ALL:
Myslim si osobne ze tym ak sa okolo tej trolejbusovej trate budete stale bavit, nic nevyriesite... Ja osobne pochadzam z DD a myslim ze najlepsie riesenie by bolo kupit nejake poriadne trolejbusy ( Nie DUObusy )
tu trat spojit s nejakou co uz jestvuje ( napriklad na patronke ) alebo vybudovat kompletnu trat. Uplne ma nastvalo tvrdenie, ze obratisko molecova nebude zatrolejovane. Ale sak co mozme cakat ked kupujeme Duobusy... ked kupia duobusy nemoze sa u nas predsa jazdit len na elektrinu no nie ? ?
Myslim si osobne ze tym ak sa okolo tej trolejbusovej trate budete stale bavit, nic nevyriesite... Ja osobne pochadzam z DD a myslim ze najlepsie riesenie by bolo kupit nejake poriadne trolejbusy ( Nie DUObusy )
tu trat spojit s nejakou co uz jestvuje ( napriklad na patronke ) alebo vybudovat kompletnu trat. Uplne ma nastvalo tvrdenie, ze obratisko molecova nebude zatrolejovane. Ale sak co mozme cakat ked kupujeme Duobusy... ked kupia duobusy nemoze sa u nas predsa jazdit len na elektrinu no nie ? ?
S499.1023
1) 25Tr NAŠŤASTIE nie je duobus, ale trolejbus s pomocným pohonom. Jazdenie s cestujúcimi na 120 kW diesel nejaké 3 km pod Most SNP je absolútna zvrhlosť.
2) Duobusy spôsobili všade okrem Esslingenu smrť trolejbusov, lebo načo udržiavať drahú elektrickú časť, keď sa dá jazdiť na diesel všade? Aj v Esslingene si už radšej kúpili poriadne trolejbusy.
3) Pomocný pohon mali trolejbusy na západe prekticky odjakživa. Dajú satým ušetriť stvky miliónov napríklad na neskutočne zložitom trolejovaní vozovní, ale NIE JE to určené na premávku s cestujúcimi.