Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: slovanista21 #59915:
Cislo voza, linka poradie. Nahlas na dpb. A na kamaratov sa vyser. Kolko krat ta kto naserie (aj ty sa sam naseries) a potom ste zasa kamarati. Si mal ist za vodicom a spravit nieco dobre, ja keby som videl spoluziakov pisat im vyhodim fixku alebo idem za vodicom.

A to sa netrap, isteze ze chlapci v takom veku ako si ty pisu, a najma taki mucholapkou tresnuti... nic s tym nespravis 😃 inak to by bola parada, jak by ho chytil pri cine...

alebo to nemusime rozoberat, napis mi na ICQ alebo na pokec. ?
Reply on: Ike #59914:
Na zaciatku panelov bolo 1000mm, a potom zacali 1435mm... mozno sa niekto pozabudol. Na opacny smer bolo od mesta 1000mm a smerom ku kapucinskej zas 760mm. Ale merali to takze vsade bude 1000mm (niekde aj 998mm).

Inak plan na teraz (do maja) bude urobit Hurbanovo namestie, teda uz sa robia kolajnice, smerom od hodzoveho (no vlastne od tam kde sa odrezalo z cesty) po krizovatku Hurbanovo su na ceste kocky 😉 a este sa spravi trat od tunela po zast. Kapucinska. Ale nebojte, stavba skoncena az 28.6! ?
Reply on: E499.3056 #59943:
Nám 1. mája smer Hodžko
Reply on: E499.3056 #59943:
Ja som to dnes videl v prístrešku "Kooperativa" smer Račianske mýto. Tá nepriehľadná reklama na zadných sklách prístrešku sa mi celkom páči, ale tie nohavice na boku... Ešte je tam aj taký text, tuším, že: "V prípade nebezpečenstva rozbi sklo a zapni gombík." ?
Reply on: Mike #59949:
No veď to je jedno, či jeden alebo piati, ale tak hádam o moc viac kreténov tam nebolo.. 🙂 Ak áno, tak celú tú ulicu by mali uzatvoriť a vydezinfikovať nejakým jedom 😃
Ináč tá Svrčia, to ja som pochopil na rozdiel od Andyho, že tam obyvatelia podali petíciu, alebo sťažnosť proti trolejbusovému obratisku Riviéra, že nie iba jeden človek.
Reply on: Puki #59946:
Moze byt, ze vsetko je okopirovane z noviniek a diskusie imhd. Ale podla mna je to v tomto pripade absolutne vporiadku, lebo najmä na tie problémy je treba poukazovať, čo najviac, akoukoľvek prijateľnou formou. Chroých mozgov je tu okolo nás stále primnoho a na najvyšších mietach je situácia najhoršia. ☠
Reply on: Puki #59946:
Vzhladom k tomu, ze autorom clanku je jeden z castych prispievatelov tohoto fora, je dost mozne, ze to napisal aj spamati ?
Z ktorého DF to len čerpal??? ? http://antoniaci.blog.sme.sk/c/43584/Nezmyselnosti-v-planovani-MHD.html
Napriek tomu, ze to nie je z autorovej hlavy, mu uznávam potrebu medializovania problémov, nech si to všimnú kompetentní. ?
Reply on: Andy #59940:
ja len hovorim, co som pocul. nemam presne palny ani neviem presnu vysku 🙂

tot vsjo 🙂

som len reagoval an tie beusove vyplody ako chcel rubat nejake zarezy do mostu 😉
Reply on: Ike #59942:
To som nejak nepochopil, však keď tranzitná doprava na tej ceste prvej triedy prejde podjazd napr. 4-metrový bez trolejbusu, tak hádam prejde aj 4,5-metrový s trolejbusom, nie?
Ludia, videli ste tie nove KENVELO zastavky? Bocne presklenene panely - tam su normalne nohavice ? a cele to zadne sklo je tam nepresvitna reklama... mam foto tych nohavic.

Zatial som ich videl POLUS CITY CENTER, smer OD Slimak; Racianske Myto smer HZST ?
Reply on: Andy #59940:
ja som v tom extra nevyznam, ale ide o to, ze neni nadjazd ako nadjaz a neni cesta ako cesta...

napr.. trolejbus by v klude mohol chodit aj cez zeleznicny nadjazd v dubravky (kt. ma vysku 3,5 m ).
ale ide o to, ze tento nadjazd (ktory uz de facto stoji) je nadjazd na ceste prvej triedy. nie som si isty ale ta ma zrejme presne definovanu vysku nadjazdov, pretoze tadialto chodi tranzitna doprava (TIR, poschodove busy)... vsimni si nadjazdy a to, ako tesne pod nimi prechadzaju navesy za tahacmi a posch. autobusy... ak by sa obetovala vyska v prospech trolejovej trate (neviem ccca 30 - 50 cm ), tranzitna doprava by nemala kade prejst...

otazne je, ci tato cesta zostane dolezita aj po spojazdneni tunela Sitiny.. ale aj tak ma svoj vyznam a svoje atributy... 🙂
Reply on: fobust #59898:
Nemáš vkus. Však to je úplne krásne.
Reply on: aquila #59937:
Tak sa zníži cesta v podjazde, to hádam nenaruší statiku ničoho.. 🙂 Mimochodom v sobotu som videl v Zlíne jeden poriadne nízky podjazd s trolejbusmi a pochybujem, že ten mlynskodolinský bude nižší... 🙂
Reply on: sk8rboy #59938:
prosim vas, ludia, ICQ, MSN, Skype, mail... to su vam veci nezname? to naozaj musite floodovat offtopicmi diskusiu?

toto neni psychologicka poradna ale forum o MHD v BA ?
Reply on: slovanista21 #59931:
este by ma zujimalo cim som ta zradil ja ked si tam napisal ze ma zradili 3 naj kamarati 3? ja som ta zradil este ti pozicam prachy sa normalne rozpravame a z ominom neprehodis ani slovo
Reply on: Beus #59935:
nehnevaj sa ale si to predstavujes ako hurvinek valku 🙂

take nieco ako statika mostu, narusenie nosnej konstrukcie, znizenie nosnosti, vyplyv vibracii a X dalsich problemov si nejako zanedbal 😉

resp ako si myslis, ze by si tie priehlbiny v zelezobetonovom moste robil ? zrejme zbijackou 🙂

ten most bol nejakym stylom projektovany na nejaku zataz a tiez to nie je lego 🙂

pointa bola v tom, ze ten nadjazd sa mal projektovat hend kusok zdvihnuty a ta cesta pod nim v kusok vacsom zareze 😉
Reply on: slovanista21 #59931:
caf ak ti mam povedat prevdu tak ja som v autobuse netegoval ale to je jedno to co dal omino do toho plynaku tak to ja by som dedokazal a ked si vtedy vistupil som sa cudoval preco aj ked som vedel ze to bolo kvoly petovi ale on to tam aj tak tegol ? aj ked ho ludia videly.Ale vacik je v tom ze ked ta ludia vidia pisat oni nic neurobia sak to ominu tegoval pred ludmi a vsedci drzaly huby.
Reply on: Ike #59933:
Ta vyska podjazdu by sa podla mna pri troche vole dala vyriesit.
Nie som sice stavebny konstrukter (cize znalejsi opravte ma, ked sa mylim), ale teoreticky by slo spravit take daco, ze do stropu toho podjazdu vydlabat priehlbiny, akurat tak, aby sa tam vosli troleje, kus vzduchu, a nejaky izolacny material okolo (aby tie priehlbiny mohli byt mensie) plus ochranna vzduchova medzera medzi nimi a urovnou stropu (a potencialneho vozidla) a tym padom by ani troleje neznizovali max. vysku vozidiel ktore by tadial mohli prechadzat.
A vyslovujem nazor (mozno mylny) ze tie priehlbiny by nemuseli mat vplyv na zhorsenie statiky a nosnosti dialnicneho premostenia ponad podjazd.
Co vy na taketo riesenie? 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.