Pozi: V zasade sa da povedat, ze navrhovana elektricka sa plne vyrovna metru na trase Luky - Stary most. Potom sa to zacina lisit - metro by islo pod zemou a elektricka podla toho realistickeho projektu by pokracovala po trati. Ak by sa vsak nasli prachy, elina by uz pri zostupe z mosta vedela zaliezt pod zem a prejst polobluk cez Nam. SNP a Hlavnu stanicu k Trnavskemu mytu pod zemou. Zalezi to len od toho, kolko penazi sa najde. Elektricka ma aj tu vyhodu, ze najskor to mozes postavit podla projektu a ked sa najde dalsi balik penazi, mozes dodatocne centrum "zakopat" pod zem. Metro by si musel pod zemou postavit cele...
Turbo
pri tejto vete:
Elektrickova trat v tuenli je uplny extrem: Blokove kolajnice B1 vo velkopolosnych paneloch BKV! Taketo trate su jedym z najhlucnejsich sposobov a sa vobec cudujem, preco su v tuneli, kde sa to este viac ozyva.
som mysle tu trat, ktora je dnes pod hradom a nie tu, ktora by sa mohla postavat. Postavat by sa mala trat s protihlukovymi a protivibrcnymi opatreniami (teraz je jedno ci to bude metro alebo elina)