Este som si spomenul na daco - od vcera 15.00 jazdia vozidla so zasvietenymi svetlami. Na tom by nebolo nic zle, keby sa takto po cely den nesvietilo v zadnych voznoch T3-dvojiciek. Tomu sa hovori "setrenie"... (Aj ked za to DPB ani velmi nemoze, aj ked vodici si mozu povypinat vzadu svetla, len to by museli ist do kabiny zadneho voza...)
Majkl
mozno ste zaznamenali, ze v sucasnej dobe sa uzatvaraju ponuky na vyber spolocnosti, ktore prevezmu 49% balik akcii podnikov SAD (najprv pojde o SAD Bratislava a Dunajska Streda). Do vyberoveho konania sa prihlasili aj viacere renomovane dopravne spolocnosti (svedsky prepravca Connex, rakusky Blaguss, ale aj OBB). Tieto by mali byt zarukou trvaleho skvalitnovania jednak struktury cestovneho poriadku, ako aj modernizacie vozidloveho parku. Prikladom moze byt DP mesta Ostravy, ktory je vo vlastnictve Connex-u.
Sledujte preto vyvoj vyberoveho konania - ci u vyberovej komisie zavazia argumenty ako kvalita, skusenosti, tradicia, kompetentnost, alebo sa nechaju ovplyvnit lobistickymi skupinami a priklepnu SADky "privatizerom na slovensky sposob", ktorych cielom bude dopravu maximalne obmedzit a co najviac sa obohatit.
Zahranicni investori mozu priniest do slovenskej primestskej dopravy uplne novu dimenziu. Verme preto, ze dostanu sancu ukazat, ako sa da moderne robit hromadna doprava osob aj na Slovensku.