#57725 Valec: "ale nie je to predsa len Ikarus?"
- Ale prečo sa to teda nevolá Ikarus? V moskve by malo byť 367ks Ik435 a 30ks Московит-6222 z rokom výroby 2002 - 2004 (!).
Re #57728 SZKV: Tfuj, ten Moskovit má fakt hnusné sedadlá prihliadnuc na rok výroby ?.
_____________________ #57723 SZKV: "Ale kolik Karos už je plynofikovaných jsem v Bratislavě nikdy moc nesledoval"
- V súčastnosti 120ks, podľa plánu by ich malo byť 300... ?
Keď tak každú chvíľu strhávajú nákladné autá vedenie na tej Rožňavskej, nebolo by dobré dať tam také tie visiace kolíky, ktoré si vodič skôr všimne ako samotné nenápadné vedenie s nenápadnou dopravnou značkou? (tie kolíky sú použité napríklad v Žiline kúsok od OC Dubeň)
ludsky faktor?aj nehoda pri amfiteatri v KE v 1979 bola vinou ludskeho faktoru?je to dalsia z mnohyh nehod v BA, elektricky sa opravia, premavka obnovi a ide to tak ako doteraz.Ak by bol pri tych vsetkych nehodach elektriciek v BA na vine ludsky faktor tak vodci by zrejme jazdili so zavretymi ocami ?
to ze zlyhal ludsky faktor je to najlepsie povedane bez akehokolvek vysetrovania, sak co obvinime vodicov lebo oni riadia elektricky, vyhodime ich z roboty a zapis do trestneho registra, tak sa dnes riesia pripady ?
Su tri moznosti:
1. Ako pricina nehody sa nenapise nic => budu sa sirit dohady a v diskusnych forach bude kde kto vymyslat, co sa stalo
2. Ako pricina nehody sa napise formulka "ludsky faktor", cim je chraneny aj pisatel aj vinnik nehody, pricom ale vsetci dobre vedia, o co zrejme ide...
3. Ako pricina nehody sa uvedie konkretny vinnik => a pre pisatela to moze mat neprijemnu dohru v pripade, ze sa nasledne zisti opak.
Takze co je lepsie?
Re #57732 Ike: Kuk na transport.imhd.sk - su tam Ikace 4x6 z Marylandu, Philadelphie, San Francisca a Las Vegas
Tak teda nam tu v Petrzke prebehlo stretnutie o Posudzovani vplyvov nosného systému. Ucast obcanov slaba. Uroven odbornikov,ktori vypracovali tuto spravu ma nepresvedcila. V diskusii viac osobnych invektiv ako odbornych stanovisk. A k tomu prislub p.primatora, ze garantuje v NDS v Petrzke len premavku novych tramvaji ? ? ? . Len ci nejaka komisia bude brat ohlad na stanovisko petrz.poslancov, ktori su za estakadny variant. Ved mesto uz neraz Petrzke zavrelo hubu Chodte zajtra na tuto prezentaciu v Starom Meste. Sami uvidite.
Tak som sa tešil predčasne, že po zavedení intervalu dostane 51-ka aj normálnejšiu trasu. To kto prišiel na objavnú myšlienku, že by sa musel zväčšovať interval? Ak by aj úsek VK-Nobelova mal trvať 5 minút (čo by bolo s výnimkou rannej špičky tak s 50% rezervou), tak by sa nemusel meniť interval a ani vyrážačka 51/3 by nemusela robiť ani o kolo viac, než dnes.
no jo, když se někdo cpe do Ik280, tak potom si těžko může všimnout to, co je v jiných typech... A z pár vraků je hned hotov jednoznačný úsudek, že v BA BUSE téměř není... Jó to se někomu žije... ?
Dnes po 13. hodine došlo k vážnej nehode medzi električkami T6A5 (...) Presné príčiny nehody ešte nie sú známe, neoficiálne sa hovorí o zlyhaní ľudského faktoru.
jasne ze jazdilo... neviem aka to bola stranka, tusim www.explore-buses.com alebo tak nejak (daj si image.google a najst ikarus) a najde ti, ze Ikarusy su roztrusene po celom svete...
vratane malajzie, indie, somalska, lybie, mexika a dokonca som nasiel fotku klimatizovaneho ikarusu 280, ktory obsluhuje letisko v dubai tusim
mimochodom zopar ikarusov maju aj dopravne podniky miest Pariz, Qubec, Montreal, Ottawa
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Isidor
http://bella.blog.sme.sk/c/34192/Pricina-katastrofy-odhalena-zlyhal-ludsky-faktor.html
?