Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: d3k0 #57575:
zastavka petrzalka centrum by bola zhruba kde sa presekave zeleznica s cestou na stary most (teda smerom na vychod od auparku, a na zapad od bosakovej).

a o to smutnejsie to je, keby mesto nebolo tvrdohlave a spolupracovalo, ze by sa tam dal rovno urobit prestupny bod zeleznica/elektricka na petrzalskej strane, ked uz mesto nastoji na petrzalskej radiale 😉

to iste sa tyka aj zastavky nivy.

Re #57576 tr3mp: na to som myslel, planovalo sa to (co ja viem) normalne po janikov dvor, ale presne v koridore starej zeleznice ako "docasne" riesenie.
Reply on: Andy #57578:
Prvdu mala, to hej, ibaže adresát bol nesprávny. ?
Reply on: Emo #57577:
Ja by som jej na to asi odpovedal "Veru, máte pravdu.." ? ?
Reply on: KLF #57538:
Áno, vodič je pre substrát vždy prvý na rane. Aj ja som raz zažil, ako jedna babka narevala na vodiča, že L29 má dlhý interval... ?
Reply on: aquila #57574:
"nezavadzam, tunak chcu ako som pochopil vsetci urovnove elektricky" - Tak tu je asi zásadný problém, zle si to pochopil. Rozhodne nie všetci na tejto stránke chcú úrovňové električky ako riešenie dopravnej situácie v Bratislave. ?

"kedysi tadial viedol koridor a alternativne sa pocitalo aj s tym" - Veď práve, že "kedysi". Dnes ten koridor vedie inokade, takže mesto z hľadiska ochrany koridoru NS koná správne (POZOR: tým nechcem povedať, že koná správne vo všetkom - zdôrazňujem to, keďže je tu tendencia chápať veci inak, ako boli povedané 😉 ) Osobne si veľmi dobre pamätám časy koncom 80-tych rokov, keď sa (vzhľadom na obrovské problémy s realizáciou definitívneho tunelového riešenia popod Dunaj) navrhovalo dočasné riešenie v koridore bývalej železničnej trate s ukončením na Mlynských nivách, kde malo byť aj depo (blízko križovatky Karadžičovej a Bazovej). To depo tam malo byť preto, lebo petržalská strana rýchlodráhy bola skrátená na tuším dve zastávky, teda neviedla až na Janíkov dvor. Skúsim to nájsť doma v archíve a napíšem viac.
Reply on: aquila #57574:
Zastavka Petrzalka centrum bude kde? Pri Auparku? Alebo v Kopcanoch? Prestahujeme tam vsetky panelaky? 😃 Pokial viem, vsetci tvrdia len to, ze urovnova elektricka v meste je vzdy lepsia ako ziadny nosny system v Petrzalke.
Reply on: galiyosha #57564:
nezavadzam, tunak chcu ako som pochopil vsetci urovnove elektricky, vid oficialny pamflet tychto stranok a schvalovanie elektricky urovnove krizovanie v meste ?

dovolim si tvrdit, ze ak sa postavi zeleznica a aj zastavky nivy a petrzalka centrum, tak zeleznica bude viac nosnym systemom ako elektricka 🙂

lebo tak ako ju planuju je to vsetko mozne, len nie nosny system a hlavne sa tesim na tie problemy na safku 🙂 to bude posusnanicko ! 🙂

Re #57565 tr3mp: kedysi tadial viedol koridor a alternativne sa pocitalo aj s tym 😉

Re #57566 SZKV: tunak nejde ani tak o metro, ako o dorvany plan napojit elektrickovu radialu na safku urovnovo! vsak to musi schvalit len debil ... o ktorych zase na mestskom zastupitelstve nie je nudza, to je fakt 🙂
Reply on: d3k0 #57572:
O čo sa snažil to nehovorili. Ja sa prikláňam k verzii, ktorú som popísal v #57493 ?.
Reply on: tomas1 #57571:
Trosku "nezazivnejsia" fotka toho busu je na adrese http://www.mosbus.msk.ru//6/046051.jpg 🙂 Nepovedali ti zdroje, o co sa ten vodic s tym busom vlastne snazil? 🙂 Dotycny Ikarus 435.17 je z roku 1997.
4 SZKV a tých, ktorých to zaujíma...

O tom videu s tým Ikarusom 435 v tuneli - keď tu Z začal rozprávať o sarkastickej montáži, tak mi to nedalo a opýtal som sa našich východných bratov. Ho**o montáž! ? Že vraj to bolo v naozaj Moskve, nedávno, túto zimu. Ale bolo to bez substrátu, služobná jazda (cez ten tunel nejazdí žiadna MHD linka).
By the way... ev. číslo toho busu je 04605.
? ? ?
Reply on: Mikimaus #57567:
zrejme tam medzitym dali nove cislo BN 🙂
Reply on: Mikimaus #57567:
No co, chybička se vloudí... Ale stejně je zajímavé, že i když je to něco jiného, tak je to pořád o MHD!
Reply on: KLF #57525:
ja sice nie som novacik, ale aj tak si ma prekvapil. hoci toto vysvetlenie uz aspon tomu vyjadreniu dava trochu zmyslu. spravat sa k jednotlivym cestujucim ako k zakaznikom, ktorych nechcem stratit je zakladom. ale suhlasim s tebou, ze cestujuca verejnost ako dav vie byt svina a ze nie kazdemu sa da vyhoviet. robim na staznostiach jedneho velkeho podniku a hoci primarnym heslom je spokojnost zakaznika, tiez sa toho nedrzim za kazdu cenu. lebo niektorym ludom pomoct nemozno... chce to len obrnit sa pancierom a ignorantov nevnimat, oni si totiz neuvedomuju, ze jednotlivy vodic za globalnu situaciu nemoze. takze len tak dalej, a snaz sa ani v buducnosti nikomu neublizit. ?
Reply on: SZKV #57563:
Neviem si to vysvetlit ? V case pridavania prispevku na tom linku tam pisali o trati ?
Reply on: aquila #57558:
No vida, zase trocha naděje! A máš asi pravdu, že když to bude realizované, tak budete nejspíš mít ten vysnívaný "nosný systém", ovšem železnice je páteřním systémem MHD leckde (např. v Curychu nebo Stuttgartu) a nikdo se nad tím nepohoršuje. Ta električková radiála bude mít v systému vždy své nezastuputelné místo a bude zajišťovat zcela jiné přepravní vztahy než železnice! Shrnuto- když se to povede podle plánů, bude mít Petržalka kapacitní dopravu do zbytku města dvěma způsoby, zatímco kdyby se postavilo metro, tak jen jedním...
Reply on: aquila #57561:
Pod poisťovňou vedie koridor metra? ?
Reply on: aquila #57561:
Áno, tam, kde bude vylúčená ostatná doprava, tam bohate stačia úrovňové električky. Zase zavádzaš: všetcia tu chcú segregovaný koľajový systém.

Re #57562 aquila: Nemalo. Z petržalskej radiály, kde budeš mať zastávky pomerne husto a blízko zástavby, sa dostaneš na nanajvýš jeden prestup do všetkých ostatných končín mesta, kam premáva električková doprava. Porovnaj s tým, čo by aspoň teoreticky mohla byť schopná zachytiť železnica aj s tými zastávkami. Keď k tomu ešte pripočítaš interval, ktorý z toho nevyhnutne vyplynie...

Železnica môže byť v Bratislave elegantný doplnok -- napríklad integráciou prímestských vlakov. Ale nosným systémom vzhľadom na rozmiestnenie tratí, bohužiaľ, nikdy nebude...
Reply on: Mikimaus #57553:
K jaké trati? Vždyť je to o těch patnáctimetrových Solarisech?!
Ale jedna věc mě tam zaujala- cituji: "Tretím prínosom je zníženie poruchovosti a prestojov vozidiel, pretože nové vozidlá budú jazdiť bez porúch". Ten pán má křišťálovou kouli? ? Něco takového bych neměl odvahu pouštět do světa, aby to náhodou nedopadlo jak s pendolíny- nejdřív celou ČR pokryly bilboardy "lepší než jste čekali" a nakonec jsme se dočkali jen mezinárodní ostudy...
Reply on: aquila #57561:
p.s. ak by mesto nebolo sproste (co je) tak si presadi zastavku nivy a petrzalka centrum, a malo by to podstatne vacsi prinos pre NDS ako petrzalska radiala ..
Reply on: galiyosha #57560:
myslis takym istym stylom ako predal DPM pozemky urcene pre koridor metra pod poistnovnou alebo HB reavis pri karadzicke a par dalsich pripadov ?

NDS v BA nebude skorej ako za 50 rokov a vsak tunak to ani podla vyjadreni nikto nechce 🙂 vsak stacia urovnove elektricky 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.