Reply on: KLF #57535:
pozri, ja ta chapem a v mnohom ti dam za pravdu. kazdy clovek ma len “jedny nervy”. a dobre viem, ze vodici mhd to nemaju lahke. na druhej strane niektore vyroky si napisal sposobom, ktory nie je kosher ani z profesionalnej a ani z ludskej stranky. ale ako vravim, komu by v tom dr..utom podniku nepraskali nervy, ked maju riaditela, ktory nevie, o com jeho podnik je. ale podobne su na tom nemocnice, a ine. a proste aj ostatnym ludom praskaju nervy a tak si to znesie tzv. “osoba prveho kontaktu”, co si v tomto pripade ty. a mne by len zaujimalo, co mozu zamestnanci okrem toho, ze “drzat hubu a krok” este urobit preto, aby podnik, v ktorom pracuju poskytoval lepsie sluzby. hmmm.
Vladimír
Ach jo, cestujúci sú cestujúci. Verím vodičom, že to nemajú jednoduché. Aj u nás v Nitre sa často zabávame na najrôznejších a o to neuveriteľnejších zážitkoch.
Ani dispečeri, aj keď len cez telefón, to nemajú jednoduché. Len mne osobne už bolo povedané napríklad že som hajzel špinavý... že by nás bolo treba všetkých "postrílat"... že zákazom vystupovania prednými dverami obmedzujeme ľudské práva... že kde v pi.i je "dvanástka", keď tu už mala štyri minúty byť (30.12.2005 - snehová kalamita v celom Nitrianskom kraji)... alebo že keď nie som schopný zaistiť, aby autobus prišiel načas, mám zobrať osobný voz a po dotyčného ísť na zastávku...
K nadávkam (počas hovoru) som sa síce neuchýlil nikdy, ale čestne priznávam, že nie vždy som sa dokázal doblba usmievať, pritakávať a ospravedlňovať sa.
?