A tiez nezabudaj, ze cena pre DPMK ako vyhradneho dovozcu bude vzdy nizsia ako pre inych odberatelov. Keby magistrat v minulosti dlhodobo normalne kupoval vozy mohol byt tymto vyhradnym dovozcom DPB a lepsie ceny mohla mat BA.
no ono CNG voz bude vzdy drahsi ako klasicky naftak. Hovori sa o navyseni o 15 az 20%. Aj ked 18m voz by mal toho naviac len klb, jedny dvere a zopar cm plechu. Myslim, ze klbak by bol tiez pod 10 mil. Ale to su dohady.
Prosím, držte ma niekto, lebo asi dostanem infarkt! Tie naše 15metrové nezmysly budú DRAHŠIE než kĺbaky pre Košice?! Mňa asi rozhodí od zlosti!!! Tak toto je už vážne priveľa, idem písať na magistrát...
Ono prímestské linky v dennom sumáre najazdia väčšinou aj menšiu vzdialenosť a aj prestávky majú asi reálne dlhšie (menšie problémy zo zápchami v meste), takže tam s tým asi nie sú až také ťažkosti. Ešte k tomu ani neviem o plynofikovanej prímestskej kĺbovej karose - možno taká je - ale krátke CNG busy ako tak sledujem nemajú toľko výpadkov kvôli nutnosti zdrhnúť sa doplniť uprostred šichty - predpokladám, že menšia spotreba a dostatočná kapacita zásobníkov pohonného plynu .. len tie kĺbové sa majú dosť biedne asik...
nie je bus ako bus, na primestske linky kapacita nadrzi staci (tam tych rozjazdov ani nie je tolko) a ak si pospominas tak zistis ze modu plynofikacie karos zacali SADky...
keby nestal pri kazdej vrbe na zastavke a v zacpach, tak velkuuuuu (a taktiez ked budes jazdit s autom tak ako jazdia autobusy, teda zastavit na kazdej zastavke a aj krizovatke a potom zas rozjazd, tak tiez neprejdes toho vela s plnou nadrzou )
Sa aj ja pripojim k tejto otazke, ze ako je to aj v pripade naftoveho pohonu ze ako dlho vydrzia jazdit. A je (v dojazde) neaky rozdiel medzi klbovym a kratkym autobusom?
...a keď majú malú kapacitu - nie je to dôvod na zvýšenie ich počtu? Hmm, ale už asi na to nie je miesto, že? Teda predsalen to je fušersky navrhnuté... Ozaj, koľko km má taký bus dojazd s plnou kapacitou pohonného plynu?
hmm no to neviem kde presne pojdu, ale aj tak elektricky niesu ako busy, tj raz za 15 rokov poslu elektricku do ceska na GO ako tomu je napr. u kosickych KT8 - tie co su teraz modernizovane su tie uplne prve dodane do Kosic a tak sa zda ze to bude nasledovat aj T6tky a T3ky ?
Tie CNG vraky .. to má také malé kapacity na pohonné hmoty preto, lebo to nejaký fušer naplánoval alebo to je až také poruchové a nedá sa to aspoň tak naplniť, aby to zvládlo jeden celý deň a nemuselo potom robiť takéto výpadkovité problémy?
orax
Ono prímestské linky v dennom sumáre najazdia väčšinou aj menšiu vzdialenosť a aj prestávky majú asi reálne dlhšie (menšie problémy zo zápchami v meste), takže tam s tým asi nie sú až také ťažkosti. Ešte k tomu ani neviem o plynofikovanej prímestskej kĺbovej karose - možno taká je - ale krátke CNG busy ako tak sledujem nemajú toľko výpadkov kvôli nutnosti zdrhnúť sa doplniť uprostred šichty - predpokladám, že menšia spotreba a dostatočná kapacita zásobníkov pohonného plynu .. len tie kĺbové sa majú dosť biedne asik...