Veru, veru... jak tu pise Beus - 22Tr boli (a su) fakt kvalitne trolejbusy. Ja mam zas informacie z Ceska a chvalia si to. O radu 21/22Tr bol zaujem od USA, Kanady az po Sibir. Toto doslova! Aj ked - neviem, ci PRAVE zrusenie zakazky z Kanady nepolozilo tu fabriku nahodou. Tie Agory ("tzv." 25Tr)... no neviem. Dizajn sa TVARI moderne, ale moc nasilu. Ta predna maska s tymi svetlami... no neviem. Ale kazdopadne 1 hnacia naprava pri klbovom trolejbuse - to uz JE dovod na odsudenie. Je skoda, ze Skoda 21/22Tr sa v BA bude vyskytovat len v jedinom exemplari. Stane sa tak historickou raritou ako svojho casu Skoda T11. Len dufajme, ze sa aj stane historickym vozidlom a nedopadne ako spominane trolejbusy...
Ike
1) na kazdej zastavke by musel byt dispecer a zistoval by, kolko ludi ide na sorku
2) nevhodna trasa
Hlavna stanica - tazko zistis kto z ludi ide na tu Sorku, a vyclenit separovane nastupiste by bolo asi komplikovane
3) potom dlho ziadna zastavka + na Sancovej sa na Karpatsku odbocit neda
4) ist cez Jeleniu by sa tiez nedalo... jednak by asi obyvatelia protestovali, jednak tu ledva prejde osobne auto, a dalej je tu zatacka ktora zviera 45° uhol
5) defakto cela trasa je pod trolejovym vedenim (okrem Kamziku)
skor by bol lepsi tvoj napad ale len medzi kolibou a kamzikom s kapacitnejsim vozidlom...
ale aj tak si myslim ze tam hore by mal byt klbovy bus, ktory by bol viazany na 203/213