napriklad priecestie na ivanskej ceste - tam sa bezne stoji ked ides smerom od letiska do ruzinova, davas prednost protiiducim vozidlam... druha vec je ze vzhladom na to ako je definovana hlavna cesta sa ti uvolni odbocovanie v podstate hned ako nabehne svetelna signalizacia bliziaceho sa vlaku, takze sa stihnes odtial vypratat...
druha podobna krizovatka je pri zvaraku, akurat ze tam si na vedlajsej a pokial nemas dost drzosti tak sa ti moze podarit na tom priecesti aj ostat...
a pokial by si hladal, nasiel by si takeho aj viacej...
Re #60653 Engerau: nie, samotne krize vodicom nepomozu, ale pokial sa na nich bude po kolizii s tratovym vozidlom automaticky pozerat ako na vinnych (co sa pokial viem na zeleznicnych priecestiach robi) tak sa to postupom casu medzi narodom vodicov roznesie a zacnu si (snad) uvedomovat ze tam nemaju co hladat ked sa tam blizi elektricka
Andy, nehnevaj sa na mňa, ale to, čo si napísal, je jeden veľký kec od začiatku až do konca. Nemáš žiadnu predstavu, aké má vodič električky problémy aj pri nehode z cudzieho zavinenia, musí okrem iného ísť vo voľnom čase spísať zápisnicu, takže ani v tomto nemáš pravdu. Okrem toho nikdy nikto nemôže vedieť, či pri aj tom najmenšom náraze nešťastnou zhodou okolností niekoho nezabije a to nikto riskovať nebude.
Ja len doplním, že autobus do BB stával na Americkom nám., číslo nástupišta bolo 3 alebo 4 (ale bez záruky). Autobusy nezastavovali pozdĺžne ale šikmo a po nabratí cestujúcich museli vycúvať. Nejaké nástupištia (zrejme pre prímestské linky) boli aj na Moskovskej ulici.
Aj ja som sa dnes viezol historickymi elinami..dokonca som tam videl aj intonyho..
Myslim ze by nebolo zle keby taketo eliny jazdili napriklad pocas leta cez vikendy..Bolo tam aj zopar turistov a tym sa tato jazda pacila..Skoda ze hned na kooperative nastupilo zopar asocialov..
Inak tie elektricky su vo vybornom stave..takze mesto by ich kludne mohlo vyuzivat ako atrakciu napr cez tie letne vikendy..
Ešte sa tak volala tuším reštaurácia v onom bloku. A malé upresnenie: AS bola na Americkom a Sovietskom nám. (na Americkom nástupištia 1-6, miestenková kancelária, informácie, na Sovietskom nástupištia 7-10 a výstupište - či aj nejaké kanclíky, to už neviem).
Od toho som neni plateny a ziadne navrhy z vonku niesu pre nikoho zaujimave... s tym prestupom by sa to dalo vyriesit ze ak by clovek chcel z druhej strany listku by orazil druhy cas pri vystupe a keby nastupil do druheho spoju oznacil by ho znovu ale na opacnej strane (nieco ako kontrolny listok pre vodicov) ale v praxi neverim ze by to niekto pouzival aspon urcite nie cez spicku ale mimo spicky preco nie... ?
ja by som prijal flase na streche a vobec kdekolvek len nech sa to nedeje. a este by som prijal zastavenie plynofikacie vsetkych vrakov co tu mame...
Re #60647 Emo: prave preto by sa mala obratit doterajsia logika stavania novych urovnovych priecesti naopak. naco je nam botanicka chatam sofer pko? komu by koleso odpadlo keby sa dalo tocit iba pod lafranconi, novym mostom a molecovej ??? autickari musia mat vsetko a my normalni nic.
Dnes som isiel historickou T2 na linke 13. Pekne zachovana krasavica, dokonca v lepsom stave ako niektore dnesne T3. Bolo vidno ze je den otvorenych dveri lebo ked stala na obratisku, pustali dnu ludi, aby sa v nej mohli vyfotit.
Anketa: kto sa bol este zviest historickou elinou???
hovorim o pripade, ked vchadzas na prejazd, a elektricka nie je siroko daleko... ale auta oproti ta obmedzuju a tak na prejazde uviaznes (vid emov #60647)... v tomto pripade by vodic eliny mohol mat ohladuplnost...
a mimochodom, na com jazdis?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si
druha podobna krizovatka je pri zvaraku, akurat ze tam si na vedlajsej a pokial nemas dost drzosti tak sa ti moze podarit na tom priecesti aj ostat...
a pokial by si hladal, nasiel by si takeho aj viacej...
Re #60653 Engerau: nie, samotne krize vodicom nepomozu, ale pokial sa na nich bude po kolizii s tratovym vozidlom automaticky pozerat ako na vinnych (co sa pokial viem na zeleznicnych priecestiach robi) tak sa to postupom casu medzi narodom vodicov roznesie a zacnu si (snad) uvedomovat ze tam nemaju co hladat ked sa tam blizi elektricka