Reply on: Beus #59935:
nehnevaj sa ale si to predstavujes ako hurvinek valku take nieco ako statika mostu, narusenie nosnej konstrukcie, znizenie nosnosti, vyplyv vibracii a X dalsich problemov si nejako zanedbal
resp ako si myslis, ze by si tie priehlbiny v zelezobetonovom moste robil ? zrejme zbijackou
ten most bol nejakym stylom projektovany na nejaku zataz a tiez to nie je lego
pointa bola v tom, ze ten nadjazd sa mal projektovat hend kusok zdvihnuty a ta cesta pod nim v kusok vacsom zareze
Beus
Nie som sice stavebny konstrukter (cize znalejsi opravte ma, ked sa mylim), ale teoreticky by slo spravit take daco, ze do stropu toho podjazdu vydlabat priehlbiny, akurat tak, aby sa tam vosli troleje, kus vzduchu, a nejaky izolacny material okolo (aby tie priehlbiny mohli byt mensie) plus ochranna vzduchova medzera medzi nimi a urovnou stropu (a potencialneho vozidla) a tym padom by ani troleje neznizovali max. vysku vozidiel ktore by tadial mohli prechadzat.
A vyslovujem nazor (mozno mylny) ze tie priehlbiny by nemuseli mat vplyv na zhorsenie statiky a nosnosti dialnicneho premostenia ponad podjazd.
Co vy na taketo riesenie?