Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ivo: nebudem ti urcite tvrdit, ze ovsiste ma uplne idealne spojenie linkami MHD, ale linky 88 a 83 vykryvaju 2 z 3 hlavnych smerovych cielov liniek z petrzalky. Zeleznicna stanica petrzalka je kapitola sama o sebe, ale zasadna jej chyba je v tom, ze postavili stanicnu budovu na blbej strane kolajiska... btw, myslis ze je taky dopyt po doprave z petrzalskej zel. stanice zeby sa tam "uzivila" linka ? (moj osobny dojem je ze nie je)
Ludkovia jednu vec asi v zivote nepochopim.Kotry blbec vymyslal spojenie Ovsista so zbytkom Blavy?Slak ma ide trafit (hlavne v cez weekend) ked musim cakat 20 minut na 83 alebo 88.A nedajboze ze nejaky spoj vynecha.Potom je vsetko v ... .A dalsia vec co ma stve.Vystupim z vlaku na Petrzalskej stanici a ako sa dostanem domov?len tak ze pesi musim prejst cez most na Halovu pretoze od stanice mi nic nejde.A prestup je takisto nemozny.Teda jedine ze by som siel 180 na Zochovu a potom prestupil na 83 co je trocha chore.A navyse po 19:00 mozem na tuto alternativu zabudnut.Alebo ma niekto nejaky napad ako sa dostat zo stanice Petrzalka na Ovsistske namestie?
he no to je jasne, som tym sme listovatal dost rychlo, takze mi to uslo - heee 😃
Anndy008: re. na:#5718 Spravne si cital SME, len si si mozno mozno nevsimol, ze to nie je clanok pisany SME ale platena inzercia.Robi to vela firiem, hlavne ked ide o privatizaciu niecoho. Je to take nenapadne presviedcanie ludi, ze prave tato firma je ta najlepsia (co nevylucujem)a vela ludi si nevsimne prave to ze je to platena reklama a myslia si ze je to oficialny clanok.
to 3dk0:

no lenze ja som hovoril o BA MHD (sucasny stav) a nie o N.Y. tak naozaj neviem, co si tym chcel povedat - mozno, ze v buducnosti, ak bude aj u nas, to bude tak 😃.

201, 209.. je to mozne - ale to je prave jedna z velkych nevyhod MHD 🙂

Este sa k tomu vratim - mne osobne trva cesta do prace, ci z prace (je to jedno :D) od 30 do 50 min. pomocou MHD. 30 ked mam stastie a cakam tak cca 5min. na prestup 50 ked stastie nemam.

Autom mi to trva 15-20 - takze nie je co riesit - u mna - akurat, ze vlastne nema he - tak mi zatial ostava MHD 🙂.
zaujimavy clanok vysiel v dnesnej Pravde:V roku 2003 sa začne spoplatňovať vjazd do Londýna
http://www.pravda.sk/spravy/2002/02/26/zabava/article.32476.html
Majkl a Anndy008 - Prave dneska na TA3 hovorili, ze nejaka fi. Postbus /snad som ten nazov nepokazil/ ponukla za SAD BA 6.9mil € ...len tolko
Turbo: Aj fotky z digitálneho foťáku sú podstatne lacnejšie... A ako vieš, hlasovanie blbne, takže tie výsledky netreba brať vážne. Keď som si tie fotky pozeral, bol tam priemer od 3.33 do 4.5 🙂

Annndy008: Vďaka, že si nás nazval chudobnými a spodinou. Choď sa pozrieť do New Yorku, kto tam jazdí MHD. Taká spodina, ako niektorí makléri na Wall Street... Ale máš pravdu v tom, že tvrdiť 0% autá, 100% MHD je asi naozaj pritiahnuté za vlasy. Akurát by to chcelo rozumnejšiu kombináciu v prospech MHD ako je to dnes.

Ešte k 201, 209 a 82 na Trnku - každá z nich má rozdielne intervaly, čiže raz idú všetky naraz, inokedy nie. Je to vec náhody.

tulenique: Jazda po vnútornej koľaji na Vinohradoch bola zakázaná iba cez kalamitu - trať nebola odhrnutá...

TBC: Ja to mám na konci filmu, ale pekne si počkám na nejakú príležitosť dobre vyfotiť aj zvyšok 🙂
jo este sa vratim- hnit cestou do prace v aute, alebo bude - to je podla mna jedno 🙂

to Majkl - no ja som cital v dnesnom SME, ze pre SAD bratislava sa s najvacsou pravdepodobsotu crta ako privatizer 49% rakusky Blaguss, je tam dost obsirny clanok o nom, aj o ich sucasnej spolupraci so SAD BA (a ze je celkom dobra atd..) a o tom, ako by to vyzeralo, keby kupili ich podiel a tak.

Napr. teraz je priemerny vek vozidile SAD BA 10,5+ rokov, a Blaguss 2,5roku - pricom v toto v Blagusse dosiahli od nejakeho 91-96, ci tak nejak. A spominali nieco v tom zmysle, ze v priebehu par rokov by mohol byt potom priemerny vek SAD busov tak 4-5 rokov.

No uvidime ako to dopadne.
vykolaj> na tej 7814 (linka 4/3) sa vykolajil predny podvozok za cestnym prejazdom do devina, vodic si to vsimol dost neskoro, az ked voz uz zisiel z tej zadlazdenej casti...este ten voz tahal aj po tych kamenoch v otvorenom zvrsku, vela nechybalo (keby nestal betonovy poklop kanala v ceste tomu vozu) a vrazil by ten druhy voz celne do trolejoveho stlpa co je uprostred medzi kolajami....lenze nastastie sa zaryl do tych kamenov a pritom odvalil aj ten betonovy kruhovy poklop kanala....
na vyslobodenie vozu a jeho nakolajenie musel prist zeriav, ktory ten voz nadvihol a polozil naspat na kolaje...medzitym uz obrusovali tratovaci kolaje kde sa to vykolajilo...vozy 7813 a 7814 odisli rozpojene "po svojich" do vozovne...
mozno budu aj nejake fotky...ale bola dost tma a lampy svietili nevhodne 😞 a boli to prve fotky z 36 obr.filmu, tak neviem kedy budu...ale aj d3k0 bude mat nejake asi...
kua taky som nasraty!! jak teraz stali elektricky od riviery po zastavku nad luckami koli tej vykolaji, tak nejaki *****I posprejovali na 7909+10 vodicovi (aspon myslim ze tuto, mala reklamu Kartagotours) CELNE SKLO !!! a na 7925+26 niekto posprejoval zboku predny voz...zabit ich!!
Gogi: a co ma bratislavske okna (ako 2803)? Ale mal by to byt ten prototyp. Ktovie, mozno
ich vyrobili viac. Mal si zdoraznit, ze to vsetko jazdi v KARLOVYCH VAROCH - to jak keby
u nas jazdilo v Trencianskych Tepliciach. Darmo, MHD v CR je vseobecne na uplne inej
urovni ako v SR 😞 Uz sa tesim na fotky. Pokial budu aspon tak dobre ako z "Marianok", tak
parada.
Vazeni zaujemci o primestsku autobusovu dopravu,
mozno ste zaznamenali, ze v sucasnej dobe sa uzatvaraju ponuky na vyber spolocnosti, ktore prevezmu 49% balik akcii podnikov SAD (najprv pojde o SAD Bratislava a Dunajska Streda). Do vyberoveho konania sa prihlasili aj viacere renomovane dopravne spolocnosti (svedsky prepravca Connex, rakusky Blaguss, ale aj OBB). Tieto by mali byt zarukou trvaleho skvalitnovania jednak struktury cestovneho poriadku, ako aj modernizacie vozidloveho parku. Prikladom moze byt DP mesta Ostravy, ktory je vo vlastnictve Connex-u.

Sledujte preto vyvoj vyberoveho konania - ci u vyberovej komisie zavazia argumenty ako kvalita, skusenosti, tradicia, kompetentnost, alebo sa nechaju ovplyvnit lobistickymi skupinami a priklepnu SADky "privatizerom na slovensky sposob", ktorych cielom bude dopravu maximalne obmedzit a co najviac sa obohatit.

Zahranicni investori mozu priniest do slovenskej primestskej dopravy uplne novu dimenziu. Verme preto, ze dostanu sancu ukazat, ako sa da moderne robit hromadna doprava osob aj na Slovensku.
Kto je tá dobrá duša ktorá na zastávke Lackova vylepila tolko "www.imhd.sk"? Len tak pokračuj. Rád by som taký papierik dostal 10x vačší a nalepil jednému obyvatelovi na Silvánskej ul. (Et.d.M.) na bránu. Ďakujem :d)
Turbo, Si> citali ste totok (na www.bratislava.sk) ?? 🙂 🙂 🙂
"Je možné mnohými dopravnoinžinierskymi štúdiami a posudkami exaktne preukázať, že riešenie električkou nie je schopné plnohodnotne sa vysporiadať s výhľadovými (už r. 2020) prepravnými nárokmi na hromadnú dopravu predovšetkým z kapacitného hľadiska."

...asi by ste mu mali ukazat vase projekty 🙂
One... myslim si, ze MHD aj IAD maju svoj zmysel. 🙂 Nema zmysel chciet jedno ci druhe zrusit, lebo to proste nejde - vzdy sa najdu ludia, co chcu alebo musia chodit MHDckou ci autom. S tou mimourovnovou MHD sa neda nesuhlasit... samozrejme "last mile" (ako hovoria telekomunisti) spoje pravdepodobne budu xodit po cestach, ale myslim, ze "kostru" je nutne postavit vedla, nad ci pod cestou. A v zapche by som radsej tvrdol v buse - ak by som mohol sediet, pretoze by som nemusel davat pozor. :)))
KT8D5 je sice velmi pekny stroj, ale ma trosku tendenciu "zahnivat" v klboch (cize to tam hrozne skripe, kolise sa etc.). A samozrejme ma ten problem s podvozkami, ktore su len na normalny rozchod.
Mimochodom medzi mrzakom domacim a mrzakom pracovnym naozaj velky rozdiel nie je. 😉
Čaute,
prave som v Karlovych Varoch. Je to tu skoro ako doma, teda okrem CityBusov. Jazdia tu IKARUSY 280, 405, 412 a 435. Samozrejme nechýbajú české B932 a B941. Vedel by mi niekto povedať či je to v K.Varoch naozaj prototyp IK435? Pozor nemá "budapeštianske okná" Majkl ty vieš o čom hovorím. Celý deň lialo takže fotky asi nebudú bohviečo. 🙂
to tr3mp:

he no fakt sorry 🙂

no asi mas pravdu, ale min sa prejdem od domu k autu 😃
hehe, pozeram, pozeram - ved ja som ziadny prispevok nenapisal :-))
nic sa nestalo

anndy008: trosku zle si ma pochopil. ja osobne chodim do roboty peso - trva mi to 20 minut (najma vdaka tomu, ze robim kusok od domu) a do skoly mi to trva 15 minut tiez peso. mhd v poslednej dobe pouzivam skor po veceroch, ked idem napr. do mesta (a vtedy spoje nebyvaju preplnene). rozhodne je pri teleworkingu lepsie si odrobit robotu doma a potom vypadnut za volnocasovymi aktivitami. lebo medzi "mrzakom domacim" a clovekom, ktory rano vstane sadne do auta/mhd, zvezie sa do roboty a po robote spat az taky velky rozdiel v pohybovej aktivite nie je.
sorry, prispevok

"he no to hej, za chvilu nebudem musiet vychadzat ani z domu a bude zo mna mrzak domaci - to teda za to nestoji - problem je v tom, ze sa nesmie nic prehanat - kazdy extrem je zhubny."

som pisal JA a chcel som ho adresovat tr3mp, ale nejako som sa zazral a napisal ho namiesto mena

tr3mp - fakt sorry

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.