. Podotýkám, že nejde o vložení dílu mezi K2, ale jedná se o rekonstrukci dvou vozů T3!
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/312.03.jpg
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/312.02.jpg
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/312.01.jpg
Reply on: Sarko #62573:
pred 8 rokmi som mal v rukach 106-ky (od kupy cca 3 roky) a neboli s tym problemy. Servis bol cenovo prijatelny (v porovnani s Daewom, ci Nissanom). Aj 406 bola OK.

Re #62578 m@rtin: takze preliezacka? To neni bohvieco, aj SOR sa uz poucil.
Reply on: Andy #62585:
No bral by som skor variantu 283 ma vacsiu kapacitu a je ovela dlhsi ako 435. Dalej vacsina Ikarusov 28x sa nachadza v petrzalke, tak skor aj kvoli jednote vozoveho parku. Tie vozy este par rokov vydrzia a ked sa otvori tram, tak sa mozu vyradit. usetria sa potom dalsie presuny vo vozovnach ?
Reply on: 81-71 #62584:
No petržalská vozovňa má najmenej priestorov na údržbu, tak tam tie autobusy asi naschvál dávajú dožiť. Proste asi je to lepšia varianta ako neudržovať tie 435ky a zároveň 280 mať v super stave na Trnávke... Aspoň taký je môj dohad.. 🙂
Co vravite na vyhlasenie Karola Kajdiho ? Ved je to smiesne!Pri otazke preco sa prave tie najhorsie busy IK280 presuvaju do vozovne Petržalka...na jednej strane je pochopitelne, ze potrebovali vytvorit viac miesta pre nove busy na Trnavke lebo tam je plnicka ale preco prave tie najvacsie šunky presunuli do Petržalky?Nemohli presunut IK435 alebo daco menej blbeho?Podla mna sa zase v tejto veci hra velku rolu bratričkovanie...
Reply on: KLF #62582:
? ? ? No vieš, my ho tu už všetci považujeme, za takého nášho Vševedka ? /bez jeho názorov by to tu nebolo to pravé orechové... ? /...
Reply on: Sarko #62573:
Heh... ako sak nic v zlom. Ale mas pocit, ze S499.1023 je nejaky znalec automobilov ? 😉 Cakam, ze teraz so ho ludia zacnu pytat na to, ake radio saoplati kupit, kde je najlepsia dovolenka, co varit v nedelu... ;)) S499.1023 vyjadril sov nazor na par automobilovych znaciek, ale su to jeho SUBJEKTIVNE nazory. Ja osobne jazdim na Opli Astra F a nie su s nim ziadne problemy (ma chudak 11 rokov, diesel, kombi), ale nebudem tu pisat zas opacne nazory, aby sem sa s S499.1023 pochytili, ci teda je Opel kvalitna znacka, ci nie. 😉 On mal zlu skusenost - ja dobru. Tym by som to uzavrel. Su to oba subjektivne nazory a verim, ze oba su zalozene na pravde. Ale zas pytat sa S499.1023 na to, ake auto by odporucil... ;))) Ja chapem, ze S499.1023 posobi dost vseobecnedokonaloznaly, dokaze dost tvrdo "odpisat" autora prispevku, ale ja osobne ho povazujem za guruho v oblasti MHD (a to v kazdom smere, cital som jeho clanok o trolejovom vedeni v Bratsialve a bol som nadseny) a v oblasti zeleznic. V tomto smere je to - podla mna - fakt vysoko fundovany clovek !!! Ma autoritu, ktora plynie z jeho rozsiahlych vedomosti v danych oblastiach a v interpretacii, ale zas povazovat ho za odbornika pre vsetko... no neviem. Taky ludia v dnesnej dobe zrejme ani neexistuju. 😉
OK, dufam, ze S499.1023 sa teraz nenahneva na mna - ved pisal som to v dobrom, aj ked to mozno vyznelo ako nejaka psychologicka studia jedinca. 😉 Pohodka.
Reply on: Sarko #62573:
SW=Station Wagon, t.j. kombi. CC=Coupe Cabriolet. V súčasnosti sa 206ka celkom oplatí, je to jednoduché auto, problémy má už vychytané a bývajú na ne dobré akciové ceny. Ideálny by bol motor HDi, ale je trochu drahý, spotreba a parametre sú však veľmi dobré, pre časté jazdenie sa asi oplatí.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.