ivo: nebudem ti urcite tvrdit, ze ovsiste ma uplne idealne spojenie linkami MHD, ale linky 88 a 83 vykryvaju 2 z 3 hlavnych smerovych cielov liniek z petrzalky. Zeleznicna stanica petrzalka je kapitola sama o sebe, ale zasadna jej chyba je v tom, ze postavili stanicnu budovu na blbej strane kolajiska... btw, myslis ze je taky dopyt po doprave z petrzalskej zel. stanice zeby sa tam "uzivila" linka ? (moj osobny dojem je ze nie je)
Majkl
mozno ste zaznamenali, ze v sucasnej dobe sa uzatvaraju ponuky na vyber spolocnosti, ktore prevezmu 49% balik akcii podnikov SAD (najprv pojde o SAD Bratislava a Dunajska Streda). Do vyberoveho konania sa prihlasili aj viacere renomovane dopravne spolocnosti (svedsky prepravca Connex, rakusky Blaguss, ale aj OBB). Tieto by mali byt zarukou trvaleho skvalitnovania jednak struktury cestovneho poriadku, ako aj modernizacie vozidloveho parku. Prikladom moze byt DP mesta Ostravy, ktory je vo vlastnictve Connex-u.
Sledujte preto vyvoj vyberoveho konania - ci u vyberovej komisie zavazia argumenty ako kvalita, skusenosti, tradicia, kompetentnost, alebo sa nechaju ovplyvnit lobistickymi skupinami a priklepnu SADky "privatizerom na slovensky sposob", ktorych cielom bude dopravu maximalne obmedzit a co najviac sa obohatit.
Zahranicni investori mozu priniest do slovenskej primestskej dopravy uplne novu dimenziu. Verme preto, ze dostanu sancu ukazat, ako sa da moderne robit hromadna doprava osob aj na Slovensku.