Tusim sa tam niekde ma okrem tej vyskovej stavby a mensej prístavby Auparku (prepojenie vyskovej budovy a Auparku) stavat aj daky niekolkoposchodovy parkovaci dom.
Trošku nechápem tomu inštalovaniu priehľadných okien do kabín v druhom vozni električiek. To vážne šofér uvidí, čo sa deje v druhom vozni? A tak či onak zadné sklo 1. vozňa a čelné sklo 2. vozňa bývajú riadne špinavé, to už nehovorím o obľúbenom mieste na státie na zadnej plošinke. Takže vodič toho asi veľa neuvidí. Alebo som to zle pochopil? ?
Na tom parkovisku kade sa tocila 50-tka sa stavia dalsia cast Auparku. Malo by ist o neaku vyskovu budovu s kanclami a podobne, nieco na sposob Polus Tower I/II.Boli proti tomu dost velke protesty od ochranarov kvoli Sadu J. Krala a aj od Petrzalskeho zastupitelstva. Ale ma to vsetky papiere tak sa moze stavat. ?
Ak myslíš kúpele CENTRÁL, tak to samozrejme kúpele boli. Bola to stavba klasicky socialisticko megalománsky poňatá. Bol tam jeden veľký 50-metrový bazén aj s veľkou tribúnou, a ešte jeden menší, bola tam sauna a v rámci objektu boli aj dáke ešte ďalšie služby. Na svoju dobu to malo aj pomerne dobre riešené podzemné garáže. Osobne som tam chodli zo školy na plavecký výcvik, takže ono to skutočne fungovalo istý čas. Škoda, preškoda je toho. Všetko, čo je pre verejnosť dobré a stojí to na lukratívnych pozemkoch sa ľudom zobere a stavajú sa tam anonimné bizniscentrá... ?
Andy: Investor sa zaviazal,ze v tom bizniscentre budu aj kupele a plavaren dostupne pre siroku verejnost. Ja si to vsak nemyslim, lebo predsa vsetci su si rovni a niektori su si rovnejsi
Hmm, nebodaj skončí historická budova kúpeľov svoju slávnu éru? Inak tie kúpele niekedy aj kúpelmi boli, resp. aspoň tá budova vôbec bola niekedy dostavaná?
Ad: Jurajov dvor bojuje proti writerom
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vozovna Jurajov dvor zacala do kabin zadnych voznov elektrickovych
suprav instalovat priehladne okna. Toto riesenie by malo umoznit lepsi
vyhlad vodicovi aj do zadneho vozna, cim by sa mala zmiernit cinnost
writerov.
Btw: Vsetci vieme ze kolajova trat na Milde je v hroznom stave. V dnesnych Bratislavskych novinach je pisane, ze na jesen budu na mieste byvalych kupelov stavat nove byty a biznis centrum, a sucastou toho ma byt aj zriadenie zastavok v oblasti Jelacicova,Mileticova a Trnavska a prerobenie krizovatky a kolajnic na spominanom mieste. Takze asi sa opravi naraz aj trat na Mileticke.
ale mozu takto je riesienych zopar tunelov v alpach doknca cestny vs. zeleznicny tunel
aby jeden druhemu plnili zachrannu funkciu nie je apriori nutne aby isli vedla seba. nie som sice projektant, ani stavbar, ale o projektoch co to viem z tej druehej strany a ako som povedal, ani krizenie tunelov pod dunajom nie je problem.
A na hentom pláne nie je naznačená reko križovatky Trenčianska - Miletička. aj tam má byť CSS, a teda aj zmena zastávok, budú zrejme položené za križovatku.
Na tolkych miestach by mohol byt kruhovy objazd...
Napr. na Hodzku nad podjazdom
alebo v Petrzalke pri esso pumpe
pri Shop.C Avion (obe svetelne krizovatky dopravu viac brzdia ako jej pomahaju.
Na krizovatke Osuskeho - starohajska, Bosakova - Sustekova, Sustekova - Mamateyova, Halova - Rusovska,
Pri Tescu by ju bolo potrebne uplne zrusit. Dopyt nie je taky velky aby bolo treba CSS. A ludia aj tak behaju po ceste a na semaforom riadeny prechod seru.
m@rtin
Pozor, aby vás někdo "nenapad", že to je přeci o penězích. ?