drink: projekt rata s moznostou otacat elektricky za safarikovym namestim odbocenim dolava, cez nam L Stura nazad na safarikovo a hore na most (prislusne vyhybky a kolajove prepoje su zahrnute v cene). Stat po trase na kazdom kusku nie je velmi rozumne, preto by som nerobil ani zastavku na estakade krizujucej zel. trat do petrzalky, ved asi 200 m odtial bude zastavka/stanica "Farskeho" - ak to bude stat pri kazdej vrbe, tak to bude pomale, a o to asi nik nema zaujem. Osobna zeleznicna doprava aj tak zatial v petrzalke velmi rozvinuta nie je, a ak by sa rozvinula, tak elektricka sa da vetvit a nie je problem spravit trat k zeleznicnej stanici.
tr3mp: ja osobne som za obojsmerne vozidla a aj by som celkom rad umiestnil na urcitych miestach trate kolajove splietky na prechod z jednej kolaje na druhu, ale o tomot sa mozme bavit ked sa podari vobec tu trat presadit. Rovnako sa mozme potom bavit napriklad aj o rozchode, ale teraz musime byt jednotni a zbytocne nespekulovat, caka nas tazky a rozhodujuci mesiac...
Juro: vid vyssie a nad zabezpecovackou som tiez uvazoval, ale na tej sme sa potom s Turbom nedohodli..., Stefanikova... vela ludi by tam rado vidiet nazad elektricku, ale jedina schodna cesta bude asi dat ju tam pod zem a na to zatim peniaze nie su...
ALL: zajtra vsetcia co len troska mozte, pridite o deviatej na to stretko (stretavama sa o 8:45 na primacialnom namesti) - potrebujeme kazdu podporu, aby nas tam bolo viacej ako lunackovcov :-))
tr3mp: ja osobne som za obojsmerne vozidla a aj by som celkom rad umiestnil na urcitych miestach trate kolajove splietky na prechod z jednej kolaje na druhu, ale o tomot sa mozme bavit ked sa podari vobec tu trat presadit. Rovnako sa mozme potom bavit napriklad aj o rozchode, ale teraz musime byt jednotni a zbytocne nespekulovat, caka nas tazky a rozhodujuci mesiac...
Juro: vid vyssie a nad zabezpecovackou som tiez uvazoval, ale na tej sme sa potom s Turbom nedohodli..., Stefanikova... vela ludi by tam rado vidiet nazad elektricku, ale jedina schodna cesta bude asi dat ju tam pod zem a na to zatim peniaze nie su...
ALL: zajtra vsetcia co len troska mozte, pridite o deviatej na to stretko (stretavama sa o 8:45 na primacialnom namesti) - potrebujeme kazdu podporu, aby nas tam bolo viacej ako lunackovcov :-))
Pozi
Riesenie dopravnej situacie je dhodoba zalezitost a rozhodne to nie je tak, ze si povieme, ze mame malo penazi, tak spravime nieco provizorne. Ludia, toto je dolezita vec a setrit sa ma na inych veciach. Ak by tu namiesto metra boli elektricky, problem by sa len odsunul nedostatocnym riesenim. Ak by sme na metro v ziadnom pripade nemali, diskusia o nom by neexistovala.
Ak mi niekto povie, ze doprava elektrickou po meste je rychla, tak sa asi vozi do prace vrtulnikom a o MHD len teoretizuje. Elektricky sice skoro vsade maju vyhradene pruhy, ale musia cakat na krizovatkach, semaforoch, zdrzuju osobnu a pesiu prepravu...
Co sa tyka hlucnosti, nepochopil som prispevok toho, kto tvrdi ze metro je hlucnejsie. Metro by bolo vacsinou pod zemou, cize by nadzemna hlucnost v tychto usekoch nebola ziadna. A nejedna sa nahodou o metro na pneumatikach? To sa so skripajucimi zeleznymi kolesami elektriciek ani neda porovnavat.
Riesenie dopravnej situacie v centre mesta je pomocou elektriciek nulove, a ak niekto hovori, ze aj elektricka moze ist pod zem, tak nech sa zamysli, ci je to aj potom tak vyrazne financne vyhodnejsie ako metro.
Tiez som za nazor snazit sa strcit dopravu aspon v centre pod zem. Hore by bola len taka doplnkova, ta tam v podstate je - dnesne elektricky. A hlavne tahy - spojenie centra (stanice, letisko, ......) s mestskymi castami by bolo riesene rychlym metrom. Ajtak to raz budeme musiet postavit, tak preco zacinat s elektrickami?
Vidim, ze je tu par elektrickofilov, ale to nic... ked bude metro, aj potom sa mozte vyzivat na novych zberacoch a inych prkotinach.
Ale vazne, aj napriek vasej zalube v elektrickach treba byt objektviny.
Zaver:
Dufam, ze za 10 rokov sa nebudu ludia z Petrzalky zvazat vsetci ako lievikom priamo do centra na Safko, kde sa vsetci udusia v desattisicovej tlacenici, kde by cakali na dalsie elektricky a autobusy. (ozaj a ta elektricka pocita so starym mostom? to je nejake divne - sak, ten sa dovtedy rozpadne)
Dufam, ze za 10 rokov nebudem chodit domov do Devinskej Novej Vsi elektrickou cez Karlovku a Dubravku a novopostavenou tratou do DNV, pretoze to by bolo utrpenie, na ktore nechcem ani pomysliet.