K tým vaším B961-kám. Mne osobne vadí dosť veľa vecí napriek tomu ich pozitívnemu kúpelu v kataforéze:
1, je vysokopodlažný až do výšky 890mm
2, vychádza z koncepcie rady B 7xx ktorá je z roku 1981 (klbová 1987)
3, Motor spĺňajúci normu Euro III, všimnite si niekedy aký kúdol dymu sa vyvalí pri rozbiehaní aj novej B961-ky narozdiel od napr. starej CNG vrakosy (ktoré neobhajujem iba zrovnávam)
4, zastaralý systém otvárania dverí, byť vodičom B7xx, B9xx tak predné dvere zakážem a zruším, to ich úžasné otváranie ktoré pri otváraní tak trochu obmedzuje spätné zrkadlo a aj výhľad dozadu vďaka dverám otvárajúcim sa von ma irituje.
5, stanovište šoféra by malo byť čo najviac samostatné a priestorné nie ako v konzerve na ktorú sa nacapia hladné vlky a čumia s vygúlenými očami na šoférovu palubovku
6, interiér bez akéhokoľvek nápadu - evidentný príklad je aj interiér 6702-ky na ogrcanie
7, mňa osobne ešte aj irituje spoločnosť Irisbus - nezaviedla nič nové a jej snaha o unifikáciu skoro všetkých modelov mi pripadá prehnaná až kontraproduktívna, ale to je iba môj subjektívny názor na vec ?
Tudiž som za kĺbové busy ale nekupujme niečo čo je evidentne za zenitom. Ak to má slúžiť najbližších 10-15 rokov, treba trochu myslieť aj na budúcnosť a trendy.
Rád sa nechám vyviesť z omylu ak sa v niečom pri týchto autobusoch mýlim. ?
1, je vysokopodlažný až do výšky 890mm
2, vychádza z koncepcie rady B 7xx ktorá je z roku 1981 (klbová 1987)
3, Motor spĺňajúci normu Euro III, všimnite si niekedy aký kúdol dymu sa vyvalí pri rozbiehaní aj novej B961-ky narozdiel od napr. starej CNG vrakosy (ktoré neobhajujem iba zrovnávam)
4, zastaralý systém otvárania dverí, byť vodičom B7xx, B9xx tak predné dvere zakážem a zruším, to ich úžasné otváranie ktoré pri otváraní tak trochu obmedzuje spätné zrkadlo a aj výhľad dozadu vďaka dverám otvárajúcim sa von ma irituje.
5, stanovište šoféra by malo byť čo najviac samostatné a priestorné nie ako v konzerve na ktorú sa nacapia hladné vlky a čumia s vygúlenými očami na šoférovu palubovku
6, interiér bez akéhokoľvek nápadu - evidentný príklad je aj interiér 6702-ky na ogrcanie
7, mňa osobne ešte aj irituje spoločnosť Irisbus - nezaviedla nič nové a jej snaha o unifikáciu skoro všetkých modelov mi pripadá prehnaná až kontraproduktívna, ale to je iba môj subjektívny názor na vec ?
Tudiž som za kĺbové busy ale nekupujme niečo čo je evidentne za zenitom. Ak to má slúžiť najbližších 10-15 rokov, treba trochu myslieť aj na budúcnosť a trendy.
Rád sa nechám vyviesť z omylu ak sa v niečom pri týchto autobusoch mýlim. ?
Martin Fundárek
Ja dúfam, že sa postavia, a to čo najskôr. Mali stáť už dávno. Keď si predstavím, koľko prachov ide na tie jalové km z Trnávky, JD a Krasňan do Dúbravky, Lamača a DNV, ide ma vychytiť.