Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Beus #56280:
Ináč s tým zdržaním z bočných smerov neviem - neviem, lebo za posledné obdobie tade jazdím asi každý tretí deň, a to v relácií Pajštúnska - Romanova a na odbočenie nejako extrémne dlho nečakám, a to aj počas špičky...
Reply on: Andy #56282:
We will either find a way or make one! ?
Reply on: Beus #56280:
Pri tom Techopole by ten kruháč mal aj výhodu, že by sme mohli ušetriť peniaze za obratisko busov, ktoré by sa točili na ňom. Stačilo by len zriadiť výstupnú zastávku na Romanovej pred križovatkou.
tr3mp: Ja som hlavne zvedavý ako budú chodiť na trh staré babky počas výluky Miletičova - Košická, keď 201 pôjde cez ASMN.. 😃
Reply on: Beus #56280:
zakazdym ked budes prechadzat okolo CSS vystrc z okna vyhybkove zelezo ?
Reply on: Ámos #56279:
Mna skor zlosti CSS Racianska - Pri vinohradoch, ktora skutocne netusim naco komu bude dobra, kedze tym odbocenim premavam denne, a nikdy tam problemy nie su. Jediny zmysel tejto CSS je dalsie zdrziavanie elektriciek, pretoze som si takmer isty, ze tu bude fungovat rovnako uzasna "preferencia" ako vsade inde v meste. A samozrejme, aby Siemens zarobil. Mam chut kompetentnym spravit nieco zle.
Ta krizovatka pri Technopole je uz momentalne na hranici unosnosti so zdrzaniami z a do vedlajsich smerov, takze tam CSS nevidim ako az tak uplne zbytocnu. Hoci suhlasim s tebou, ze kruhovy objazd by bol asi vhodnejsi, lenze to by Siemens nezarobil.
Viete co ma serie najviac. CSS Kutlikova - Romanova. Neviem naco to buduju. Keby radsej postavili kruhovy objazd ale to by Siemens nezarobil. No zarobili by stavbne firmy a mam pocit, ze tie dnes ovladaju primatorske kreslo...
Bude to len dalsi yrdyiavac dopravz v krizovatke na ktorej nie su vacsie problemy. A ak aj niekto do niekoho vrazi nevytvaraju sa tam zapchy, takze globalne vzato su to prachy do luftu.
Reply on: Tomi #56275:
áno plán je stále aktuálny. Samozrejme do konca februára, kedy sa začne stavať môžu nastať menšie zmeny, ale zástavky sa meniť asi nebudú. Čo sa týka spoločnej zástavky s električkami tak to je ťažko povedať, no je to dosť pravdepodobné.
Reply on: Tomi #56275:
Ten plán je viac ako aktuálny, vyčkaj najbližšie dni ?
Reply on: galiyosha #56264:
Ja to chápem nasledovne, rozšírenie na štvorpruh bude v úseku Líščie nivy - Jégého (po rezervovanom priestore popred sporiteľňu) s električkou v stredovom deliacom páse. Potom asi nová CSS Záhradnícka - Jégého. Zvyšný úsek má v súčasnosti čiastočne štyri pruhy (ak rátam aj zastávku trolejbusov). Zastávku je teoreticky možné presunúť aj za križovatku. Veď uvidíme.

Lepšie by to bolo ako píše fobust v #56274, tým by sa zlepšili aj priestorové pomery na povrchu. Akurát pokračovanie z druhej podzemnej úrovne Trnavského mýta by som viedol v smere Račianske mýto - Hlavná stanica a cez centrum na Starý most (výjazd z podzemia na Šafárikovom nám.).

Čo sa týka úpravy križovatky Miletičovej a Košickej, v minulosti existovala aj myšlienka predĺžiť Košickú nie na Záhradnícku ale cez Jégého na Trnavskú.

Mimochodom, po úprave križovatky Miletičovej a Košickej sa zastávky MHD dostanú do jej blízkosti. Nestálo by za to zradiť novú zastávku Jelačičova na Miletičovej?
Reply on: Puki #56269:
Na tom pláne som rozoznal, že zastávka MHD smer Trnavské mýto (Ružinov) má byť pri trhu. Terajšia zastávka - tá spoločná s električkovou - zanikne, alebo ostanú obidve? V opačnom smere som si všimol, že sú naplánované 2 zastávky tesne za novou križovatkou - to sa mi nezdá najlepšie riešenie, ale asi to ináč nejde. Je ten plán stále aktuálny?
Reply on: Puki #56271:

Tramvaj zakopať pod povrch! Od podjazdu by pokračovala a zavŕtala sa do zeme (zastávka Slovanet podpovchová). Pozemne na Miletičku, pokračovať podzemou na Trnko do podzemnej stanice (v druhom podzemnom podlaží. Tam by stupala na povrch smerom do mesta a vyšla by tesne za križovatkou s Legionárskou tak, aby sa napojila na súčasnú povrchovú zastávku na Krížnej. Smer na Vajnorskú radiálu detto.
Reply on: Sommelier #56272:
Rozumieme, ale aj keby sa to zrealizovalo podľa Tvojho návrhu, ešte stále je tu ten "úsek pred Sporiteľnou". A ten ma zaujíma, ako to chcú vyriešiť.

Re #56271 Puki: Vzhľadom na neustálu zapchatosť daného úseku, ako aj to množstvo nehôd na križovatke pri zástavke Mraziarenská, viem, prečo to chcú robiť. Skôr by ma zaujímalo ako.
Reply on: galiyosha #56268:
neviem ci sa rozumieme, ale hovorim o priamom napojeni Kosickej - Ruzinovskej a ten usek pred Sporitelnou sa ide stavat. To napojenie je myslene cez miesta, kde je teraz zastavka 66 - Zahradnicka
Reply on: galiyosha #56270:
Tak potom sa ospravedlňujem ?. No tak to si potom neviem ani ja vysvetliť, ako a načo to chcú robiť. ?
Reply on: Puki #56269:
Ja ale hovorím o niečom inom, a síce o rozšírení _Záhradníckej_ v úseku od križovatky s ulicou Líšcie Nivy po križovatku s Miletičovou. (Zjednodušene povedaná v smere jazdy električkou z Ružinova od zástavky Slovanet po zástavku Záhradnícka.)

Aspoň tak som to pochopil z daného materiálu na stránke mesta.
Reply on: galiyosha #56264:
Pozri si plán
http://www.metroba.sk/sk/images/projects/kosicka/vizualizacia5.jpg
Električkovej trate sa to ani nedotkne, takže nebude odstavka. ?
Reply on: Sommelier #56265:
Stále by Ti ostal úsek od cca Jégeho/Ružovej doliny, ktorý je zatiaľ len dvojpruhový.
SZKV:
O 15m Citaru u Uhera jsem tu pasl před časem taky, ale to nejezdí narozdíl od Hotlinerových jako garantované.
Reply on: SZKV #56263:
Mas pravdu, klasicke metro stoji vsade. Paci sa mi Parizsky vlakovy system… ten vsade nestoji. V NY city funguje metrovlak, ktory tiez vsade nestoji. Je jasne, ze dvojkolajne metro musi stat vsade.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.