Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #59909:
aha..takze zase je v tom byrokracia..
Reply on: hazard #59908:
Ak som to dobre pochopil, tak to, že sa sťažoval ten dotyčný spôsobilo, že sa musí robiť nejaká vec, čo by sa inak nemusela. Aby sa napriektomu nemusela, tak zatiaľ postavia trať bez otočky, a otočka sa dostavia dodatočne.
co to je za debilny system? ked bude chciet niekto pri mojom dome postavit nemocnicu a ja jediny budem proti tak sa ta nemocnica nepostavi? co je to za legislativu? ja uz vazne nechapem..ved pokial je ta namietka neopodstatnená tak ju treba zmiest zo stola a pokracovat vo vystavbe..
mam otazku. nadava sa tu na nejakeho cloveka. velmi pravdepodobne pravom. ale: s kym ten pan hovoril? vysvetlil mu to niekto? povedali mu to, co sa tu pise? ze opak je pravda... alebo tato staznost len niekomu vyhovovala, aby mohol poukazovat na inych. lebo ak nejaky dochodca neznaly pomerov a veci sa zacne stazovat, treba mu veci vysvetlit. az potom nadavat. pride mi divne, ze by kvoli jednej staznosti...ehm, uznajte...ja by som krical skor na toho, kto mu to nevysvetlil a kto sa tak lahko vzdal.
a nad starym, ak naozaj je hlupak, mavnut rukou a zlomit palicu...obrazne samosrejme ;o))
Reply on: Ike #59905:
Ak je to naozaj len koli jednemu individuu,navrhujem zistit jeho totoznost a vyvesit jeho fotky na zastavky s textom "toto je clovek vdaka ktoremu sa zabrzdilo postavenie tichej ekologickej dopravy" + jeho meno a adresa..Takisto by mal byt ulozeny aj do fotogalerie na tychto strankach......Ospravedlnujem sa za tento drobny extremizmus,ale pod navalom faktov sa vomne prebudili militantne stranky mojej osobnosti.... ☠ ?‍☠️ ?
Reply on: orax #59904:
toto je cisty ehm - izmus.... ako vazne... aj co sa tyka tej Mlynskej... radsej no - comment

fakt - najfrekventovanejsia cesta + eliny v zatacke (najhlucnejsi prvok mhd) ale najvacsi hluk tam urcite bude robit moderny trolejbus...

chjaj ?
Reply on: citelis #59903:
Kdeže zelení .. tí sú väčšinou celkom rozumní vo vyjadreniach ohľadom MHD .. tu ide o nejakého paka, ktorý si myslí, že trolejbusová otočka narobí strašný neznesiteľný hluk .. takýmto by naozaj mali odmietnuť ich choré vyjadrenia.
Coze????????!!!!!!!! To nemyslite vazne???? To naozaj nebude zatrolejovana Molecova koli VLKOM???? To je co za ......? Moze niekto zistit oficialne vyjadrenie,ci je to naozaj tak? Lebo ak hej,tak uz potom nerozumiem fakt nicomu...Ako sa niekto moze nazyvat ZELENYM a pritom zabranit postavenie trolejbusovej otocky,a tak nutit stale zapinat dieslovy agregat??!!!Ved to budu exhalaty a zaroven patkrat vacsi hluk ako keby vybudovali troleje!!!!Navyse 25tr maju elektromotor velmi tichy.A aj keby tam premavali hlucnejsie 15tr,tak predsa cez krizovatku idu maximalne 10 km/h ,a vtedy su absolutne tiche.V spicke to navyse bude tak maximalne 12-15 vozov za hodinu,takze v miestach kde je stvorprudova cesta neustale zapratana osobnymi autami a navyse najfrekventovanejsia elektrickova trat v BA,by museli tie trolejbusy robit hluk ako Boeing 747,aby si niekto vobec vsimol,ze tade premavaju...Ak je to teda fekt pravda,ze na vine su "zeleni",tak asi vypisem iniciativu na zalozenie Strany CIERNYCH........ chore chore chore
Reply on: Valec #59901:
ja by som tam este na zaver doplnil do zatvoriek:
asi si mysli, ze to iste vozidlo so zapnutym dieselagregatom jazdi tichsie ako s vypnutym 🙂
Reply on: fobust #59898:
toto je náhodou celkom pekné, ale 810 v novom nátere vizerá dosť divno.

Re #59900 Beus: Tak potom treba na zastávkach vyvesiť takýto oznam:
Zdá sa Vám riešenie otáčania duobusov na tejto konečnej prinajmenšom divné? Poďakujte sa p. XY zo Svrčekovej ulice, ktorému vadilo, že ekologické trolejbusy by tu boli príliž HLUČNÉ.
Reply on: Z #59899:
Laminatka ako taka nadherna je, ale bola ovela ovela krajsia vo svojom klasickom natere...;)

Re #59894 Andy: Tak v tom pripade fakt absolutne nechapem, ze sa tym jeho choromyselnym nezmyslom niekto vobec zaoberal...dotycneho internovat v Pezinku. Alebo lepsie - bodaj by mu zacali robit nejaky aspon rok trvajuci vykop s non-stop beziacimi bagrami a inymi strojmi rovno pod oknami 😛

Re #59895 Valec: No, klasicke 14/15Tr sice vdaka Rabe ktovieako tiche nie su, ale stale su tichsie nez busy, aspon v malych rychlostiach...a 15Tr od 6612 su uz jednoznacne tichsie od akehokolvek busu.
A co sa tych hlasov tyka...neviem o tom, ze by bol nejaky iny proti okrem tohoto jedneho blba... vsetci ostatni vedia uz teraz, aka kolosalna blbost to je. Takze hlasov za je uz teraz neporovnatelne viac nez proti, len kvoli tomuto jednemu ...ehm... budu teraz vsetci ostatni trpiet a doplacat na demenciu tohoto jedneho... mali by mu vsetky zvysene naklady (prevadzkove, zvysene namahanie vodicov, a dodatocne vybudovanie trolejov neskor) dat v plnej vyske k nahrade, potom by ho mozno taketo vymysly presli...
Reply on: fobust #59898:
Prečo? ❓ Mne sa zda nadherna. ❤ ?
http://www.vlaky.net/upload/galeria/001403/014627.jpg #ble# ? ? #vomit# ? ? ? To je hnusné! ☠ ☠ ☠ Ešte aj žalúzie natreli na červeno, fuj. ?
Reply on: mrcheef #59860:
? V diskusii je BTW link na túto zaujímavú stránku http://budmeslusni.szm.sk/
Reply on: Andy #59894:
ale tipujem ze lacny lidl blizko domu namiesto zelene tomu senilakovi vadit nebude.. ☠
Reply on: Beus #59888:
Ale keď si vezmeš, ž väčšina trolejbusov v BA je typu 14Tr/15Tr, tak tie veru príliž tichý chod nemajú. Možno keď to postavia, tak viaceré vlky uvidia, čo je to za blbosť a bude viacej hlasov za ako proti.
Reply on: Beus #59891:
Problém je, že dotyčný býva na Svrčej ulici, ktorá je odtiaľ dosť ďaleko na to, že to nebude počuť tak či tak...
Reply on: KLF #59892:
Ak spravne uvazujem, mala by tam byt aj regulacia otacok, pretoze nema zmysel, aby pri nizkom alebo ziadnom pozadovanom vykone generatora bol diesel stale drzany v otackach, v ktorych ma maximalny vykon, a spotrebovaval tak zbytocne vela nafty 🙂

Zvysok: samozrejme suhlas, a pochybnosti o adhezii tychto vozov s 1 hnacou napravou, v zime, do kopca, a plne nalozenych, som tu vyslovil uz aj ja 🙂 Ved nechame sa prekvapit, ked udru prve mrazy, kolko tych zazrakov sa tam v poobednej spicke skrizi cez celu ulicu 🙂
Co sa tyka cistoty trolejbusov: ja som za cistu prevadzku trolejbusov; ten pomocny dieselagregat nie je na skodu (najma pri vypadku napajania pomoze, aby sa neochromila prevadzka), ale mal by sa vyuzivat s rozumom a prilezitostne, a nie takto (na plnohodnotnu prevadzku a pravidelne) 🙂
Reply on: Beus #59891:
Ja si myslim, ze bude jedno, ako vodic stlaci pedal. Dieselagregat su bude stale bublat svoju monotonnu toninu, ale pedal akceleratora zvysi odber elektriny. Ten motor bude podla mna stale na rovnakych otackach (ako kazdy motorovy generator). Ci nie ?

Ale faktom je, ze som za KLASICKE, CISTE trolejbusy, ako tu uz spominal fobust ! A ako tu uz tiez bolo spominane - som velmi zvedavy, ako to s 1 hnanou napravou bude v zime jazdit nasardinkovane hore na DD... 😉
Reply on: AAA #59890:
Ad psychicky narusene jedince, stazujuce sa na hlucnost trolejbusov (ktore asi este v zivote nevideli):
Mali by z tych Citelisov po dodani preventivne odmontovat tlmic z vyfuku toho pomocneho dieselagregatu, alebo aspon instruovat vodicov, nech s tym jazdia na diesel s plynom na podlahe 🙂 Aby tie ynteligenciou oplyvajuce cloveky (mnozne nezivotne) zistili, aky hlucny je autobus v porovnani s trolejbusom, ked to cestou do kopca zhasne diesel a pohne sa na draty 🙂 Bohuzial, toto bude mozne ale aj tak az po nezatrolejovani obratiska Molecova.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.