Považany boli v minulom roku zaintegrované zrejme kvôli tomu, že spolu s Rexami do Trenčína de facto tvorili jednu linku s kratším a dlhším variantom (po Trenčín mali rovnaké zastávky a spoločný takt). V tomto GVD boli Rexy predĺžené do Púchova a "povýšené" na R, takže už to zostalo
Vyjadril sa plnou vetou - spýtal sa kde je prepravný poriadok, čo bolo presne to na čo sa pýtal. Ty si odpísal kde je cestovný poriadok (čo je niečo úplne iné ako prepravný poriadok) a ešte spôsobom kde si z neho robil debila, pričom debilom si v tej situácii bol v skutočnosti ty.
Ukľudni sa. Si da diskusnom fóre, kde sa niekto len slušne opýtal otázku. Záporné hodnotenie máš za to, že mu odpovedáš hlúposti, na ktoré sa vôbec nepýtal a ešte si pritom aj arogantný.
Tak sa treba na budúce vyjadriť plnou vetou.
Pre ostatných otázka:
Začo to záporne hodnotenie k môjmu príspevku?
Vám to tu už po niektorým dobre kúruje.
“Prvá skúšobná električka by mohla po celej trati v bratislavskej Petržalke prejsť 19. decembra. Také sú podľa hovorcu Bratislavy Petra Bublu plány mesta. To zároveň upozornilo, že od pondelka bude na celom úseku spustené trakčné vedenie.”
Existuje nejaký logický dôvod prečo rýchliky (R) z Bratislavy do Prievidze nie sú v IDS BK? Navyše v minulosti jazdili ako REX-y a (vďaka tomu) vtedy zaintegrované boli...
Veď už aj rýchliky z Bratislavy do Žiliny sú zaintegrované...
A prečo nie sú zaintegrované rýchliky z Bratislavy do Banskej Bystrice (po Galantu)? Sú to kapacitné dôvody, teda obava že by tými vlakmi cestovalo príliš veľa cestujúcich?
Ale veď (minimálne) platiaci cestujúci, pokiaľ viem, nie sú pri diaľkových vlakoch obmedzovaní pri cestovaní na kratšie vzdialenosti (Bratislava - Galanta) za tarifu ZSSK - čiže nie sú nijak uprednostňovaní cestujúci do vzdialenejších staníc.
Zhrniem to: Prečo nie je viac vlakov ZSSK zaintegrovaných v IDS BK?
A čo sa týka autobusov: Veď už dlhšie existuje vzájomné uznávanie dopravných kariet viacerých dopravcov https://www.dopravnypas.sk , tak nedali by sa konečne (zatiaľ aspoň tarifne) zaintegrovať do IDS BK dopravcovia SAD Dunajská Streda a Arriva Trnava?
Veď železničný dopravca Leo Express bol zaintegrovaný v IDS BK hneď od začiatku...
Dúfam. Je možné že niekto omylom do palubáku len zadal šípkový cieľ (ktorý premaže linku), čo by naznačovalo aj to že na zastávkových tabuliach je stále 68 Depo Petržalka.
Myslím že to tu ešte nikto zatiaľ nespomenul, ale mnoho dopravných appiek vrátane IDS BK ti po zadaní Odkiaľ-Kam vypľuje aj možnosť nákupu správneho cestovného lístka.
To je zas čo za sprostosť že dojazdová 68 ide (už od TrMy) označená šípkou? Z kadiaľ si má cestujúci vycúvať kade ide do vozo.. pardon, depa Petržalka ak nastupuje napr. na EkoUni alebo Románovej (alebo vlastne hocikde)?
Tak, z jednej časti v prvom odseku ti dávam za pravdu ale ja, vlastním auto asi tri roky. Nerobí mi problém cestovať MHD, keďže nie všade sa dá parkovať, ruku na srdce, aj chceme ušetriť za parkovné. Ale po skúsenostiach, že nie je v niektorých lokalitách zriadený dobrý prestup, potom, vyvážajú sa socky, bezďáci, ma tiež už nikto neprinúti, cestovať MHD a hlavne vo večerných hodinách je zle cestovať z práce po 22:00. Sem tam, využijem bus ale už nie, tak často.
Pražské pásma sú smrť, na to by mali existovať školenia. Koncept že to isté miesto je v rôznych pásmach podľa toho čím ideš je kráľovská sprostosť, ale do dokonalosti ju dotiahli v Paríži kde tá istá stanica je v zóne 1 pre metro, ale v zóne 3 pre RER.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.