Reply on: galiyosha #57995:
Zjavne som ten príspevok odoslal nedopísaný... Škoda 14 T sa do Bratislavy (snáď) nedostane už len preto, že samotná Škoda chápe, že v porovnaní s konkurenciou v podobnej cenovej hladine (veď to stojí 60M Kč!) ťahá za kratší koniec a chystá 100% NP voz pravdepodobne na štýl Combina či Flexity Outlook.Ja osobne by som v Petržalke najradšej videl Flexity Classic alebo obdobný voz napríklad z Inekonu.
A ešte k tým úrovňovým križovaniam na petržalskej radiále: Nie je to ideálne riešenie, ale zatracovať celý projekt kvôli dvom križovatkám, z ktorých obe sú pomerne veľmi jednoduché -- veď napríklad Šafárikovo námestie bude len križovanie priamo idúca električka vs priamo idúce autá po nábreží -- sa mi vidí absolútne slabomyseľné.
galiyosha
Nerieši sa mimoúrovňovo preto, lebo istá výrazná časť spoločnosti, vrátane Teba, toľko bojovala proti električkovej radiále do Petržalky, že úsek Bosákova - Šafárikovo námestie po Starom moste je oficiálne stále projektovaný ako dočasný, hoc aj mesto si je určite vedomé, že tu bude aspoň 15 rokov, a riešiť na dočasnom úseku mimoúrovňové križovanie Bosákovej a nebodaj ešte Šafárikovho námestia, by bolo predsa zjavné plýtvane peňazí, keď stále čakáme na tunel... ?
Inak všetcia tí, čo sa tu neustále navážate do nespolupráce mesta so ŽSR a MDPT SR ohľadne toho megalomanského tunelu z Petržalky na Filiálku, ktorý možno aj tak nikdy nebude, bol by už niekto z vás tej ochoty, a KONKRÉTNE napísal, v ČOM že bude zástavka Einsteinova tak závadná, že nebude použiteľná pre neskorší prestup? Kde inde a ako inak by ste tú zástavku chceli vybudovať, prosím vás? Alebo by sa nebodaj kvôli tej hyperdôležitej železničnej spojnici, ktorá istotne razom vyrieši všetky dopravné problémy Petržalky, mal posúvať Starý most aj s električkovou traťou, aby železnicu križoval na inom mieste?