Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #251507:
Vyjadril sa plnou vetou - spýtal sa kde je prepravný poriadok, čo bolo presne to na čo sa pýtal. Ty si odpísal kde je cestovný poriadok (čo je niečo úplne iné ako prepravný poriadok) a ešte spôsobom kde si z neho robil debila, pričom debilom si v tej situácii bol v skutočnosti ty.
Reakcia na: N/A #251507:
Ukľudni sa. Si da diskusnom fóre, kde sa niekto len slušne opýtal otázku. Záporné hodnotenie máš za to, že mu odpovedáš hlúposti, na ktoré sa vôbec nepýtal a ešte si pritom aj arogantný.
Reakcia na: MarkoBA #251505:
Tak sa treba na budúce vyjadriť plnou vetou.
Pre ostatných otázka:
Začo to záporne hodnotenie k môjmu príspevku?
Vám to tu už po niektorým dobre kúruje.
Reakcia na: MarkoBA #251505:
Určite môžeš, ak bude mať náhubok.
Reakcia na: N/A #251504:
Prepravny priadok, nie cestovny. Potrebujem vediet, ci mozem nastupit so psom.
Reakcia na: MarkoBA #251503:
Ako vážne? V cestovnom poriadku je ikonka, snehovej vločky, to je vianočná električka.
Neviete kde najdem prepravny poriadok vianocnej elektricky?
Priatelia, máme nový termín! 19.12.!

“Prvá skúšobná električka by mohla po celej trati v bratislavskej Petržalke prejsť 19. decembra. Také sú podľa hovorcu Bratislavy Petra Bublu plány mesta. To zároveň upozornilo, že od pondelka bude na celom úseku spustené trakčné vedenie.”
Reakcia na: Peon #251500:
Nie, neexistuje.
Existuje nejaký logický dôvod prečo rýchliky (R) z Bratislavy do Prievidze nie sú v IDS BK? Navyše v minulosti jazdili ako REX-y a (vďaka tomu) vtedy zaintegrované boli...
Veď už aj rýchliky z Bratislavy do Žiliny sú zaintegrované...

A prečo nie sú zaintegrované rýchliky z Bratislavy do Banskej Bystrice (po Galantu)? Sú to kapacitné dôvody, teda obava že by tými vlakmi cestovalo príliš veľa cestujúcich?

Ale veď (minimálne) platiaci cestujúci, pokiaľ viem, nie sú pri diaľkových vlakoch obmedzovaní pri cestovaní na kratšie vzdialenosti (Bratislava - Galanta) za tarifu ZSSK - čiže nie sú nijak uprednostňovaní cestujúci do vzdialenejších staníc.

Zhrniem to: Prečo nie je viac vlakov ZSSK zaintegrovaných v IDS BK?

A čo sa týka autobusov: Veď už dlhšie existuje vzájomné uznávanie dopravných kariet viacerých dopravcov https://www.dopravnypas.sk , tak nedali by sa konečne (zatiaľ aspoň tarifne) zaintegrovať do IDS BK dopravcovia SAD Dunajská Streda a Arriva Trnava?
Veď železničný dopravca Leo Express bol zaintegrovaný v IDS BK hneď od začiatku...
Reakcia na: SGP135 #251497:
Dúfam. Je možné že niekto omylom do palubáku len zadal šípkový cieľ (ktorý premaže linku), čo by naznačovalo aj to že na zastávkových tabuliach je stále 68 Depo Petržalka.
Reakcia na: 810zssk #251494:
To sa riešilo už xy-krát. Play linky sú anonymné (asi iba pre vyvolených).

Ale 68 má dojazd z Holíčskej, tak to bude v tomto prípade iba nejaký bug.
Reakcia na: 810zssk #251494:
Musí ísť asi o chybu databázy. Ešte na začiatku týždňa jazdila 68 s inverzným cieľom ako "68 Depo Petržalka".
Reakcia na: 810zssk #251494:
Mňa by inak tiež zaujímalo, kde nájdem CP "plejka"?
Reakcia na: Adammsvk #251487:
Myslím že to tu ešte nikto zatiaľ nespomenul, ale mnoho dopravných appiek vrátane IDS BK ti po zadaní Odkiaľ-Kam vypľuje aj možnosť nákupu správneho cestovného lístka.
To je zas čo za sprostosť že dojazdová 68 ide (už od TrMy) označená šípkou? Z kadiaľ si má cestujúci vycúvať kade ide do vozo.. pardon, depa Petržalka ak nastupuje napr. na EkoUni alebo Románovej (alebo vlastne hocikde)?
Reakcia na: Mhr1 #251491:
Tak, z jednej časti v prvom odseku ti dávam za pravdu ale ja, vlastním auto asi tri roky. Nerobí mi problém cestovať MHD, keďže nie všade sa dá parkovať, ruku na srdce, aj chceme ušetriť za parkovné. Ale po skúsenostiach, že nie je v niektorých lokalitách zriadený dobrý prestup, potom, vyvážajú sa socky, bezďáci, ma tiež už nikto neprinúti, cestovať MHD a hlavne vo večerných hodinách je zle cestovať z práce po 22:00. Sem tam, využijem bus ale už nie, tak často.
Reakcia na: Mhr1 #251491:
Pražské pásma sú smrť, na to by mali existovať školenia. Koncept že to isté miesto je v rôznych pásmach podľa toho čím ideš je kráľovská sprostosť, ale do dokonalosti ju dotiahli v Paríži kde tá istá stanica je v zóne 1 pre metro, ale v zóne 3 pre RER.
Reakcia na: Adammsvk #251487:
Bohužiaľ, máš pravdu. Poznám ľudí, prirastených k autu, ktorí okrem iného nepoužívajú MHD aj preto, lebo vôbec nechápu, kde si majú kúpiť lístok, za akú cenu, ako vôbec platí atď., či si ho treba nejako označiť.
A k tej zložitosti. Hoci som šotouš a bývam často v Prahe, vôbec som dodnes nepochopil pražské zóny O a B. Rovnako nechápem, že v a-180 po opustení zastávky Zličín sa ozve hlásenie "změna tarifního pásma", hoci táto linka jazdí len po Prahe... Zložitosť odrádza.
Reakcia na: Adammsvk #251489:
Však dobre, ale pri tomto prístupe ťa ani netrápi koľko 120 minútových lístkov existuje a neviem čo riešiš. Značná časť cestujúcich ten počet zón vedieť potrebuje aby si vedela kúpiť správny lístok lebo si ho nekupujú u vodiča. Pre týchto ľudí by neplatnosť lístka v niektorých zónach bola zbytočnou komplikáciou navyše. To že existujú dva 120-minútové lístky nie je.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.