Ináč tá Svrčia, to ja som pochopil na rozdiel od Andyho, že tam obyvatelia podali petíciu, alebo sťažnosť proti trolejbusovému obratisku Riviéra, že nie iba jeden človek.
Moze byt, ze vsetko je okopirovane z noviniek a diskusie imhd. Ale podla mna je to v tomto pripade absolutne vporiadku, lebo najmä na tie problémy je treba poukazovať, čo najviac, akoukoľvek prijateľnou formou. Chroých mozgov je tu okolo nás stále primnoho a na najvyšších mietach je situácia najhoršia. ☠
To som nejak nepochopil, však keď tranzitná doprava na tej ceste prvej triedy prejde podjazd napr. 4-metrový bez trolejbusu, tak hádam prejde aj 4,5-metrový s trolejbusom, nie?
Ludia, videli ste tie nove KENVELO zastavky? Bocne presklenene panely - tam su normalne nohavice ? a cele to zadne sklo je tam nepresvitna reklama... mam foto tych nohavic.
Zatial som ich videl POLUS CITY CENTER, smer OD Slimak; Racianske Myto smer HZST ?
ja som v tom extra nevyznam, ale ide o to, ze neni nadjazd ako nadjaz a neni cesta ako cesta...
napr.. trolejbus by v klude mohol chodit aj cez zeleznicny nadjazd v dubravky (kt. ma vysku 3,5 m ).
ale ide o to, ze tento nadjazd (ktory uz de facto stoji) je nadjazd na ceste prvej triedy. nie som si isty ale ta ma zrejme presne definovanu vysku nadjazdov, pretoze tadialto chodi tranzitna doprava (TIR, poschodove busy)... vsimni si nadjazdy a to, ako tesne pod nimi prechadzaju navesy za tahacmi a posch. autobusy... ak by sa obetovala vyska v prospech trolejovej trate (neviem ccca 30 - 50 cm ), tranzitna doprava by nemala kade prejst...
otazne je, ci tato cesta zostane dolezita aj po spojazdneni tunela Sitiny.. ale aj tak ma svoj vyznam a svoje atributy...
Tak sa zníži cesta v podjazde, to hádam nenaruší statiku ničoho.. Mimochodom v sobotu som videl v Zlíne jeden poriadne nízky podjazd s trolejbusmi a pochybujem, že ten mlynskodolinský bude nižší...
este by ma zujimalo cim som ta zradil ja ked si tam napisal ze ma zradili 3 naj kamarati 3? ja som ta zradil este ti pozicam prachy sa normalne rozpravame a z ominom neprehodis ani slovo
caf ak ti mam povedat prevdu tak ja som v autobuse netegoval ale to je jedno to co dal omino do toho plynaku tak to ja by som dedokazal a ked si vtedy vistupil som sa cudoval preco aj ked som vedel ze to bolo kvoly petovi ale on to tam aj tak tegol ? aj ked ho ludia videly.Ale vacik je v tom ze ked ta ludia vidia pisat oni nic neurobia sak to ominu tegoval pred ludmi a vsedci drzaly huby.
Ta vyska podjazdu by sa podla mna pri troche vole dala vyriesit.
Nie som sice stavebny konstrukter (cize znalejsi opravte ma, ked sa mylim), ale teoreticky by slo spravit take daco, ze do stropu toho podjazdu vydlabat priehlbiny, akurat tak, aby sa tam vosli troleje, kus vzduchu, a nejaky izolacny material okolo (aby tie priehlbiny mohli byt mensie) plus ochranna vzduchova medzera medzi nimi a urovnou stropu (a potencialneho vozidla) a tym padom by ani troleje neznizovali max. vysku vozidiel ktore by tadial mohli prechadzat.
A vyslovujem nazor (mozno mylny) ze tie priehlbiny by nemuseli mat vplyv na zhorsenie statiky a nosnosti dialnicneho premostenia ponad podjazd.
Co vy na taketo riesenie?
ale nemyslim si ze kvoli vyske podjazdu treba obvinovat SSC.... tu chyba ta komunikacia... som zvedavi ako sa toto v buducnosti vyriesi... zas to bude mrtvy bod, tak ako trolejbusova odbocka z prazskej na hl. stanicu, alebo druhy profil trate po Lamacskej...
ta trat by sa tam podla mna dat dala, aj tak aby tade trofle v pohode presli, no problemom je, ze je to cesta I. triedy (a stale dolezity tranzitny tah) a keby tam bolo vedenie, asi by sa tam uz nevopchali kamiony, ci poschodove autobusy...
No ja mu niesom zaviazany...Chape iste rodinne situacie atd. to je nadlho ...Ale prave som si uvedomil ze vlastne zradil aj on mna tym ze predo mnou pisal aj napriek tomu ze vedel co to so mnou robi...
Mike