Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
V Dúbravke narazili do seba električky, nikto sa nezranil
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2591672
Reply on: tomas1 #57753:
Uvidíme čo budú robiť z ikarusmi v budúcnosti.
Reply on: tomas1 #57751:
Pardon 300 plynofikovaných autobusov, teda sa tam nerátajú len Karosy. Ale zrejme to budú väčšinou len prestavby. ? ☠
Reply on: Andy #57748:
A čo by to bolo technická chyba? Iste že je to "ľudský faktor". Aj keď za infarkt ho asi nezavrú, ale je to tiež "ľudský faktor"..
#57725 Valec: "ale nie je to predsa len Ikarus?"
- Ale prečo sa to teda nevolá Ikarus? V moskve by malo byť 367ks Ik435 a 30ks Московит-6222 z rokom výroby 2002 - 2004 (!).

Re #57728 SZKV: Tfuj, ten Moskovit má fakt hnusné sedadlá prihliadnuc na rok výroby ?.
_____________________
#57723 SZKV: "Ale kolik Karos už je plynofikovaných jsem v Bratislavě nikdy moc nesledoval"
- V súčastnosti 120ks, podľa plánu by ich malo byť 300... ?
Reply on: Andy #57748:
ani to podla mna neni, pretoze priamo zato vodic nemoze
Keď tak každú chvíľu strhávajú nákladné autá vedenie na tej Rožňavskej, nebolo by dobré dať tam také tie visiace kolíky, ktoré si vodič skôr všimne ako samotné nenápadné vedenie s nenápadnou dopravnou značkou? (tie kolíky sú použité napríklad v Žiline kúsok od OC Dubeň)
Reply on: Sheep #57746:
A myslíš, že udalosti ako napríklad náhla nevoľnosť vodiča, mikrospánok, infarkt a podobne nie je možné klasifikovať ako "ľudský faktor"?
Reply on: debil #57739:
Pokiaľ sa dobre pamätám, on nové električky negarantoval, iba povedal že tam budú jazdiť.
Reply on: Isidor #57733:
ludsky faktor?aj nehoda pri amfiteatri v KE v 1979 bola vinou ludskeho faktoru?je to dalsia z mnohyh nehod v BA, elektricky sa opravia, premavka obnovi a ide to tak ako doteraz.Ak by bol pri tych vsetkych nehodach elektriciek v BA na vine ludsky faktor tak vodci by zrejme jazdili so zavretymi ocami ?
to ze zlyhal ludsky faktor je to najlepsie povedane bez akehokolvek vysetrovania, sak co obvinime vodicov lebo oni riadia elektricky, vyhodime ich z roboty a zapis do trestneho registra, tak sa dnes riesia pripady ?
Reply on: tr3mp #57744:
Joo, tie som myslel, len som ich tam zabudol napisat 🙂 Ale tych uz veru vela nie je 🙂 Plus styri Ikace 283 🙂
Reply on: d3k0 #57743:
Aj Ikarusy 280? 😉
Reply on: SZKV #57717:
Ktore autobusy nemaju BUSE? Cca. 35 kratkych Karos, dlhe TAM BUSy okrem vyradenych a #2403 a cca 41 dlhych Karos. Zvysne busy maju uz BUSE 🙂
Reply on: SZKV #57730:
Heh, opajcnuty Ikarus 620, so slightly modernizovanym designom 😉 Ale vyzera to uchvatne 😛
Reply on: Isidor #57733:
Su tri moznosti:
1. Ako pricina nehody sa nenapise nic => budu sa sirit dohady a v diskusnych forach bude kde kto vymyslat, co sa stalo
2. Ako pricina nehody sa napise formulka "ludsky faktor", cim je chraneny aj pisatel aj vinnik nehody, pricom ale vsetci dobre vedia, o co zrejme ide...
3. Ako pricina nehody sa uvedie konkretny vinnik => a pre pisatela to moze mat neprijemnu dohru v pripade, ze sa nasledne zisti opak.
Takze co je lepsie?

Re #57732 Ike: Kuk na transport.imhd.sk - su tam Ikace 4x6 z Marylandu, Philadelphie, San Francisca a Las Vegas 🙂
Tak mi to pripadá že Nosný dopravný systém je odvodený od slova nos, aby sme sa mohli v ňom stále špárať ?
Tak teda nam tu v Petrzke prebehlo stretnutie o Posudzovani vplyvov nosného systému. Ucast obcanov slaba. Uroven odbornikov,ktori vypracovali tuto spravu ma nepresvedcila. V diskusii viac osobnych invektiv ako odbornych stanovisk. A k tomu prislub p.primatora, ze garantuje v NDS v Petrzke len premavku novych tramvaji ? ? ? . Len ci nejaka komisia bude brat ohlad na stanovisko petrz.poslancov, ktori su za estakadny variant. Ved mesto uz neraz Petrzke zavrelo hubu Chodte zajtra na tuto prezentaciu v Starom Meste. Sami uvidite.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Martin Fundárek #57632:
Tak som sa tešil predčasne, že po zavedení intervalu dostane 51-ka aj normálnejšiu trasu. To kto prišiel na objavnú myšlienku, že by sa musel zväčšovať interval? Ak by aj úsek VK-Nobelova mal trvať 5 minút (čo by bolo s výnimkou rannej špičky tak s 50% rezervou), tak by sa nemusel meniť interval a ani vyrážačka 51/3 by nemusela robiť ani o kolo viac, než dnes.
len keby ten prispevok nebol scenzurovany... teraz som zbytocne zvedavy, o com to bolo...
Reply on: SZKV #57723:
no jo, když se někdo cpe do Ik280, tak potom si těžko může všimnout to, co je v jiných typech... A z pár vraků je hned hotov jednoznačný úsudek, že v BA BUSE téměř není... Jó to se někomu žije... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement