Andy: Investor sa zaviazal,ze v tom bizniscentre budu aj kupele a plavaren dostupne pre siroku verejnost. Ja si to vsak nemyslim, lebo predsa vsetci su si rovni a niektori su si rovnejsi
Hmm, nebodaj skončí historická budova kúpeľov svoju slávnu éru? Inak tie kúpele niekedy aj kúpelmi boli, resp. aspoň tá budova vôbec bola niekedy dostavaná?
Ad: Jurajov dvor bojuje proti writerom
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vozovna Jurajov dvor zacala do kabin zadnych voznov elektrickovych
suprav instalovat priehladne okna. Toto riesenie by malo umoznit lepsi
vyhlad vodicovi aj do zadneho vozna, cim by sa mala zmiernit cinnost
writerov.
Btw: Vsetci vieme ze kolajova trat na Milde je v hroznom stave. V dnesnych Bratislavskych novinach je pisane, ze na jesen budu na mieste byvalych kupelov stavat nove byty a biznis centrum, a sucastou toho ma byt aj zriadenie zastavok v oblasti Jelacicova,Mileticova a Trnavska a prerobenie krizovatky a kolajnic na spominanom mieste. Takze asi sa opravi naraz aj trat na Mileticke.
ale mozu takto je riesienych zopar tunelov v alpach doknca cestny vs. zeleznicny tunel
aby jeden druhemu plnili zachrannu funkciu nie je apriori nutne aby isli vedla seba. nie som sice projektant, ani stavbar, ale o projektoch co to viem z tej druehej strany a ako som povedal, ani krizenie tunelov pod dunajom nie je problem.
A na hentom pláne nie je naznačená reko križovatky Trenčianska - Miletička. aj tam má byť CSS, a teda aj zmena zastávok, budú zrejme položené za križovatku.
Na tolkych miestach by mohol byt kruhovy objazd...
Napr. na Hodzku nad podjazdom
alebo v Petrzalke pri esso pumpe
pri Shop.C Avion (obe svetelne krizovatky dopravu viac brzdia ako jej pomahaju.
Na krizovatke Osuskeho - starohajska, Bosakova - Sustekova, Sustekova - Mamateyova, Halova - Rusovska,
Pri Tescu by ju bolo potrebne uplne zrusit. Dopyt nie je taky velky aby bolo treba CSS. A ludia aj tak behaju po ceste a na semaforom riadeny prechod seru.
Ináč s tým zdržaním z bočných smerov neviem - neviem, lebo za posledné obdobie tade jazdím asi každý tretí deň, a to v relácií Pajštúnska - Romanova a na odbočenie nejako extrémne dlho nečakám, a to aj počas špičky...
Pri tom Techopole by ten kruháč mal aj výhodu, že by sme mohli ušetriť peniaze za obratisko busov, ktoré by sa točili na ňom. Stačilo by len zriadiť výstupnú zastávku na Romanovej pred križovatkou.
Mna skor zlosti CSS Racianska - Pri vinohradoch, ktora skutocne netusim naco komu bude dobra, kedze tym odbocenim premavam denne, a nikdy tam problemy nie su. Jediny zmysel tejto CSS je dalsie zdrziavanie elektriciek, pretoze som si takmer isty, ze tu bude fungovat rovnako uzasna "preferencia" ako vsade inde v meste. A samozrejme, aby Siemens zarobil. Mam chut kompetentnym spravit nieco zle.
Ta krizovatka pri Technopole je uz momentalne na hranici unosnosti so zdrzaniami z a do vedlajsich smerov, takze tam CSS nevidim ako az tak uplne zbytocnu. Hoci suhlasim s tebou, ze kruhovy objazd by bol asi vhodnejsi, lenze to by Siemens nezarobil.
Viete co ma serie najviac. CSS Kutlikova - Romanova. Neviem naco to buduju. Keby radsej postavili kruhovy objazd ale to by Siemens nezarobil. No zarobili by stavbne firmy a mam pocit, ze tie dnes ovladaju primatorske kreslo...
Bude to len dalsi yrdyiavac dopravz v krizovatke na ktorej nie su vacsie problemy. A ak aj niekto do niekoho vrazi nevytvaraju sa tam zapchy, takze globalne vzato su to prachy do luftu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
slovanista21
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vozovna Jurajov dvor zacala do kabin zadnych voznov elektrickovych
suprav instalovat priehladne okna. Toto riesenie by malo umoznit lepsi
vyhlad vodicovi aj do zadneho vozna, cim by sa mala zmiernit cinnost
writerov.
-Riesenim som ja... ? ? ?